איך ניתן לקבל הלוואה בחשבון מוגבל

חשבון מוגבל הוא מצב שבו הבנק הגביל את בעל החשבון בפעולות מסוימות עקב חוסר יכולת כלכלית של אותו האדם.

במצב זה אחת מהפעולות שהוגבלו הן לקיחת הלוואה מהבנק.

בעיה זו נפתרת על ידי לקיחת הלוואה חוץ בנקאית למוגבלי בנק.

 

מה זה הלוואה חוץ בנקאית?

הלוואות למוגבלים הם אמצע מימון לגיטימי לסגירת פערים לאנשים הנזקקים לעזרה.
זוהי הלוואה שניתנת על ידי גופים חיצוניים שהם לא הבנק לאותם מוגבלי בנק. הלוואה זו יכולה להינתן לאנשים פרטיים או עסקים על פי צורך ותנאי החזרת הלוואה.

 

למה לקיים הלוואות כאלו?

הלוואות אלו מתקיימות מהסיבה העיקרית שצריך. אנשים המוגדרים כמוגבלים בבנק צריכים אפילו יותר ממי שלא מוגדר כמוגבל עזרה כלכלית לפעמים מיידית מאוד כדי שלא יוצאו מביתם או יעקלו את רכושם. עקב הסיכון הקיים למלווים הם דורשים ריביות גבוהות יותר מאלו שנהוגות בבנקים. משמע שהרווח של המלווים יהיה גדול יותר ולכן כדאי להם כלכלית לעשות זאת.

 

מה חשוב לבדוק כשלוקחים הלוואה מסוג זה?

בתחום המדובר יש סיכון מצד המלווים ולכן כמובן שהם ידרשו שתחתמו על חוזה, קראו את החוזה בעיון ושימו לב שאינכם נכנסים להלוואה עם גורם מפוקפק, לגופים הנותנים הלוואה צריך להיות רישיון בתחום האשראי – שימו לב שהם מציגים לכם אותו.
בדקו את המחיר הסופי של ההלוואה ואת גובה הריבית ואשרו מול עצמכם שתהיו מסוגלים להחזיר את מלוא הסכום עד התאריך שאתם מסכימים עליו.

 

איפה ניתן לקבל הלוואה?

ישנם גופים שונים שנותנים הלוואות מסוג זה, שימו לב כמו שציינו שהם צריכים להחזיק ברשיון אשראי בשביל לעסוק התחום המדובר. תוכלו לבדוק באתר DMB את המסלולים המוצעים שם לסטודנטים, עסקים פרטיים ובעצם לכל מטרה.
מומלץ לערוך השוואה בין החברות השונות שתמצאו על מנת לקבל מידע מגוון על גובה הריביות ותנאי התשלום.

 

איך בוחרים מסלול הלוואות למוגבלים?

שימו לב שאתם בוחרים לקחת הלוואה מסוג כזה רק לצורך מידי שאינכם יכולים לפתור את הבעיה הכלכלית שעומדת מולכם בעצמכם ללא ההלוואה.

לאחר שבחרתם על נטילת הלוואה מיידית עקבו אחר הנקודות הבאות –

  1. תקופת ההחזר – ככל שתקופת ההחזר אורכה יותר כך הסכום ירד בכל חודש.
  2. יכולת ההחזר החודשית = תקופת ההחזר. בדקו את ההכנסות וההוצאות השוטפות שלכם ובדקו באיזה סכום תוכלו לעמוד בכל חודש וקבעו את התנאים על פי זה. אינכם רוצים להגדיל את הריבית שלכם עוד ולהיכנס לעוד הלוואה שאתם לא מצליחים להחזיר.
  3. וודאו כי ההלוואה נותנת מענה לצורך המקורי שלשמה לקחתם אותה ושהצורך חייב אתכם לשלם במיידי.

 

לסיכום

הלוואות חוץ בנקאיות למוגבלי בנק הן פתרון טוב עבור מי שנמצא בסיטואציה המצערת הזו ונדרש לשלם הוצאות גדולות מיידיות. בדקו את התנאים ואת עצמכם.

 

שעון ומטבעות

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
שטרות של דולרים

מידע נוסף בנושא

איך לצלם את המסך של המחשב

צילום מסך (screenshot) זה בעצם "להקפיא את הרגע" – להפוך לקובץ תמונה את מה שמופיע כרגע על מסך המחשב שלנו. מתי נרצה לצלם את המסך

מאיפה קונים דשא סינטטי?

  כולנו מכירים את הרגע הזה שבו אנחנו מחליטים כי הגיע הזמן לקנות מוצר מסוים שאנחנו זקוקים לו כבר הרבה זמן. לאחרונה אנו מוצאים את

4 מכשירי הסלולר הכי שווים!

כבר עברו יותר מ- 10 שנים מאז שנכנסו הסמארטפונים לחיינו ושינו את העולם, וכבר קשה לדמיין ולהיזכר איך החיים היו נראים בלעדיהם. רכישה של מכשיר

הכירו את סמסונג גלקסי A23

התמורה המצויינת בהתאם לטווח המחירים הבינוני, האיכות הבלתי מתפשרת של סמסונג ומצלמות שפשוט ישנו לכם את כל החוויה. מה מיוחד בגלקסי A23?   בואו נסתכל

כיצד מחשבים את החסכונות?

אם הכסף שלכם מושקע כרגע בתוכניות כאלה ואחרות או במכשירים פיננסיים כלשהם, אנו מניחים כי תשמחו לדעת מה הוא גובה החיסכון שלכם כעת, ולאילו סכומים