כך תורידו את השירים האהובים עליכם מיוטיוב – בחינם!

כל אחד מאתנו אוהב לשמוע שירים ולכל אחד יש את העדפה האישית שלו כמובן, חלק מאתנו אוהבים שירים ים תיכוניים, מוזיקת רוק, פאנק, בלוז, ג'אז, פופ, קאנטרי, ראפ, טרנס ועוד. שירים מלווים אותנו לאורך החיים ונמצאים אתנו בסיטואציות מסוימות ובזמנים מסוימים.

שירים מעוררים רגשות שונים, לעיתים געגועים למישהו או למקום מסוים… היום, כל כך קל להקליד את שם השיר שאוהבים, או את שם הלהקה שאוהבים כדי לקבל את כל התוצאות. לפעמים, במקרים מסוימים מספיק רק להקליד מילה אחת ואתם יכולים למצוא את השיר שחיפשתם וליהנות ממנו.

 

זה הרי ידוע שהמוסיקה היא החבר הכי טוב שיש לאדם

נכון שהיום הכול כל כך נגיש, מהיר וקל ובזכות רשת האינטרנט שקיימת בכל מקום, אנחנו יכולים בכל שלב נתון להיכנס לאתרי המוזיקה השונים ברחבי האינטרנט ולשמוע איזו מוזיקה שאנחנו חפצים לשמוע באותו הרגע. הבעיה היא שלעיתים אנחנו נמצאים במקומות ללא קליטת אינטרנט כמו למשל, במקומות תת קרקעיים, בבדיקות מעבדה שונות, בטיסות, למרות שכבר קיימים מטוסים עם קליטת רשת אינטרנט, אך לא בכולם.

 

אז מה עושים איך ניתן להאזין בכל זאת?

בגלל סיבות אלו אין לנו אפשרות לשמוע מוזיקה אונליין שכמובן גם לבעיה הזו קיים היום פתרון נגיש, נוח, מהיר ועוד בחינם, על ידי הורדת שירים מיוטיוב די בקלות ולאיזה קובץ שנרצה לקודד אותו. לדוגמא –  אני אוהב לשמוע את השירים של להקת פופ כלשהי מהעבר ויש שיר ספציפי שעושה לי ממש טוב לשמוע אותו, אני אפתח אותו בכרטיסיה נפרדת, יעתיק את הקישור ואדביק אותו באתר ההורדות ובמקום המיועד לו.

באותה הרגע המערכת תזהה זאת ותפתח לי כפתור להורדת הקישור, ומרגע ההורדה יופיע לי כפתור נוסף שיפתח רשימה קבצים להורדה כמו MP3 שזהו הקובץ שבדרך כלל כולם מורידים אותו. מרגע זה ואילך ההורדה מתחילה ונשמרת בתיקיית ההורדות של המחשב. זהו, זה אצלכם, כעת תוכלו להעביר את קבצי שמע אלה לכל מקום שרק תרצו, ללא פרסומות וללא הפרעות ותלות באינטרנט.

 

לסיכום – הכנות מוקדמות הכרחיות מבטיחות שעות רצופות של הנאה מובטחת

יש שאומרים ש – "מי שטורח בשבת, אוכל בשבת" כלומר, אל תיקלעו למצב שבו אתם רוצים לשמוע מוזיקה אבל נמצאים ללא קליטת אינטרנט בזמן שהכי הייתם רוצים לשמוע מוזיקה שהאהובה עליכם.

תכינו את רשימה עם שירים שאתם הכי אוהבים, כאלה שעושים לכם טוב על הלב ואם הנכם לפני טיסה קצרה או ארוכה או לפני בדיקות מעבדה מעצבנות שכל מה שיכול להרגיע אתכם זה מוזיקה, כדאי שתצטיידו מראש, בהתאם ותכינו לכם רשימת השמעה שלא תלויה באף גורם חיצוני. פעולת הורדת שירים מיוטיוב לוקחת כמה דקות בודדות שבסופן יש לכם את כל השירים האהובים שאתם אוהבים לשמוע, במקום אחד.

יוטיוב

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
יוטיוב

מידע נוסף בנושא

סרטוני התדמית שיקפיצו לכם את העסק

האם אתה מחפש דרכים לשפר את הנוכחות הדיגיטלית של העסק שלך ולהתחבר לקהל היעד שלך? עם יותר ויותר צרכנים שפונים לאינטרנט ולמדיה החברתית כדי לקבל

למה כולם רוצים לפרסם ביוטיוב?

עד לפני כמה עשורים כולם רצו לפרסם את העסק שלהם בעיתון. לאחר מכן, הטלוויזיה תפסה את המקום המועדף ביותר ורבים בחרו לפרסם בה בשעות הערב,