אבטחת מידע לעסק – למה זה חשוב

כיום, רבים מהעסקים הם עסקים ממוחשבים.

כלומר, עסקים בהם רוב המידע, אם לא כולו, מנוהל בצורה אלקטרונית על ידי מחשב.

בעבר, המידע הזה היה מנוהל בצורה ידנית, ונכתב על גבי דפים.

אותם דפים , המכילים את המידע היקר של העסק היו נשמרים במקום בטוח, כדוגמת כספת.

בעידן המודרני, אבטחת המידע היא המקום הבטוח, "הכספת", של כל המידע האלקטרוני של בית העסק.

אבטחת מידע לעסק מאפשרת להתמודד עם כל מיני איומים שונים.

במאמר זה, נפרט מה הם האיומים אליהם חשוף המידע שלכם, ומדוע אבטחת המידע לעסק היא חשובה במיוחד.

 

שמירה על פרטיות הלקוחות

בעידן המודרני, המוניטין של עסקים רבים תלוי במידה רבה ברמת הפרטיות שהם מאפשרים ללקוחותיהם. מסיבה זו, אבטחת מידע היא חשובה במיוחד לכל העסקים. שירותי IT לעסקים וכן גם אבטחת מידע יאפשרו לכם להגן על המידע שלכם בצורה הטובה ביותר, ובכך למנוע את הפצת הפרטים של לקוחותיכם אל מחוץ לכותלי בית העסק.

 

גיבוי

כאמור, בעבר כל הניירת המכילה את המידע של בית העסק היתה נשמרת בכספת, על מנת להבטיח את ביטחון המידע. כחלק משירותי אבטחת המידע, נכלל גם שירות הענן. שירות זה בעצם מספק לכם מקום בטוח ומרוחק לשמור בו את המידע שלכם. הענן הוא בעצם שרת מרוחק, בו נשמרים כל הנתונים של בית העסק. כך לדוגמה, המידע שלכם יהיה מוגן במקרה של פריצה, גניבה, או שריפה.

 

הגנה מפני התקפות האקרים

קיימים בעולם האקרים רבים, אשר משתמשים בכישוריהם ובידע הטכנולוגי העומד לרשותם, על מנת לפגוע בעסקים, או באנשים. הם פועלים כך לצורך השגת מטרות אידיאולוגיות או כלכליות. שירותי אבטחת מידע יספקו לעסק שלכם הגנה מפני התקפות שכאלה, ובכך ימנעו פגיעה במערכות המחשב ובתוכנות המותקנות עליו.

 

הגנה מפני וירוסים

בראש טבלת הכספים שהופסדו בעקבות התקפות סייבר, מככב וירוס הכופר. וירוס זה מושתל במחשב שלכם על ידי גורם עוין, ונועל את כל הקבצים והמידע שלכם, ובכך למעשה משתק את המחשב. על מנת לקבל את הקבצים שלכם בחזרה, יחד עם היכולת להשתמש במחשב שלכם, תצטרכו לשלם את סכום הכופר אותו דורש המפעיל של הוירוס, גבוה ככל שיהיה. שירותי אבטחת מידע יספקו לכם הגנה בראש ובראשונה מפני וירוס כופר, בנוסף להגנה מפני כל שאר סוגי הוירוסים המזיקים.

 

סיכום

בעידן המודרני, אבטחת מידע לעסק היא צורך בסיסי וחיוני. אבטחת מידע איכותית תספק לכם הגנה מפני וירוסים והאקרים, בנוסף לגיבוי המידע שלכם ושמירה על פרטיות לקוחותיכם. עם זאת, מדובר ברשימה חלקית בלבד של איומים אליהם העסק הממוחשב שלכם חשוף, משום שהרשימה המלאה פשוט לא נגמרת. תוכלו להתגונן מפני איומים אלו באמצעות רכישת שירותי אבטחת מידע לעסק, כחלק מהאפשרויות המוצעות לכם בתחום שירותי מחשוב לעסקים.

 

מפה ומסך

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מנעול

מידע נוסף בנושא

המדריך המלא ליישום אינטגרציה בחברה

מהי אינטגרציה עסקים רבים בעולם המודרני, מבוססים על מערכות מחשוב ומידע מורכבות, קולטים ופולטים מידע בקביעות, ומנהלים ומתנהלים במקביל במגוון שדות מקצועיים. לדוגמה, חברת ההזמנות