איך הוואטצאפ יכול לשדרג לכם את פעילות העסק?

בתור בעלי עסקים, אחד הדברים החשובים ביותר לצמיחה של העסק שלכם הוא היכולת לקצץ בכוח אדם בלי לפגוע באיכות השירות שאתם נותנים. זה לא סוד שההתפתחות הטכנולוגית מאפשרת לכם לבצע הרבה מאוד פעולות באמצעות מכשירים ולא על ידי עובדים, אולם לא כולם מודעים לאפשרויות הרבות שאפליקציית וואטצאפ מציעה להם בתור בעלי עסקים.

 

בוטים ואוטומציה לעסק

בוטים ואוטומציה לעסק נועדו לאפשר לנו בתור בעלי עסקים למסור משימות חשובות לידי הטכנולוגיה. לצורך כך יש שני דברים מרכזיים שאסור לנו לשכוח. הדבר הראשון הוא שהאמצעיים הטכנולוגיים שעומדים לרשותנו יוכלו לבצע את המשימות הללו לא פחות טוב מאשר כוח אדם שהיה מבצע אותן.

הדבר השני הוא לדאוג שהעברה של המשימות לידי הטכנולוגיה באמת תחסוך לנו זמן ולא תגרום לנו לבזבז הרבה זמן רק כדי לראות שכל האמצעיים עובדים. לפניכם מספר אופציות נהדרות שקיימות בוואטצאפ ויכולות לשדרג לכם את העסק בצורה רצינית.

 

  1. שירות לקוחות

הדבר הראשון שואתו וואטצאפ יודע לבצע בצורה נהדרת הוא שירות לקוחות. במקום להושיב נציג שירות מטעמכם ליד הטלפון ולחכות לפניות מהלקוחות, אתם יכולים לתכנת בוט בוואטצאפ שיבצע את השירות הזה. כמובן, חשוב לתכנת אותו בצורה כמה שיותר מדויקת כדי שהמענה שהוא ייתן ללקוחות באמת יהיה כזה שמאפשר להם לקבל את כל המידע שהם צריכים.

 

  1. חנות מקוונת

כדי שהלקוחות שלכם יוכלו לקנות מכם בכל שעה ובכל מקום, אתם חייבים לאפשר להם לקנות בצורה מקוונת. כיום ניתן לפתוח חנות גם דרך וואטצאפ. החנות הזו פועלת בדיוק כמו אתר הזמנות ברשת, והיתרון הגדול שלה הוא שהיא לא מוגבלת דווקא לשעות שבהן החנות שלכם פתוחה.

 

  1. ניתוח מידע מהלקוחות

בעזרת וואטצאפ אתם יכולים לשלוח שאלונים שונים ללקוחות שלכם כדי לקבל מידע טוב יותר שיעזור לכם לפתח את העסק. העובדה שמילוי השאלונים נעשה דרך וואטצאפ מבטיח לכם שמספר רב של לקוחות יענו אליו בשל הזמינות הרבה של כל אחד לוואטצאפ.

 

  1. העברת מסמכים

אם אתם מעוניינים להעביר את כל המסמכים שלכם לצורה ממוחשבת, את השליחה שלהם אתם יכולים לנהל בעזרת וואטצאפ. לצורה הוז יש מספר יתרונו, כיון שכך המסמכים מגיעים בצורה מהירה יותר אל הלקוחות, ובנוסף היא כמובן חוסכת לכם הוצאות שונות על נייר. חשוב כמובן לוודא שמסמכים רגישים נשלחים בצורה בטוחה כדי למנוע מצב של פגיעה בלקוחות.

 

לסיכום

בתור בעלי עסקים וואטצאפ מאפשרת לנו להנות ממגוון אפשרויות שנותנות לנו את היכולת לחסוך בכוח אדם בלי לרדת ברמת השירות שאותה אנחנו מציעים. הדבר החשוב ביותר הוא כמובן לדאוג שאיכות השירות לא תרד בעקבות כך שאתם מעבירים אותה לאמצעיים טכנולוגיים. המפתח לכך הוא התייעצות עם אנשי מקצוע שיעזרו לכם לבנות מערך טכנולוגי איכותי שהולם את העסק שלכם.

אפליקציה

 

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
רשת תקשורת

מידע נוסף בנושא

איך לצלם את המסך של המחשב

צילום מסך (screenshot) זה בעצם "להקפיא את הרגע" – להפוך לקובץ תמונה את מה שמופיע כרגע על מסך המחשב שלנו. מתי נרצה לצלם את המסך

מאיפה קונים דשא סינטטי?

  כולנו מכירים את הרגע הזה שבו אנחנו מחליטים כי הגיע הזמן לקנות מוצר מסוים שאנחנו זקוקים לו כבר הרבה זמן. לאחרונה אנו מוצאים את

4 מכשירי הסלולר הכי שווים!

כבר עברו יותר מ- 10 שנים מאז שנכנסו הסמארטפונים לחיינו ושינו את העולם, וכבר קשה לדמיין ולהיזכר איך החיים היו נראים בלעדיהם. רכישה של מכשיר

הכירו את סמסונג גלקסי A23

התמורה המצויינת בהתאם לטווח המחירים הבינוני, האיכות הבלתי מתפשרת של סמסונג ומצלמות שפשוט ישנו לכם את כל החוויה. מה מיוחד בגלקסי A23?   בואו נסתכל

כיצד מחשבים את החסכונות?

אם הכסף שלכם מושקע כרגע בתוכניות כאלה ואחרות או במכשירים פיננסיים כלשהם, אנו מניחים כי תשמחו לדעת מה הוא גובה החיסכון שלכם כעת, ולאילו סכומים