ארבעה רעיונות למסיבת יום הולדת בלתי נשכחת

חוגגים יום הולדת? קודם כל מזל טוב! איזה כיף! בין אם אתם מארגנים לעצמכם יום הולדת או חוגגים למישהו אחר אנחנו בטוחים שאתם רוצים להרים אירוע מרגש, מקסים ובלתי נשכח! אירוע כזה שיגרום לבעל השמחה אושר ענק וגם האורחים יהנו ויעברו חוויה נהדרת. בתכנון מסיבה אנחנו נחשוב לרוב על אוכל, מוזיקה וכדומה. אך לא פחות חשוב לתכנן גם את הפעילות והאטרקציות השונות ביום הולדת.

היום שוק האירועים מוצף ברעיונות ודרכים לחגוג ימי הולדת לילדים לצעירים ולמבוגרים. חשוב שתוכלו לבחור עבור האירוע שלכם אטרקציות חדשות ומקוריות שלא ראיתם לפני כן בימי הולדת. חשוב גם לתת לאורחים ולבעל השמחה חוויה ייחודית.

 

איך תבחרו את הרעיונות למסיבה בלתי נשכחת? כמה טיפים מנצחים!

  • חישבו על קהל היעד שלכם – חישבו מי יהיו רוב האורחים באירוע? איזה חוויה או אטרקציה יכולה לגרום להם להנאה ולשיתוף פעולה. חישבו על גיל האורחים והתאימו את הפעילות לגיל.
  • שאלו את בעל היום הולדת – אתם חוגגים יום הולדת לילד או לילדה שלכם? תתפלאו לשמוע כמה רעיונות מקסימים יכולים להיות להם. עשו קצת חקר לפני ובואו לילדים שלכם עם רעיונות, אחרת הם עלולים לרצות משהו שכבר היה ביום הולדת אחר. אחרי שעשיתם חקר – שאלו את הילדים מה הם היו רוצים? מה הם חושבים שילך טוב? הם יעזרו לכם לגרום לאירוע להיות מוצלח וגם ירגישו שמערבים אותם, תחושה שתמיד עושה טוב לילדים.
  • חפשו רעיונות שמושכים את העין – דברים כגון: קיר גרפיטי, צבעים זוהרים בחושך או פינת צילום מגניבה יזכרו היטב בראש של האורחים ובעל היום הולדת. פינות וקירות שעושים חשק להצטלם מכניסים את כולם לאווירה היתולית ומשעשעת צילום עם רקעים מגניבים או עם איפור יפיפיה יגרום לאורחים שלכם להנות ואף להשתתף בפעילות. ולא פחות חשוב כך תוכלו לוודא שיהיו לכם זכרונות נפלאים מיום ההולדת.
  • תחשבו על מתנה (לאורחים!) – מתנה מקסימה וייחודית עם הקדשה אישית, כיתוב, תמונה או אימג׳ יגרמו לאורחים שלכם להתרגשות. הם ירגישו שחשבתם עליהם ויזכרו את יום ההולדת עוד הרבה זמן! חשוב שהמתנה תהיה ייחודית, אישית וגם שימושית על מנת שלא תתפוס סתם אבק בבית.

 

אז אחרי שהבנתם על מה צריך לחשוב ואיך תחפשו את הרעיונות המושלמים למסיבת יום הולדת נהדרת נדבר על רעיונות מנצחים שיהפכו כל מסיבה למדהימה! יצאנו לחקור את שוק האטרקציות וחזרנו עם אופציות קסומות, נהדרות ובלתי נשכחות!

 

1. דוכני אוכל ייחודיים עם דגש על דוכני קינוחים

מי לא אוהב קינוח? בכל גיל אנחנו נהנים ממשהו מתוק בסוף הארוחה ועוד יותר באירוע מיוחד. ביום הולדת יש כמובן את עוגת יום ההולדת המסורתית אבל תמיד אפשר להוסיף לה עוד איזה קינוח שובב. שווה לחפש ולמצוא דוכן מתוקים מיוחד כגון דוכן קוקילדה, דוכן עם מפל שוקולד ועוד.

 

2. קיר גרפיטי

ההמלצה הלוהטת שלנו! קיר גרפיטי הוא דבר מדהים! הוא מאד יפה מבחינה אסתטית ומעניק לאירוע טאץ׳ אורבני מיוחד ומאד מגניב. מדובר בקיר עליו מותחים בד בטכניקה מיוחדת ואז ניתן לצייר ולכתוב על הבד. חשוב לעבוד עם חברה מקצועית שיכולה לעשות לכם קיר מהמם עם ציור וכיתוב שלא ישכח בקלות וממש יתפוס את העין.

