איך בוחרים ציוד הגברה לאירועים?

בטח כבר קרה לכם שהגעתם לחתונה, בר מצווה, או כל אירוע אחר, ואמרתם לעצמכם שאם רק ההגברה הייתה קצת יותר טובה, האירוע היה מושלם. הגברה זה אחד הדברים החשובים ביותר באירוע, וזו הסיבה שכדאי לשכור אותה מהטובים ביותר. מוזמנים לקרוא כדי לדעת, מה מומלץ, ומה לא.

 

אז למה חשוב ציוד ההגברה לאירוע?

אמנם רשמנו את זה בתור נתון, אבל כדאי להסביר למה השכרת ציוד הגברה לאירועים, היא עסק כל כך רציני שיש לבחון בכובד ראש. בסוף, האירוע מבוסס על תוכן, אם זה הופעת אורח, שירים שהדי ג'י שם, הרצאה או כל תכנית אומנותית שעולה בדעתכם. אם ברצונכם שלצד ההנאה מהאוכל שיש באירוע, האורחים גם יהנו מהתוכן הזה, מומלץ מאוד לשים לב לאיכות ההגברה. זו הסיבה שב"ביט פארטי", נותנים לכם שירות אדיב ומקצועי, פשוט מבינים את חשיבות הציוד הזה לאירוע המושלם שלכם.

 

מה צריך לבדוק לפני ששוכרים ציוד הגברה?

אחד הדברים החשובים לפני שאתם באים לבחון ציוד הגברה ב"ביט פארטי", הוא לדעת מה כמות האורחים המשוערת. למה זה כל כך חשוב? כדי לדעת להתאים בדיוק בין גודל הרמקול שיספקו לכם לטווח האנשים. למשל, 500 ואט זה רמקול שיכול להספיק גם ל – 80 איש, אבל חזק מדי לאירוע שיש בו פחות מ -30 איש. כמובן שהדבר תלוי גם בשאלה אם האירוע נערך במקום סגור או פתוח. אם נחשוב שוב על הדוגמה, רמקול של 500 ואט במקום סגור, יכול להספיק ל80 איש, אבל אם מדובר במקום פתוח, יספיק כנראה רק ל30 איש. בביט פארטי מקפידים על איכות הרמקולים, וכמובן שגם פרט זה משפיע מאוד על הצורך לדעת מה כמות האורחים.

 

איזה סוגי מותגים מומלץ?

בביט פארטי כאמור, משתמשים במותגים האיכותיים ביותר שיש, ולכן ממליצים על חברות כמו RCF,טורבו סאונד, שנחשבים יותר איכותיים ממותגים כמו ג'ימני, פרוטק או BTS. שימו לב שציוד הגברה אינו רק הרמקולים, אלא כולל גם אביזרים נלווים כמו מיקסרים, מיקרופונים, וגם סטנדים, ושלל פרטים שנדרשים לציוד ההגברה.

 

למה חשוב לשכור ציוד מחברה מקצועית?

בסוף, בגלל שהציוד הזה כל כך חשוב, אם תגלו באמצע האירוע שקיבלתם רמקולים באיכות חלשה מדי, זה יהיה מפח נפש גדול, ומומלץ מאוד להימנע ממנו. חברה מקצועית גם תספק לכם את הציוד הטוב ביותר לקראת האירוע, וגם תיתן לכם את המענה המתאים בזמן האירוע.

לסיכום, ב"ביט פארטי" יתנו לכם את השירות הטוב ביותר, ואת התמורה הגבוהה ביותר לכסף שלכם. תוכלו להיות בראש שקט גם בשלבי הארגון של האירוע, וגם בזמן האירוע עצמו. מומלץ לכם מאוד לבקר באתר החברה בכתובת: היסוד 7, תל אביב, וזאת כדי להתרשם מאיכות הציוד, מהמחיר, ומהשירות האדיב והמקצועי.

מסיבה

 

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מערכת שמע

מידע נוסף בנושא

חברת קייטרינג לאירועים

כשזה מגיע לנושא של חברת קייטרינג לאירועים יש כמה דברים חשובים שכדאי מאוד לקחת בחשבון. אחרי הכל כולם יודעים שבכל אירוע החלק הקולינרי הוא החשוב

שיווק חברות קייטרינג לאירועים

אתם מנהלים מזה לא מעט שנים חברה של קייטרינג לאירועים? מתלבטים איך תוכלו לשווק את עצמכם ואיך תוכלו, למרות התחרות המורגשת בכל תחום בימינו, להתברג