איך תלמדו מיהם הספקים והמורים הטובים ביותר לדרופשיפינג דרך האינטרנט

דרופשיפינג היא שיטת מכירות ההופכת בשנים האחרונות לנפוצה יותר ויותר, ורבים המנסים את מזלם בתחום. עם כניסת אתרי האינטרנט לחיינו, ועם עליית המכירות והקניות דרך הרשת, רבים המוצאים את עצמם קונים דווקא דרך ספקים פרטיים שבמקרים רבים קניה דרכם משתלמת ללקוח. אז איך תדעו דרך מי משתלם ביותר לקנות? במאמר זה ננסה לעשות לכם סדר ולהכווין אתכם!

 

נתחיל בהסבר קצר

אז מה זה בעצם דרופשיפינג? בעצם מדובר על שיטת מסחר. והיא שונה מכל שיטות המסחר הישנות בכך שהפלטפורמה הדיגיטלית היא הפלטפורמה שבה היא עובדת ודרכה פועלת. בניגוד לשיטות מסחר מסורתיות בהן מזמינים בצורה מסודרת מהיצרן ועל פי כמות מינימלית.

 

אז איך זה עובד?

מדובר בסוחר, שבתיאוריה יכול להיות כל אחד ואחת מאיתנו, שמעוניין לסחור במוצרים ולשווק אותם, אך המוצרים הללו אינם שלו. הסוחר משמש כצד ג' בין הספק לבין הקונה, ומרוויח עמלת מכירה על העסקה. את הסדרי המשלוח והתשלום מבצע מנהל החנות בעצמו.

 

עוד מידע

כל מנהל חנות בשיטת ה'דרופשיפינג', יכול לבחור להציע בחנות הדיגיטלית שלו מבחר ומגוון מוצרים. ברגע שלקוח מעוניין באחד מהמוצרים, מנהל החנות יוצר קשר עם הספק ומזמין ממנו את המוצר. בדרך כלל, מנהל החנות מזמין כמות מינמלית של מוצרים ומשווק אותה ברשת לאנשים.

 

איפה זה קורה?

בעבר, חנויות אינטרנטיות כדוגמת e-bay, היוו פלטפורמה מצוינת למי שרצה לפתוח חנות אינטרנטית ולמכור דרכה מוצרים. כיום, פלטפורמות כמו Merchant Center של גוגל, מציעות בתשלום קידום של החנות שלכם בכל הפלטפורמות המקושרות לגוגל. ובכך מציעות לחנות שלכם חשיפה מירבית לקונים פוטנציאליים.

 

מורים לדרופשיפינג

הרשת מלאה בקורסים רבים המלמדים את שיטות המכירה דרך חנויות אינטרנטיות. מגוון רחב של אנשים מציעים את שירותיהם כמורים ומלווים בעת פתיחת חנות אינטרנטית ולעיתים המבחר יכול לבלבל… העצה הטובה ביותר בנוכל לתת עבורכם הינה להיעזר בביקורת והמלצות. כמו כן, הסתכלו על חנויות מתחילות במיוחד וצרו איתם קשר, הבינו מהיכן הם מקבלים את הייעוץ וההכוונה, והתייעצו עימם.

 

פרטים חשובים שיש לשים לב אליהם…

שימו לב שבמרבית הפלטפורמות הדיגיטליות כדוגמת אמזון, ישנם חוקים ורגולציות מסוימות שיש ללמוד אותן לעומק. כל מסחר באתר כזה מצריך את ההתאמה שלכם לחוקים ולכללים בו.

 

איפה ניתן למצוא מורים בתחום?

מורים המציעים שירותים ועזרה בתחום ניתן למצוא באתרים שונים. חפשו 'מורים לדרופשיפינג' ומצאו שלל הצעות בתחום. וכפי שנאמר – תמיד חשוב לבדוק המלצות ואף לשאול לקוחות קודמים שלהם שנהפכו לסוחרים בשיטת הדרופשיפינג.

 

לסיכום

תחום הדרופשיפינג נמצא כיום בעליה מתמדת. עם זאת, יש להיות מודעים למורכבויות בניהול עסק שכזה ורצוי להתייעץ ואף לשכור מורה מהתחום שידריך אתכם בצעדים הראשונים בתחום. מאחלים לכם בהצלחה בבניית החנות!

מסחר אלקטרוני

 

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
ספקי דרופשיפינג

מידע נוסף בנושא

איפה קונים עוקבים לטיקטוק?

הרשתות החברתיות כבשו את העולם מין הסתם.  אין אדם שלא נמצא ברשת חברתית הים ואם בעבר הייתה קיימת רק הרשת החברתית בפייסבוק ניתן לראות היום

3 יתרונות בבחירת חולצה מכופתרת אונליין

רכישות אונליין הפכו בשנים האחרונות לתופעה נפוצה ופופולארית ביותר. אם נוסיף על כך את התפתחות העולם הטכנולוגי, בשילוב מציאות הקורונה שנכפתה עלינו, נוכל להבין מדוע