10 עובדות חשובות על השקעות נדל"ן בחו"ל

המחירים הגבוהים של שוק הנדל"ן הישראלי הובילו משקיעי נדל"ן רבים להשקיע דווקא בחו"ל – בארצות הברית, במדינות אירופה, ואפילו במדינות שעד כה לא היו נגישות לציבור הישראלי, כמו איחוד האמירויות.

אז רגע לפני שאתם הולכים להשקיע את ההון והמרץ שלכם בעסקאות נדל"ן שמעבר לים, קראו את המאמר הזה, המאגד בתוכו את כל מה שחשוב לדעת על השקעות נדל"ן בחו"ל.

 

השקעות אל מעבר לים

  1. אזור ההשקעה – יש לשקול היטב ולבחון ברמת הביקוש וההיצע את האזור בו נמצא הנכס לרכישה. בטרם תחליטו על כך, מומלץ שתפנו לקבלת ייעוץ מגורם מקצועי הבקי באזור המדובר ובמגמות הנדל"ן בו.
  2. האוכלוסייה באזור ההשקעה – בדקו היטב גורמים כמו ממוצע ההכנסה לנפש באזור ההשקעה, ביטחון כלכלי, ואת שיעור התעסוקה באזור המדובר. כל אלה חשובים מאד על מנת לקבל אומדן על גודל התשואה שתתקבל בפועל ביחס להשקעה שלכם.
  3. שוק מגוון וגדול – ביחס לשוק הנדל"ן בישראל, השקעות הנדל"ן ברחבי הגלובוס מציעים אפשרויות רבות ומגוונות. בטרם תחליטו על רכישת נכס להשקעה, חשוב מאד לקבל ייעוץ וליווי מגורמים מקצועיים המכירים את האזור ואת מגמות הנדל"ן בו.

 

ההשקעה בנכס שלכם

  1. נכס מניב מול נכס יזמי – תחום ההשקעות בחו"ל מתחלק להשקעות בנכס מניב ולהשקעות בנכס יזמי. ההשקעה בנכס מניב משמעותה קבלת דמי שכירות שוטפים, לעומת נכס יזמי, שעבורו יש להמתין להכנסות רק לאחר איתור של שטח ובנייה בפועל, דבר העשוי להימשך שנים רבות.
  2. חברת ההשקעות – גורמים רבים אינם מנוסים מספיק בכל הקשור לתחום ההשקעות בחו"ל, לכן חשוב לבחור בחברת השקעות שמאחוריה שנות וותק וניסיון.
  3. המשקיע בנכס – משקיעי הנדל"ן מחפשים רמת ביטחון גבוהה ויציבה בנכס, לעומת אלו הבוחרים להשקיע בשוק ההון למשל.

 

מה עוד חשוב לדעת

  1. העולם ככפר גלובלי קטן – בזכות הטכנולוגיה הקיימת היום, המאפשרת תקשורת איכותית וביצוע פעולות בלחיצת כפתור, אין חשש כמעט בהשקעה ובניהול נכסים הנמצאים בחו"ל.
  2. גמישות ואפשרויות בחירה רבות – היצע הנכסים ברחבי העולם רחב מאוד, ומאפשר למשקיעים לבחור בהתאם לצרכים השונים שלהם, ובין השקעה לטווח הקצר או הארוך.
  3. עמידה בכללי רגולציה ומשפט – השקעות בנדל"ן הנן מורכבות לפעמים מהבחינה המשפטית. לכן יש לוודא כי בחרתם ליווי מחברה המקפידה על כללי רגולציה ופרסום של ניירות ערך וייעוץ משפטי שוטף. אלה חשובים על מנת להעניק שקיפות גבוהה ושקט עבורכם, המשקיעים.

 

לסיכום

נדל"ן בפורטוגל מהווה היום את אחת האפשרויות המשתלמות ביותר מבחינת השקעה בנדל"ן. בכל בחירה של יעד להשקעה בחו"ל בחנו היטב את נתוני הצמיחה בשוק הנדל"ן המקומי למגורים. כוכבת נוספת בשוק הנדל"ן העולמי היא בודפשט שבהונגריה.

נתונים רבים מצביעים על כך ששוק הנדל"ן האירופאי הנו זול משמעותית מזה הקיים בישראל, אך משתלם לא פחות.

בית ומטבעות

 

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
שעון ומטבעות

מידע נוסף בנושא

איך לצלם את המסך של המחשב

צילום מסך (screenshot) זה בעצם "להקפיא את הרגע" – להפוך לקובץ תמונה את מה שמופיע כרגע על מסך המחשב שלנו. מתי נרצה לצלם את המסך

מאיפה קונים דשא סינטטי?

  כולנו מכירים את הרגע הזה שבו אנחנו מחליטים כי הגיע הזמן לקנות מוצר מסוים שאנחנו זקוקים לו כבר הרבה זמן. לאחרונה אנו מוצאים את

4 מכשירי הסלולר הכי שווים!

כבר עברו יותר מ- 10 שנים מאז שנכנסו הסמארטפונים לחיינו ושינו את העולם, וכבר קשה לדמיין ולהיזכר איך החיים היו נראים בלעדיהם. רכישה של מכשיר

הכירו את סמסונג גלקסי A23

התמורה המצויינת בהתאם לטווח המחירים הבינוני, האיכות הבלתי מתפשרת של סמסונג ומצלמות שפשוט ישנו לכם את כל החוויה. מה מיוחד בגלקסי A23?   בואו נסתכל

כיצד מחשבים את החסכונות?

אם הכסף שלכם מושקע כרגע בתוכניות כאלה ואחרות או במכשירים פיננסיים כלשהם, אנו מניחים כי תשמחו לדעת מה הוא גובה החיסכון שלכם כעת, ולאילו סכומים