איך תמצאו את מקומות השופינג הכי טובים באתונה אונליין

רבים מכירים את יוון ואת בירתה אתונה כיעד תיירותי המושך אליו בעיקר תיירות היסטורית, המתעניינת במדינה המזרח תיכונית ובהיסטוריה והתרבות העשירות שלה.

אך עם זאת, פיתוח מואץ של העיר בעשורים האחרונים הוביל לכך שנפתחו בה מרכזי קניות רבים ומרהיבים, המציעים סחורה מקומית לצד מותגים בין לאומיים מן השורה הראשונה.

רוצים לדעת איפה הכי שווה לעשות שופינג באתונה? המשיכו לקרוא.

 

אאוטלט Factory

חובבי האאוטלטים למיניהם, המעריכים מציאות טובות במחירים נמוכים, ימצאו כי בילוי באאוטלט זה, שהוא אחד הגדולים באירופה, הנו מענה הולם ביותר.

האאוטלט מציע מבחר עצום של הנעלה, ביגוד, וציוד ספורט. האאוטלט נמצא במרחק של דקות ספורות משדה התעופה של אתונה, והוא יעד מושלם לביקור מיד לאחר הנחיתה, או טרם העזיבה.

מיציתם את אתונה והמשכתם לפיראוס? תוכלו למצוא גם שם סניף נוסף ומרשים של האאוטלט.

 

Golden Hall

זמנכם קצר ואתם רוצים למצוא הכל במקום אחד? בואו לגולדן הול, גן העדן עבור כל חובב אופנה ושופינג באשר הוא, עם יותר מ-131 חנויות שונות. אופנה, תכשיטים, נעליים, וכלי בית – את הכול ניתן למצוא שם.

התעייפתם מהקניות? בואו לנוח באחת משפע המסעדות ובתי הקפה הנמצאים בקניון.

לא לפספס!

 

מדרחוב Ermo

שופינג באתונה יחד עם חוויה וספיגה של אווירת המקום – את זה ניתן למצוא בקלות במדרחוב ארמו, רחוב הקניות המפורסם והמרכזי בעיר, המתחיל בכיכר סינטאגמה, ונמשך עד כיכר מונסטיראקי.

במדרחוב ניתן למצוא תוצרת מקומית יחד עם מותגים בין לאומיים מוכרים, וכמובן – מופעי רחוב ספונטנים של אמנים מקומיים, המעניקים למדרחוב את האווירה המיוחדת שלו, והופכים אותו ליעד תיירותי שאסור להחמיץ.

 

The Mall Athnes

לקניון עצום הזה תצטרכו כנראה להקדיש יום שלם של קניות, כי יש בו הכל!

4 קומות של שלל חנויות אופנה, קוסמטיקה, ספורט, כלי בית ומטבח, הנעלה, וספרים. לסיום, תוכלו לקנח בסרט במתחם הקולנוע החדשני, ולסעוד באחת מהמסעדות הרבות הפזורות במקום.

תוכלו לשלב ביקור בקניון יחד עם ביקור באצטדיון האולימפי, שהוא יעד חובה בפני עצמו לכל תייר המגיע לאתונה.

 

Hondos Center

מכורים לחנויות הסטוק למיניהן? גם אנחנו! וגם אותן תוכלו למצוא ביוון, ברשת הונדוס סנטר. הרשת מחזיקה בחנויות כלבו רבות ועממיות ברחבי העיר, במחירים זולים, ובשפע עצום של פיצ'פקעס, מוצרי טואלטיקה ובישום, וכמובן – ביגוד והנעלה.

הסניף הגדול והמרשים נמצא בכיכר אומוניה, מול הקתדרלה. שלבו ביקור בסניף יחד עם ביקור בקתדרלה, שהיא יעד תיירותי מרשים ויפהפה.

 

לסיכום

בשל שפע וריבוי מקומות השופינג באתונה, מומלץ שתתעדכנו מעת לעת בהמלצות המופיעות בפורומים הרלוונטיים למטיילים ובקבוצות הפייסבוק השונות.

תוכלו תמיד להתייעץ עם מטיילים שביקרו לאחרונה בבירה היוונית, ולשמוע מה דעתם אודות מקומות ויעדי שופינג שונים שאתם שוקלים לבקר בהם בביקורכם הבא באתונה.

כובע ונעליים

 

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מבצע

מידע נוסף בנושא

איך לצלם את המסך של המחשב

צילום מסך (screenshot) זה בעצם "להקפיא את הרגע" – להפוך לקובץ תמונה את מה שמופיע כרגע על מסך המחשב שלנו. מתי נרצה לצלם את המסך

מאיפה קונים דשא סינטטי?

  כולנו מכירים את הרגע הזה שבו אנחנו מחליטים כי הגיע הזמן לקנות מוצר מסוים שאנחנו זקוקים לו כבר הרבה זמן. לאחרונה אנו מוצאים את

4 מכשירי הסלולר הכי שווים!

כבר עברו יותר מ- 10 שנים מאז שנכנסו הסמארטפונים לחיינו ושינו את העולם, וכבר קשה לדמיין ולהיזכר איך החיים היו נראים בלעדיהם. רכישה של מכשיר

הכירו את סמסונג גלקסי A23

התמורה המצויינת בהתאם לטווח המחירים הבינוני, האיכות הבלתי מתפשרת של סמסונג ומצלמות שפשוט ישנו לכם את כל החוויה. מה מיוחד בגלקסי A23?   בואו נסתכל

כיצד מחשבים את החסכונות?

אם הכסף שלכם מושקע כרגע בתוכניות כאלה ואחרות או במכשירים פיננסיים כלשהם, אנו מניחים כי תשמחו לדעת מה הוא גובה החיסכון שלכם כעת, ולאילו סכומים