האם אפשר להגיש תביעת עבודה נגד מעסיק אונליין

במקרה של תביעת עבודה אתם עלולים למצוא את עצמכם עסוקים מאוד בעניינים השונים שלכם מה שיקשה עליכם להגיש תביעה כנגד המעסיק שלכם.

בדיוק בשל המורכבות הזו בתי המשפט מאפשרים לכם להגיש תביעה בצורה מקוונת ללא צורך להגיע לבית המשפט עבור התביעה עצמה.

כאן תקבלו את כל המידע איך בדיוק אתם עושים את זה.

 

תביעת עבודה

תביעת עבודת היא תביעה שאותה מגיש העובד נגד המעסיק שלו. התביעה יכולה להיות בגין דרישה לפיצויי פיטורין, התעמרות במקום העבודה, תאונת עבודה וכיוצא בזה. התביעה מוגשת לבית הדין לעבודה, או לבית משפט רגיל, תלוי כמובן בתוכן של התביעה. עבור כל אחד מהתחומים המוזכרים, מומלץ מאוד לעשות שימוש בעורך דין שמומחה בתחום.

עבור תאונות עבודה אתם צריכים עורך דין תאונות עבודה, וכן על זה הדרך. השימוש בעורך דין בדיני עבודה הוא המפתח לכך שתקבלו את התוצאה הרצויה מבחינתכם בהליך המשפטי. אחרת, אתם עולים לצאת כאשר ידכם על התחתונה.

 

הגשת תביעה אונליין

בעת הגשה של תביעה נגד המעסיק, עליכם להיכנס לאתר בתי משפט ולהגיש את התביעה. כדי לאפשר לבית המשפט לדון בתביעה שלכם בצורה נוחה, עליכם לצרף לטופס הבקשה את המסמכים הבאים:

  1. פרטי זיהוי

כבר בטופס עצמו יהיה עליכם למלא את פרטי הזיהוי שלכם. הקפידו על מילוי מדויק של פרטי הזהות השונים כדי לא ליצור בעיות לבית המשפט בניסיון לאתר אתכם. כמובן שעליכם לכתוב גם את המקום שבו אתם עובדים/עבדתם ואת הכתובת המדויקת שלו כדי שבית המשפט יוכל לפנות אליו במקרה הצורך.

 

  1. מסמכים רפואיים

אם נפגעתם בתאונת עבודה והתביעה שלכם היא בגין תאונה כזו, עליכם לצרף כל כל המסמכים הרפואיים שמוכיחים שאכן נפגעתם וכמובן מצביעים על המצב הנוכחי שלכם. המסמכים הללו יאפשרו לבית המשפט לקבוע האם אתם זכאים לפיצוי שאותו אתם דורשים.

 

  1. מסמכים הנוגעים למקום העבודה

כמובן שהדבר החשוב ביותר הוא צירופם של המסמכים השונים הנוגעים למקום העבודה שלכם. המסמכים הללו כוללים תלושי משכורת, תיעוד של ימי העבודה שבהם נכחתם במקום העבודה, ובמקרה של תביעת פיטורין גם מסמך פיטורין.

 

בדיקת המסמכים

לפני הגשה של כל המסמכים הללו מומלץ לתת לעורך דין לעבור על כל החומר שאותו הגשתם. עורך הדין יוודא שכל המסמכים הנדרשים מופיעים בצורה הנדרשת כך שבית המשפט יוכל לדון בתביעה שלכם בצורה מהירה כמה שיותר. הגשה נכונה של המסמכים וההקפדה על הוראות בתי המשפט הן הצעד הראשון בדרך להליך משפטי תקין.

 

לסיכום

בית המשפט מאפשר לכם להגיש תביעה שנוגעת למקום העבודה שלכם בצורה מקוונת. כל מה שעליכם לעשות הוא להגיש את הטפסים הרלוונטיים לתביעה שלכם ולמלא את הטופס באתר בית המשפט. מומלץ להציג את הטפסים לעורך דין קודם הגשתם כדי לוודא שהם עונים לדרישות.

פטיש

 

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
פטיש

מידע נוסף בנושא

איך לצלם את המסך של המחשב

צילום מסך (screenshot) זה בעצם "להקפיא את הרגע" – להפוך לקובץ תמונה את מה שמופיע כרגע על מסך המחשב שלנו. מתי נרצה לצלם את המסך

מאיפה קונים דשא סינטטי?

  כולנו מכירים את הרגע הזה שבו אנחנו מחליטים כי הגיע הזמן לקנות מוצר מסוים שאנחנו זקוקים לו כבר הרבה זמן. לאחרונה אנו מוצאים את

4 מכשירי הסלולר הכי שווים!

כבר עברו יותר מ- 10 שנים מאז שנכנסו הסמארטפונים לחיינו ושינו את העולם, וכבר קשה לדמיין ולהיזכר איך החיים היו נראים בלעדיהם. רכישה של מכשיר

הכירו את סמסונג גלקסי A23

התמורה המצויינת בהתאם לטווח המחירים הבינוני, האיכות הבלתי מתפשרת של סמסונג ומצלמות שפשוט ישנו לכם את כל החוויה. מה מיוחד בגלקסי A23?   בואו נסתכל

כיצד מחשבים את החסכונות?

אם הכסף שלכם מושקע כרגע בתוכניות כאלה ואחרות או במכשירים פיננסיים כלשהם, אנו מניחים כי תשמחו לדעת מה הוא גובה החיסכון שלכם כעת, ולאילו סכומים