מנף את וואטסאפ לטובת העסק שלך: יצירת חיבור של וואטסאפ למערכות העסק שלך

בעשור האחרון אפליקציה אחת הפכה לשם מוכר בכל בית ולכלי הכרחי על מנת לנהל חיים בישראל – וואטסאפ. אפליקציית ההודעות החינמית נכנסה לחיינו בתור תחליף להודעות טקסט רגילות, אך לאורך השנים תפסה מקום יותר ויותר מרכזי בעולמנו. בשנים האחרונות האפליקציה עשתה את דרכה גם אל תוך העולם העסקי, וכיום כמעט בלתי אפשרי לנהל עסק ללא שימוש עסקי בוואטסאפ.

 

מה זה בכלל וואטסאפ עסקי?

אפליקציית וואטסאפ נוצרה במקור על מנת להוות תחליף חינמי ונוח להודעות טקסט ועד היום מדובר באחת האפליקציות הפופולריות בעולם. מרבית המשתמשים באפליקציה מבצעים בה שימוש אישי ולא עסקי, אך חברות מסוימות מציעות אופציה של חיבור מערכות העסק לווצאטסאפ. לרובם הכולל של הצרכנים בישראל יש וואטסאפ מותקן על מכשירם האישי ולכן שימוש של בית העסק בוואטסאפ מגביר את נגישותו עבור לקוחותיו.

מה זה בכלל וואטסאפ עסקי

איך חיבור הוואטסאפ למערכות העסק בכלל יעזרו לי?

דרך חיבור ממשק הוואטסאפ למערכות העסק, ניתן לבצע שדרוג וייעול של פעולות רבות כמו שיפור אופרציית המכירה, מתן מענה טוב יותר בשירות הלקוחות וקידום חנויות איקומרס. חיבור של וואטסאפ עם תוכנות העסק השונות מציע מגוון רחב של פיצ'רים המשפרים את זרימת העבודה. דוגמה אחת לפיצ'ר כזה היא היכולת לשלוח הודעת וואטסאפ אוטומטית ללקוחות שביצעו רכישה באתר או לשלוח הודעה ללקוח שמילא עגלה ואז נטש אותה.

 

האם חיבור הוואטסאפ לתוכנות העסק השונות עשוי להפריע לוואטסאפ הפרטי שלי?

לא, אין חשש כזה. הוואטסאפ העסקי הינו חשבון נפרד שלא קשור לחשבון הפרטי של בעל העסק או עובדיו בוואטסאפ. מעבר לכך, חשבון הוואטסאפ העסקי אינו מוגבל למכשיר אחד בלבד וניתן להתחבר אליו במקביל ממספר מכשירים שונים. מספר המכשירים שמהם ניתן להתחבר בו זמנית תלוי בפלטפורמת הוואטסאפ בה תבחרו להשתמש. כמו כן, ניתן להתחבר גם דרך פלטפורמת הדפדפן, וואטסאפ ווב, עבור שימוש נוח ופשוט דרך המחשב.

האם חיבור הוואטסאפ לתוכנות העסק השונות עשוי להפריע לוואטסאפ הפרטי שלי

האם זה מסובך להבין איך משתמשים בכלים העסקיים דרך הוואטסאפ?

חיבור הוואטסאפ למערכות העסק השונות אינו מסובך כלל. הוא מאפשר את ייעולן של מחלקות שונות בעסק, החל משיווק ומכירות ועד שירות לקוחות, ואינו דורש התקנה. כמו כן, ניתן לבצע אינטגרציה בין תוכנות שונות שבהן העסק משתמש לבין הוואטסאפ בקלות, כמו חיבור מערכות מידע, הנפקת חשבוניות ושילוב יומן העסק.

מומלץ לוודא שאתם בוחרים בפלטפורמה לחיבור הוואטסאפ הנכונה עבורכם, כזאת שתסייע בקשיים העלולים לעלות ותסייע בלמידת מגוון הפיצ'רים השונים.

 

סיכום

אפליקציית הוואטסאפ הפכה לכלי חסר תחליף בעולמנו הפרטי, אך גם בעולם העסקי. שימוש נכון באפליקציית ההודעות האינטרנטית עשוי לשדרג את העסק שלכם, לייעל את הרגלי העבודה ולפתוח מגוון אפשרויות עסקיות חדשות עבורכם. אך מומלץ לשים לב שאתם בודקים את מגוון המערכות האפשריות המציעות שירות זה ובוחרים את הבחירה הנכונה עבור העסק שלכם וצרכיו.

מנף את וואטסאפ לטובת העסק שלך יצירת חיבור של וואטסאפ למערכות העסק שלך

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מנף את וואטסאפ לטובת העסק שלך יצירת חיבור של וואטסאפ למערכות העסק שלך

מידע נוסף בנושא

כללים לשיווק נכון בווטסאפ

עברו כבר כמה שנים מאז ווטסאפ נכנסה בסערה לחיינו, וכבשה מקום של כבוד בטלפון הסלולרי של רובנו. כמעט בלתי אפשרי למצוא אדם שעל הטלפון החכם