כרטיסי ביקור זה הכי 2020 – כל מה שלא ידעתם על כרטיס ביקור דיגיטלי

עבור עסקים רבים, כרטיסי ביקור מהווים נדבך מרכזי בכל הנוגע ליצירת קשר ומגע עם לקוחות. הם נוחים, קלילים ונכנסים בקלות לכל ארנק, אך לכרטיסי הביקור הקלאסיים יש לא מעט חסרונות שהופכים אותם ללא רלוונטיים בשנת 2022. למרבה המזל, ישנו תחליף פשוט שיגרום לכם לא להבין מדוע לא חשבתם על זה קודם – כרטיסי ביקור דיגיטליים! 

בעוד שכרטיסי הביקור הישנים והמוכרים כוללים לא מעט יתרונות, החסרונות שלהם כיום בולטים יותר מאי פעם: הם מזיקים לסביבה, הם יכולים ללכת לאיבוד בקלות ואינם מותאמים לעולם הדיגיטלי של שנת 2022. לעומת זאת, כרטיס ביקור דיגיטלי מכיל את כל היתרונות בכרטיסי הביקור הרגילים, ללא החסרונות שפירטנו למעלה. בכתבה הבאה, נסביר לכם את כל מה שתצטרכו לדעת על כרטיסי ביקור דיגיטליים עבור העסק שלכם, ומדוע כדאי לכם להפיק כרטיס ביקור דיגיטלי בעצמכם.

 

מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי?

כרטיס ביקור דיגיטלי, הוא למעשה הגרסה העתידנית והמשוכללת של כרטיסי הביקור הישנים והמוכרים מנייר או קרטון. בעוד שכרטיסי ביקור רגילים הצריכו מכם הדפסה מאסיבית של מספר רב של כרטיסים, אותם הייתם צריכים לתת פיזית ללקוחות שלכם, כרטיסי הביקור הדיגיטליים הינם כלי אינטרנטי אליו ניתן לגשת מכל מחשב או טלפון חכם בקלות.

בנוסף, כרטיסי הביקור הדיגיטליים יכולים להתממשק בקלות עם אפליקציות כמו ווייז שיעזרו ללקוחות שלכם למצוא את בית העסק שלכם בקלות, וכן להתעדכן מבחינת פרטים ועיצוב בלחיצת כפתור פשוטה. למעשה, ניתן לחשוב על כרטיס הביקור הדיגיטלי כמו סוג של אתר קטן עבור העסק שלכם, דרכו יוכלו הלקוחות ליצור איתכם קשר, לקבוע תורים ולהזמין מוצרים בקלות מרבית.

 

מה כולל כרטיס ביקור דיגיטלי?

בעוד שהפרטים אותם היינו יכולים להכניס בכרטיס ביקור רגיל הסתכמו בשם, כתובת ודרכי התקשרות, כרטיסי ביקור דיגיטליים יכול להכיל כמעט כל מה שתוכלו לחשוב עליו, החל ממערכת לקביעת תורים ופגישות ועד לקישורים לרשתות החברתיות של העסק. כמו כן, כרטיסי הביקור הדיגיטליים הינם נוחים ופשוטים במיוחד לעיצוב, כשלרוב העיצובים מתבצעים על ידי אנשי מקצוע מתחום העיצוב הדיגיטלי.

 

למי מתאים כרטיס ביקור דיגיטלי?

בגדול, הפקת כרטיס ביקור דיגיטלי תתאים לכל מי שנעזר או יכול להיעזר בכרטיסי ביקור עבור העסק שלו. כלומר, כל מי שיש לעסק שלו צורך בתקשורת קבועה עם לקוחות, כגון אנשי מכירות, בעלי עסקים קטנים, עורכי דין, סוכני נדל"ן ועוד. כרטיסי הביקור הדיגיטליים יעזרו ללקוחות שלכם להגיע אליכם בקלות, ויצרו רושם של חדשנות ואיכותיות עבור העסק שלכם.

 

איך כרטיס ביקור דיגיטלי יכול לעזור לעסק שלכם?

כרטיסי הביקור הדיגיטליים הופכים את הממשק של הלקוחות עם העסק שלכם לפשוט במיוחד, ומשפרים משמעותית את חוויות השירות והלקוח. כמו כן, כרטיסי הביקור הדיגיטליים הינם קלים במיוחד להפצה דרך האינטרנט ומנועי החיפוש, כך שתוכלו להגיע למגוון רחב של לקוחות פוטנציאליים בקלות ובמהירות.

 

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
כרטיס ביקור דיגיטלי

מידע נוסף בנושא

איך להביא קהל לנכס הדיגיטלי שלך

בכל נכס דיגיטלי הדבר החשוב ביותר הוא טראפיק. לא משנה באיזה נכס דיגיטלי מדובר: בין אם עמוד שיווקי באינסטגרם או פייסבוק, אתר אינטרנט או אפליקציה