לקיר גרפיטי יש המון יתרונות הנה כמה:

  • לחגוג את בעל השמחה – על הקיר אפשר לרשום את השם של בעל היום הולדת ולצייר ציור שלו. חשוב כמובן לעבוד עם אמני גרפיטי מעולים על מנת לקבל תוצאה מרשימה ומגניבה!
  • ברכות ואיחולים – קיר הגרפיטי הוא לא רק יפה הוא גם משמש כפעילות מעולה לאורחים. האורחים יוכלו לצייר על הקיר, לכתוב ברכות ואיחולים לבעל היום הולדת ולהנות מפעילות מקורית תוך כדי שהם משמחים את החוגג!
  • קיר מעולה לצילום – הקיר היפה גורם לאורחים לרצות להצטלם. הם יוכלו להצטלם עם בעל היום הולדת ואף לעלות את התמונות או הסרטונים לרשתות החברתיות השונות ולברך אותו גם שם!
  • מזכרת מרגשת – אחרי שנגמר האירוע אפשר לקחת את ״הקיר״ הביתה. אחרי הכל מדובר בבד שנמתח, אפשר להוריד את הבד ולתת אותו מתנה לחוגג. תוכלו לתלות אותו בבית ולא פחות מגניב – תוכלו להפוך אותו לשמיכת פיקניק.

 

במג׳יק בן אחת החברות המקצועיות והמצוינות ביותר בתחום מציעים קיר גרפיטי עם צבעים שלא יורדים בכביסה כך שהוא יחזיק מעמד הרבה זמן! אנחנו ממליצים המלצה לוהטת על עולם הגרפיטי של מג׳יק בן. עולם מלא באופציות מושלמת, עבודה מקצועית ופשוט אומנות יפיפה!

 

3. איפור פול מון

שמעתם או הייתם פעם במסיבת פול מון בתאילנד? מדובר במסיבות מדהימות מלאות בצבע ואנרגיה נהדרת. על ידי עמדת איפור פול מון תוכלו להביא את האווירה המדהימה של המסיבות בתאילנד למסיבת היום הולדת שלכם! מדובר באיפור מיוחד הזוהר באור אולטרה סגול. עבדו עם חברה מעולה שיש לה מאפרים ומאפרות מקצועיות ותהפכו את המסיבה שלכם לחגיגה של ממש! המאפרות יעטרו את הפרצופים של האורחים בשלל צורות, פרפרים, פרחים ועוד. על רחבת הריקודים תוכלו לראות את האיפור זוהר על פני האורחים שלכם ותקבלו אירוע נוצץ ובלתי נשכח! האיפור מתאים לכל הגילאים, יורד בקלות ובטוח לשימוש.

 

4. כובעים מגניבים כמתנות לאורחים

היום זה מאד טרנדי לגרום לתחושה טובה ולהוציא את האורחים עם מתנה מקסימה מהאירוע. חשוב לבחור במתנה ייחודית לא עוד עציץ או משהו בסגנון. אפשר לדוגמא לתת לאורחים מתנה עם ציור קריקטורה או עם השם שלהם. קיימות הרבה אופציות נהדרות בשוק אחת מהן היא כובעים! תוכלו לחלק לאורחים כובעים עם השמות שלהם בכניסה לאירוע והם יהנו לככב איתם על הרחבה.

אז תבחרו משהו מיוחד ומרגש לאירוע היום הולדת שלכם או של הילדים ולא משנה במה בחרתם העיקר שתשמחו, תהנו ותבלו! בהצלחה!

חוגגים יום הולדת

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מסיבת יום הולדת בלתי נשכחת

מידע נוסף בנושא

חברת קייטרינג לאירועים

כשזה מגיע לנושא של חברת קייטרינג לאירועים יש כמה דברים חשובים שכדאי מאוד לקחת בחשבון. אחרי הכל כולם יודעים שבכל אירוע החלק הקולינרי הוא החשוב

שיווק חברות קייטרינג לאירועים

אתם מנהלים מזה לא מעט שנים חברה של קייטרינג לאירועים? מתלבטים איך תוכלו לשווק את עצמכם ואיך תוכלו, למרות התחרות המורגשת בכל תחום בימינו, להתברג