יתרונות בשימוש בכרטיס ביקור דיגיטלי

יש לכם עסק משלכם ואתם רוצים להפיץ אותו? או שאתם מציעים שירות מסוים ובא לכם להתפרסם? אם אתם מרגישים מאחור זה כנראה משום שאין לכם כרטיס ביקור דיגיטלי. לא יודעים מה זה? מדובר בכרטיס ביקור שמציג אתכם ומוסר את כל הפרטים החשובים והוא נמצא בנייד שלכם! את הכרטיס אתם שולחים למי שאתם רוצים ואז נשאר אצלו לתמיד הכרטיס הדיגיטלי שלכם באחסון הטלפון. יש אינספור יתרונות לכרטיס הזה. הוא חכם, נוח, שיווקי והוא פשוט מותאם למאה ה- 21. כיום אנו חיים בעולם דיגיטלי ועסק שרוצה להצליח לא יכול להכחיש את זה ולנסות לפרסם בשיטות פרימיטיביות. סקרנים לשמוע עוד? המשיכו לקרוא…

 

היתרונות הבולטים של כרטיס ביקור דיגיטלי

  1. איכות הסביבה – הדפסה היא נזק סביבתי כביר – היא מביאה לכריתת עצים, ריבוי פסולת, שימוש נרחב בדיו ומכונות הדפסה למיניהן ועוד. אם אתם רוצים להיות חלק מהתנועה האנושית שמנסה למנוע את הנזק הזה – הפסיקו להדפיס כרטיסי ביקור! כיום יש טכנולוגיה שתיקח אתכם רחוק יותר, אז למה להישאר מאחור?
  2. וירליות – היתרון של כרטיס ביקור דיגיטלי הוא הוירליות שלו, כלומר המעבר המהיר בין אנשים. ברגע שתשלחו למשהו כרטיס ביקור הוא ימהר לשלוח לאדם אחר שאולי יתעניין בזה וכן האלה.
  3. התאמה לעידן הדיגיטלי – כיום כל עסק חייב לשווק את עצמו באינטרנט – כמובן שכרטיס ביקור לא מחליף אתר, פרסום ברשתות חברתיות וקידום אורגני – אבל הוא לגמרי דרך מעולה להעלות את רמת הפרסום.
  4. נשאר לעד – הכרטיס הדיגיטלי לא ייעלם ללקוח הפוטנציאלי שקיבל אותו ואז לחינם פספסתם לקוח טוב. הכרטיס נשאר איתו ובכל רגע נתון הוא יכול להגיע אליו – הוא הולך איתו לכל מקום.
  5. לתת אותו בכל זמן – תחשבו שהכרטיס הדיגיטלי תמיד נמצא אתכם, לכן בכל מפגש אקראי עם מישהו תוכלו לתת אותו ולא להתבאס שלא לקחתם אתכם כרטיס ביקור. כמו כן, לעולם לא תשכחו אותו לפגישות חשובות עם אנשים שיכולים להיות הלקוחות הקבועים שלכם.
  6. הכרטיס הדיגיטלי מגיע במגוון עיצובים אופנתיים ויפים. אתם תוכלו לבחור את העיצוב המתאים לכם מבין מבחר העיצובים שיש באינטרנט – מבחר גדול יותר מכרטיסי הביקור המודפסים. עיצוב הוא פן חשוב בשיווק לכן זה יתרון משמעותי של הכרטיס הדיגיטלי.
  7. תוכלו לשים קישור לאתר שלכם או למוצר מסוים בתוך הכרטיס וכך לזרז את הלקוח לרכישה.
  8. תוכלו לשנות את הכרטיס בקלות יותר מבלי בכל פעם שתרצו – מבלי להדפיס עותקים רבים כל פעם.
  9. כרטיס ביקור דיגיטלי יכול להיות בבקרה תמידית – אם כרטיס מסוים לא מצליח ולא מושך לקוחות תוכלו ישר לשנות אותו בלי שבזבזתם כסף על הדפסה.

 

לסיכום

אין לכם למה לחכות – פשוט היכנסו היום לאינטרנט וצרו לכם את כרטיס הביקור הדיגיטלי שמתאים לכם!

כרטיס ביקור

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף בנושא

איפה קונים עוקבים לטיקטוק?

הרשתות החברתיות כבשו את העולם מין הסתם.  אין אדם שלא נמצא ברשת חברתית הים ואם בעבר הייתה קיימת רק הרשת החברתית בפייסבוק ניתן לראות היום

3 יתרונות בבחירת חולצה מכופתרת אונליין

רכישות אונליין הפכו בשנים האחרונות לתופעה נפוצה ופופולארית ביותר. אם נוסיף על כך את התפתחות העולם הטכנולוגי, בשילוב מציאות הקורונה שנכפתה עלינו, נוכל להבין מדוע