ארבעה דברים שחשוב לזכור כשבונים אתר

אתר עסקי הוא המקום שבו אתם נפגשים עם הלקוחות הפוטנציאלים שלכם, הנראות והאפקטיביות של האתר יקבע במידה רבה האם הלקוח ישלח אליכם הצעת עבודה או ידלג הלאה.

כדי לשמור על חוג הלקוחות הקיים ולהמשיך ולהרחיב את המעגל ישנם ארבעה דברים שחשוב לזכור כשבונים אתר. חברת וובקי תעניק לכם מעטפת רחבה כוואן סטופ שופ בה תוכלו לקבל את כל מה שאתם זקוקים לו כדי שהאתר העסקי שלכם יהיה העובד המצטיין שלכם כל חודש.

 

וובקי

וובקי בניית אתרים הוקמה על ידי בקי בן ישי וויס, מומחית לעיצוב גרפי ובוגרת מכללת ג'ון ברייס, בעלת נסיון של קרוב לעשרים שנה בהקמת אתרים ועיצובם. אין מספיק מילים כדי לתאר עד כמה חשוב שהאתר העיסקי שלכם יהיה אסתטי ומושך את העין, אפקטיבי וממוקד ובעיקר, מהווה מקור משיכה ללקוח הפוטנציאלי ליצור איתכם קשר ולאחר מכן להשאר כלקוח מרוצה השומר איתכם על קשר רציף. בוובקי תוכלו לקבל את כל מה שאתם זקוקים לו כדי ליהנות מאתר עסקי שמייצר לכם לידים ומצטייין בנראות ובאפקטיביות עסקית.

בניית אתר אינטרנט

ארבעה דברים שחשוב לזכור כשבונים אתר

רבים תוהים מדוע עליהם להשקיע כה רבות באתר עסקי? הסיבה לכך היא שהאתר העסקי הוא חלון הראווה שלכם ותפקידו למשוך את הלקוחות הפוטנציאלים להכנס פנימה ולרכוש ממכם את המוצר או השירות. בלי חלון ראווה בעל נראות מזמינה שמעניקה לכם יתרון בולט על כל המתחרים, הלקוחות שלכם ידלגו הלאה לחנות הבאה. להלן ארבעת הדברים שחשוב לזכרו כשבונים אתר:

  1. גיוס לקוחות חדשים – גם אם כבר יש לכם חוג לקוחות קבועים, תמיד חשוב לטפח לקוחות חדשים. באמצעות אתר איכותי ויעיל תוכלו להזמין עוד אנשים למעגל שלכם.
  2. ניהול המסרים השיווקיים – אתר הבית העסקי שלכם יכול לסייע לכם להציג לראווה את הכישורים, היכולות, היתרונות והמומחיות שלכם על פני המתחרים באמצעות טקסטים ממוקדים, תמונות איכותיות ועוד.
  3. איגוד כל הנכסים שלכם – יש לכם יותר ממוצר אחד? יותר משירות אחד? פונים לקהלי יעד שונים? האתר יסייע לכם לכנס את הכל למקום אחד כדי שהלקוחות שלכם יוכלו ליהנות ממידע מפורט אודותיכם.
  4. אמינות מול הלקוחות – באתר תוכלו להציג לראווה את התעודות וההישגים שלכם, את ההצלחות והשיאים שלכם, כל דבר שאתם רוצים להציג לראווה בפני הלקוחות הפונטנציאלים שלכם כדי לייצר אמינות וכדאיות.

 

לסיכום

וובקי יעניק לכם במקום אחד את כל מה שאתם זקוקים לו על מנת לנהל אתר עסקי מוצלח, יעיל ואפקטיבי, להרחיב את מעגל הלקוחות, לשמור על הלקוחות הקיימים מרוצים ובקשר, לשווק את עצמכם ולהתבלט מעל המתחרים, וכל זאת במקצועיות ובנסיון של קרוב לעשרים שנה בעיצוב ובניית אתרים על ידי צוות מוסמך ומנוסה שרק מחכה לכם להתחיל ולהצטיין.

בניית אתר אינטרנט

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
בניית אתר אינטרנט

מידע נוסף בנושא

10 כללי יסוד לקידום אורגני

אמנם קידום אתרים הוא תחום שמתפתח כל הזמן, אבל ישנם כמה כללי יסוד שפחות או יותר נשארו אותו הדבר מאז שהתחום הזה של SEO עוד

7 טיפים לעיצוב חכם של אתרי ecommerce

מי שמבין עניין בעסקים יודע שחנויות ecommerce הפכו בשנים האחרונות לשם דבר. אפשר להבין בקלות מה גרם להן להיות כל כך פופולאריות בקרב בעלי העסקים.

איך בונים אתר בלי ידע מקצועי?

אנשים נבהלים לרוב מהמחשבה לבנות אתר משלהם. חוסר בידע ובכישורים הדרושים עשוי להיראות כמו מחסום חמור. אך אל דאגה, אינכם צריכים להיבהל. בניית אתר ללא

היתרון שבסטודיו לבניית אתרים

בעזרת כלים טכנולוגיים, כמעט כל אחד יכול לבנות היום אתר. לא מעט בעלי עסקים לא מעוניינים למסור את בניית האתר לאיש מקצוע, ובונים את האתר

איך בוחרים חברה לבניית אתרים?

בניית אתר הוא תהליך מורכב, אשר דורש גם מקצועיות רבה. לכן, הבחירה בחברה לבניית אתרים, היא חלק משמעותי בתהליך. לא מקובל להחליף חברה באמצע התהליך,

הכל על בניית אתרים

אם אתם מרגישים שכל תחום בניית האתרים, הוא קצת סינית בשבילכם, הגעתם למקום הנכון. בכתבה הבאה ריכזנו את כל מה שצריך לדעת על בניית אתרים,

מה כרוך בבניית אתר איקומרס?

כל עסק שרוצה להצליח בעולם שלנו חייב להחזיק באתר מקצועי. כיום, אתר בלבד גם הוא לא מספיק ואתם חייבים לאפשר ללקוחות שלכם לרכוש את המוצרים