איך בוחרים חברה לבניית אתרים?

בניית אתר הוא תהליך מורכב, אשר דורש גם מקצועיות רבה. לכן, הבחירה בחברה לבניית אתרים, היא חלק משמעותי בתהליך. לא מקובל להחליף חברה באמצע התהליך, משום שכל חברה, בונה את הקוד באופן אחר ובמקרים רבים המשמעות תהיה להתחיל את הפרויקט מהתחלה. לכן, אספנו לכתבה אחת, כל מה שאתם צריכים לדעת, מה כולל התהליך של בניית אתר ואיך בוחרים חברה לבניית אתרים שתהיה מושלמת בשבילכם?

 

מה כולל תהליך בניית אתר?

תהליך בניית אתרים מבית פולפאוור, מתחיל בתהליך אפיון. תהליך האפיון כולל סידור מבנה עמוד הבית והעמודים הפנימיים ומסע הלקוח בתוך האתר, בהתאם למטרת האתר ולפי דרישות וצרכי הלקוח.

בשלב השני מתחילים בתהליך עיצוב האתר, איך יראו הבאנרים, איך יראה התפריט ובמילים אחרות, איך יראה האתר כולו.

בשלב השלישי מתחילים בפיתוח האתר על פלטפורמת וורדפרס (או כל פלטפורמה אחרת שבחרתם להקים על גביה את האתר).

בשלב האחרון, עושים בדיקות איכות לאתר. עוברים על כלל האתר, על הכפתורים, על הלינקים ועל הטפסים (במידה ויש) בודקים שהכל עובד תקין ומסע הלקוח עובד בדיוק בהתאם לתכנון.

איך בוחרים חברה לבניית אתרים

איך בוחרים חברה לבניית אתרים?

תהליך הקמת אתר הוא תהליך ארוך ופעמים רבות הוא מורכב, בעיקר משום שלכם כלקוחות, אין הרבה ידע בתחום הזה. לכן, חשיבות הבחירה של חברה לבניית אתרים, הופכת לגדולה ומשמעותית. אספנו 3 אלמנטים חשובים שאתם חייבים לבדוק לפני תחילת התהליך.

 

1 | המלצות ודוגמאות

אחד היתרונות הגדולים בתחום בניית האתרים, הוא שאתם יכולים בצורה קלה ונוחה לראות את האתרים שבנתה אותה החברה. היכנסו לכמה אתרים, תגלשו בהם, תחוו ותראו שהאתר אכן עובד בצורה תקינה, המראה שלו לטעמכם והוא נראה מעולה, גם במכשיר הסלולרי. בנוסף לכך, בקשו לשוחח עם אחד הלקוחות, תשאלו על תהליך העבודה, על קשיים שנתקל בהם ועוד.

 

2 |  התאמה לתקציב ולוחות הזמנים

עשו תיאום ציפיות. חבל לבזבז את הזמן, דאגו לוודא שהחברה לבניית האתרים שאתם מעוניינים לעבוד איתה, יכולה להתאים את עצמה למגבלות התקציב ומגבלות הזמן העומדים לרשותכם. חשוב לעשות את תיאום הציפיות עוד בתחילת הדרך ולא לאחר תחילת הפרויקט.

 

3 | כימיה

כמו בכל פרויקט, אחד הגורמים המשמעותיים להצלחה, זה כימיה, חיבור ועבודה משותפת עד לסיום הפרויקט בצורה הטובה ביותר. אם לא תהיה לכם כימיה, סביר להניח שגם הפרויקט יהיה לוקה בחסר ויגרור תיקונים רבים בגלל אי הבנות.

איך בוחרים חברה לבניית אתרים

כמה עולה לבנות אתר?

אין תשובה חד משמעית. לאחר שלב אפיון האתר, חברה לבניית אתרים תוכל להעריך מה תהיה העלות, בהתאם למבנה, למורכבות, לפיצ'רים ועוד.

 

לסיכום

בחירת חברה לבניית אתרים, זה החלק החשוב ביותר בבניית אתר. בחירת חברה טובה, איכותית ומקצועית לצד חיבור טוב, תוביל לפרויקט, קצר ויעיל וימנע סבבי תיקונים מיותרים והוצאות נוספות.

איך בוחרים חברה לבניית אתרים

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
איך בוחרים חברה לבניית אתרים

מידע נוסף בנושא

10 כללי יסוד לקידום אורגני

אמנם קידום אתרים הוא תחום שמתפתח כל הזמן, אבל ישנם כמה כללי יסוד שפחות או יותר נשארו אותו הדבר מאז שהתחום הזה של SEO עוד

7 טיפים לעיצוב חכם של אתרי ecommerce

מי שמבין עניין בעסקים יודע שחנויות ecommerce הפכו בשנים האחרונות לשם דבר. אפשר להבין בקלות מה גרם להן להיות כל כך פופולאריות בקרב בעלי העסקים.

איך בונים אתר בלי ידע מקצועי?

אנשים נבהלים לרוב מהמחשבה לבנות אתר משלהם. חוסר בידע ובכישורים הדרושים עשוי להיראות כמו מחסום חמור. אך אל דאגה, אינכם צריכים להיבהל. בניית אתר ללא

היתרון שבסטודיו לבניית אתרים

בעזרת כלים טכנולוגיים, כמעט כל אחד יכול לבנות היום אתר. לא מעט בעלי עסקים לא מעוניינים למסור את בניית האתר לאיש מקצוע, ובונים את האתר

הכל על בניית אתרים

אם אתם מרגישים שכל תחום בניית האתרים, הוא קצת סינית בשבילכם, הגעתם למקום הנכון. בכתבה הבאה ריכזנו את כל מה שצריך לדעת על בניית אתרים,

מה כרוך בבניית אתר איקומרס?

כל עסק שרוצה להצליח בעולם שלנו חייב להחזיק באתר מקצועי. כיום, אתר בלבד גם הוא לא מספיק ואתם חייבים לאפשר ללקוחות שלכם לרכוש את המוצרים