ארבעה יתרונות לפרסום ממומן בגוגל

אנשי עסקים רבים תוהים מדוע עליהם להעזר בפרסום ממומן בגוגל אם הקידום האורגני יעיל כל כך? התשובה לכך תהיה שתמיד הרבה יותר טוב לפזר את ביצי ההשקעה שלכם בכמה סלים כדי שהתוצאה הסופית – יותר לקוחות ויותר חשיפה , תושג בקלות, ביעילות ובמהירות רבה יותר. 

 

פרסום ממומן בגוגל

פרסום ממומן בגוגל מציג את בית העסק שלכם מעל התוצאות האורגניות ותמיד בראש הדף הראשון. התוצאה הינה חשיפה גבוהה מאד לכל מי שהקיש את מילות המפתח ההולמות את בית העסק שלכם, לדוגמא 'עורך דין בחיפה', והסיכוי שלקוחות פונטנציאלים ירימו את הטלפון ויחייגו אליכם גבוה יותר. בנוסף לראש הדף תוכלו גם להעזר ברשת המדיה של גוגל ולהגיע ליותר מתעניינים יותר מהר.

פרסום ממומן בגוגל

סאבווב המומחים לקידום באינטרנט

סאבווב מתמחים בקידום אתרים באמצעות הרשתות החברתיות ומנוע החיפוש של גוגל, בפרסום ממומן ובפרסום אורגני, על מנת שבית העסק שלכם יבלוט מעל המתחרים ולקוחות פוטנציאלים יצרו קשר קודם כל איתכם. סאבווב מעניקה שירותי בניית דפי נחיתה איכותיים ומספקת פתרונות יצירתיים לפרסום וקידום העסק שלכם באמצעים דיגיטליים.

 

ארבעה יתרונות לפרסום ממומן בגוגל

הפרסום הממומן בגוגל מעניק לכם יתרון על פני המתחרים בכך שהוא מציב אתכם ראשונים מעל התוצאות האורגניות, במסגרת מבליטה המעודדת הפניית תשומת לב על ידי המחפש, אולם זה לא היתרון היחיד של הפרסום הממומן, להלן ארבעה יתרונות נוספים:

  • מתאים לכל כיס: מאחר ואתם שולטים בהוצאות על הפרסום, תוכלו לקבוע מראש כמה להוציא על הפרסום הממומן.
  • ניתן לביצוע בתוך מספר דקות: רכישת פרסום ממומן הינה תהליך קצר, פשוט וקל לביצוע.
  • מיקוד: המודעה שלכם תופנה אך ורק אל קהל היעד הספציפי שלכם, משתמשים אשר הקישו את מילות החיפוש שלכם או את שם העסק.
  • אפשרות להמשיך ולפרסם גם ברשת המדיה של גוגל: בדרך זו תוכלו להגביר את התפוצה של המודעה שלכם.

פרסום ממומן בגוגל

למי זה מתאים?

פרסום ממומן בגוגל מתאים במיוחד לבעלי עסקים חדשים אשר עדיין אין להם לקוחות קבועים או ממליצים, לפרסום תחום שירות חדש שהתחלתם להציע, לבעלי עסקים אשר להם מתחרים רבים, לדוגמא, עורכי דין או מנהלי חשבונות והוא כמובן מתאים לכל בית עסק, ותוספת יפה של עוד לקוחות פונטנציאלים יכולה לסייע לכל עסק לפרוח ולשגשג. אם יש לכם התלבטות במה לבחור, בקידום ממומן או בקידום אורגני, התייעצו עם סאבווב, המומחים לקידום באינטרנט.

 

לסיכום

פרסום ממומן בגוגל יכול לסייע לכל בית עסק להגיע אל יותר לקוחות פונטנציאלים, להתנוסס באופן בולט בדף החיפוש מעל לתוצאות החיפוש האורגני ולהגדיל את הסיכוי שאתם אלו שתקבלו ראשונים את שיחת הטלפון מלקוח שמחפש את השירות שאתם מציעים. סאבווב מתמחים בפרסום באמצעות הרשתות החברתיות ומנוע החיפוש של גוגל כדי שגם העסק שלכם יפרח וישגשג.

פרסום ממומן בגוגל

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
פרסום ממומן בגוגל

מידע נוסף בנושא

מה הוא Google Ads ולמה הוא תורם

שירות הפרסום של חברת גוגל, Google Ads, הוא אחד הכלים המובילים בעולם לקידום ממומן של אתרים ברשת. הכלי עושה שימוש במנוע החיפוש המתקדם של גוגל,