החשיבות שבקידום האתרים לטווח הארוך

אם אתם בעלי עסק, אתם ודאי יודעים כיום כמה חשוב שיהיה לכם אתר מוצלח שמניב לכם עוד ועוד לקוחות. אתר יכול להפוך עסק שאף אחד כמעט לא מכיר, פרט לאנשים קרובים או אנשים שגרים בסביבה, לאתר שפתוח ונגיש לכלל האוכלוסייה שצריכה את המוצר או השירות שלכם.

קידום אתרים הוא חשוב מאוד, וחשוב מאוד גם לשמר אותו לטווח ארוך ולא ״לחפף״ באף שלב בדרך. למה זה כל-כך חשוב? ריכזנו עבורכם כל מה שאתם חייבים לדעת על קידום אתרים לטווח ארוך.

 

התוכן ממשיך לעבוד עבורכם

תוכן שהוא רלוונטי ואיכותי, ימשיך לספק את המענה לגולשים שלכם ולא יהיה קשר למתי התוכן הזה פורסם. ברגע שהתוכן עלה לאוויר והוא כבר התמקד גבוהה בתוצאות החיפוש, רוב הסיכויים שהוא יישאר שם גם בעתיד. דבר זה יסייע לשמור על דירוג של העמוד שיופיע התוכן שלכם וכך יביא לעוד תנועת גולשים.

ככל שתוכן ימשיך להתעדכן באתר, כך הסיכויים שהגולשים שלכם יגיעו גם לעמודים אחרים, דבר שיעזור לכם למשוך את השהייה של הגולשים באתר. מני וינפלד מקדם אתרים ידע להתאים עבורכם בדיוק את התוכן שיגרום לגולשים שלכם להנות ממנו לטווח ארוך.

 

הגדלת התפוצה

תוכן מוצלח יביא אתו יותר גולשים באמצעות מנועי החיפוש, ברגע שפעילות קידום אתר תבסס על אתר חיובי ובעלת ערך למשתמש, הגולשים יתחילו להשתמש בו יותר וכך גם להפיץ אותו ברשתות החברתיות השונות, בבולגים, במיילים, פורומים, וואטסאפ וכמובן מפה לאוזן.

זו רמת פופולריות שהתכנים של האתר יקודמו גם ללא כל פעולה של אתר, אלא רק בזכות האהדה של הגולשים שמכירים אותו. יותר תפוצה פירושה יותר תנועה וזה הוא אחד מהמטרות הגדולות ביותר בכל מה שקשור אל קידום אתרים.

 

שיתופים והפצה

ככל שאתר ימשיך לבנות קשרים עם אתרים נוספים, כך הגולשים מביאים להרחבה של התפוצה על ידי שיתופים ברשתות חברתיות והלאה, כך למעשה הנראות של האתר עולה. ככל שהמודעות אל האתר שלכם גדלה יותר, כך הוא נעשה בולט יותר. גולשים יעדיפו בדרך כלל להיכנס אל אתר שנמצא בראש רשימה של תוצאות מאשר לאתר שיהיה רק בעמוד השני או השלישי. כך גם לקוחות חדשים יגיעו וזה הוא זמן להזדמנויות ולקוחות חדשות וחדשים.

 

לסיכום

אם נוכל לדמות זאת לחשבון חיסכון בבנק, כאשר מפקידים סכום מסוים בבנק ומקבלים ריבית ככל שהזמן חולף, למרות שאם מוסיפים את הריבית לחיסכון, מקבלים ריבית גם על ריבית.

ככל שהסכום בתוכנית החיסכון יהיה גדל בזכות הריבית, כך הרווח הכלכלי יהיה למעשה גדול יותר, בדיוק כמו אתר, ככל שהוא מפגין יותר נוכחות, כך הדירוג שלו במנוע החיפוש הופך חזק ומבוסס יותר, דבר שמוביל הגדלת הנראות וחוזר על עצמו שוב ושוב. חשוב לדעת שקידום אתרים הוא לא פעולות קצרות טווח, אלא השפעותיה ממשיכות גם להיות מורגשות לאורך זמן ומחזירות את ההשקעה.

קידום אתרים

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
קידום אתרים

מידע נוסף בנושא

איך לצלם את המסך של המחשב

צילום מסך (screenshot) זה בעצם "להקפיא את הרגע" – להפוך לקובץ תמונה את מה שמופיע כרגע על מסך המחשב שלנו. מתי נרצה לצלם את המסך

מאיפה קונים דשא סינטטי?

  כולנו מכירים את הרגע הזה שבו אנחנו מחליטים כי הגיע הזמן לקנות מוצר מסוים שאנחנו זקוקים לו כבר הרבה זמן. לאחרונה אנו מוצאים את

4 מכשירי הסלולר הכי שווים!

כבר עברו יותר מ- 10 שנים מאז שנכנסו הסמארטפונים לחיינו ושינו את העולם, וכבר קשה לדמיין ולהיזכר איך החיים היו נראים בלעדיהם. רכישה של מכשיר

הכירו את סמסונג גלקסי A23

התמורה המצויינת בהתאם לטווח המחירים הבינוני, האיכות הבלתי מתפשרת של סמסונג ומצלמות שפשוט ישנו לכם את כל החוויה. מה מיוחד בגלקסי A23?   בואו נסתכל

כיצד מחשבים את החסכונות?

אם הכסף שלכם מושקע כרגע בתוכניות כאלה ואחרות או במכשירים פיננסיים כלשהם, אנו מניחים כי תשמחו לדעת מה הוא גובה החיסכון שלכם כעת, ולאילו סכומים