איך לפתח אפליקציות בשילוב אביזרים

מפתחי אפליקציות צעירים? מחפשים את הדרך הנכונה להתחיל? במאמר הבא תקבלו את כל העצות הדרושות למען פיתוח אפליקציות

פיתוח אפליקציות וכן פיתוח IOT הינם תחומים שהולכים וגורפים תאוצה כבר שנים רבות, במיוחד בקרב חברה צעירים. מאחר ודור הY והZ הם אלו שגדלו ואף נולדו אל תוך עולם שבו האינטרנט הינו חלק בלתי נפרד מחיינו, כך גם האפליקציות הפכו לחלק אינטגרלי מהיומיום שלנו. יתרה מכך, בעולם החדש שבו הנגישות שלנו לידע גבוהה מתמיד, כל אחד יכול להיות מה שהוא רוצה – מתי שהוא רוצה. כיום, אפשר ללמוד כל דבר באופן עצמאי או בליווי בכל רגע שמתחשק מבלי לצאת מהבית כלל. לכן, כל אחד יכול להיות "מפתח" אפליקציות, אבל מה באמת דרוש לכך?

 

סקר שוק

יש לכם רעיון, מוזה או השראה שאתם חושבים שעדיין לא נוצרה? – לכו תבררו האם זה אכן נכון. האם המוצר אכן לא קיים בשוק והאם אתם מביאים משהו חדש? האם המוצר שאתם רוצים לפתח אכן רלוונטי לשוק שאליו אתם מכוונים? זכרו, אמנם מהפכנות וחדשנות הינן ברכה אך רעיון טוב הוא רעיון אשר עונה על צורך מסוים בשוק. וודאו שהרעיון שלכם, מלבד להיות יצירתי, אכן עונה על צורך מסוים.

 

לבנות לבד או להיעזר במומחה

כנאמר לעיל, היום, אפשר ללמוד לעשות כל דבר. השאלה שצריכה להישאל תחילה היא מה אני מוכן לבזבז – זמן על למידה עצמית או כסף על עבודה מקצועית? יש לקחת בחשבון כי הלמידה העצמית שתעשו ככל הנראה תוביל לעבודה חובבנית וככל הנראה האפליקציה לא תהיה ברמה גבוהה מספיק. מומחים מייעצים להשתמש בחברה או אדם פרטי המיועדים לכך בדרך כזו או אחרת כדי להבטיח תוצאות מיטביות. בכדי לבחור את איש המקצוע המתאים חשובים מספר דברים. ראשית, לבחור ע"פ המלצות ועבודות שביצע ולוודא שסגנון העבודה אכן תואם את סגנונכם האישי. שנית, להסגר על זמן אחריות על האפליקציה אחרי שהאפליקציה עולה לאוויר. מומלץ לדרוש זמן אחריות ארוך של לפחות כשנה ולא פחות. שלישית, הקשר האישי שנרקם בין הוגה האפליקציה לבין מפתח האפליקציה הוא הקריטי ביותר להצלחת הפרויקט.

 

מודל עסקי

כעת, דרוש לבחור את הדרך שבה האפליקציה תייצר לכם הכנסה. האפשרות הראשונה היא כמובן לגבות תשלום על האפליקציה. אך גם מאפליקציה חינמית יש אפיקי הכנסה רבים ומגוונים. למשל, פרסומות, אופציות לשדרוג או רכישה בתוך האפליקציה. מומלץ להכין טבלת הסתברות אשר תחשב את הרווחים שלכם בכל אפשרות כדי שתוכלו לבחור באפשרות הכי משתלמת עבורכם.

לסיכום, בניית אפליקציות הינו תחום שכל אחד יכול ללמוד אך לא כל אחד יכול ליישם מספיק טוב לרמה של פיתוח אפליקציה איכותית דיה. זכרו, כי הוגה הרעיון לא חייב להיות המפתח עצמו. אם יש לכם רעיון, אתם תמיד יכולים לפנות למומחים שיעזרו לכם להפוך את החלום למציאות.

 

איש דיגיטל

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
שולחן עבודה

מידע נוסף בנושא

הכל על פרסום ממומן בטיקטוק

בשנים האחרונות, טיקטוק התגלתה כאחת מפלטפורמות המדיה החברתית הפופולריות ביותר בעולם, וכבשה מיליארדי משתמשים בעזרת הסרטונים הקצרים שלה. עם בסיס המשתמשים העצום והתוכן המרתק שלה,

5 יתרונות באפליקציית שעון נוכחות

כולנו מכירים את הנוהל של החתמת כרטיס במערכת הדיווח בעת הכניסה למקום העבודה. מלבד דיווח פיזי של שעות העבודה של העובדים, מערכות אלו מיושנות ואינן

המדריך המלא לתרגום אפליקציות

מה זה בכלל "לתרגם" אפלקיציה? חלומו של כל מפתח אפליקציות הוא שהאפליקציה הצעירה, עליה עמל ואותה פיתח תצבור פרסום ותורד מחנות האפליקציות על ידי כמה