באיזה רשת חברתית הכי מומלץ לפרסם את העסק?

כל אנשי הפרסום, המיתוג, והשיווק, יוכלו להסביר לכם בלי בעיה מה החשיבות הגדולה של נוכחות ברשתות החברתיות. אנשים מבלים שעות רבות ביום בגלישה ובשיטוט ברשתות החברתיות השונות: פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם, וטיקטוק, ולכן מדובר בפלטפורמה אידיאלית לפרסום.

מכיוון שהמון אנשים קונים היום יותר ויותר דברים דרך רשת האינטרנט, הם גם יכולים להמשיך היישר מן הפרסומת שלכם לדף רכישה מאובטח בלי צורך לקום מהכיסא, מה שהופך אותם ללקוחות פוטנציאליים מעולים.

אבל האם עצרתם פעם לחשוב לרגע באיזו רשת חברתית הכי כדאי לנו לפרסם? איפה שווה להשקיע הכי הרבה מאמץ וזמן? הכנו כאן במיוחד בשבילכם מדריך קצר שיענה על השאלה החשובה הזו ויסייע לכם לשפר ולטייב את הפרסום לעסק שלכם.

 

מי קהל היעד שלנו?

כדי לקבוע מהי הרשת החברתית האידיאלית מבחינתכם לפרסום, חשוב מאוד להבין קודם מהו המוצר שאתם מציעים ומיהו קהל היעד שלו. ניתן לבצע פילוח מסוים של הקהל שנמצא בכל אחת מהרשתות החברתיות, כמובן שיש חריגים, אך הם היוצאים מן הכלל.

ברגע שתבינו בדיוק מיהם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם שאתם רוצים להפנות אליהם את הפרסומות, תדעו באיזו רשת חברתית כדאי לכם להתמקד. אם המוצר או השירות שאתם מוכרים פונה לבני נוער ולצעירים, אז אין שמץ של ספק שטיקטוק היא הרשת החברתית שבה אתם צריכים להשקיע.

קהל יעד

איך נראית הפרסומת לעסק שלנו?

לכל רשת חברתית יש אופי שונה, והתכנים שמועלים אליה נראים אחרת. טוויטר למשל היא רשת חברתית שבה הקטע הוא לבנות טקסט מתוחכם ושנון במעט מאוד תווים, ולכן אם הפרסומת שלכם כוללת הרבה מלל זה לא המקום בשבילה.

בפייסבוק אנשים נוהגים לשתף פוסטים ארוכים יותר עם סיפורים וקטעים שקרו להם, אינסטגרם היא רשת חברתית שמיועדת בעיקר לשיתוף תמונות, ובטיקטוק אנשים משתפים סרטונים קצרים. גם כאן כמובן יש יוצאים מן הכלל, אך אנו מדברים על הרוב המכריע. פרסומות מושכות יהיו לרוב תמונה או סרטון וידיאו קצר, ולכן חשוב להתמקד בפלטפורמות המיועדות לשיתוף תכנים מסוג זה.

 

כמה עולה לפרסם ברשת החברתית?

חשוב גם לדעת מהם מגבלות התקציב שלנו ולעבוד בהתאם. מבחינה כלכלית, חשבון טיקטוק לעסקים הוא ללא ספק הכי משתלם. בשאר הרשתות החברתיות יש צורך לשלם לא מעט כסף על מנת שהפוסטים שלכם יקבלו קידום, ורק אחרי שתצברו עשרות אלפי עוקבים הפוסטים שלכם יוכלו להפוך לוויראליים. ברשת הטיקטוק לעומת זאת, אין את הקטע הזה.

מה שקובע הוא התוכן, ותוכן שהעלה משתמש עם מעט מאוד עוקבים יכול להפוך לוויראלי בדיוק כמו תוכן שהעלה משתמש עם עשרות אלפי עוקבים. זה אומר שאם תייצרו סרטון טוב הוא יוכל להפוך לוויראלי במהירות ובחינם.

 

סיכום

אף אחד לא חולק כיום על החשיבות שבפרסום ברשתות החברתיות. רשת הטיקטוק היא פלטפורמה אידיאלית וחינמית לפרסום.

רֶשֶׁת

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
רֶשֶׁת

מידע נוסף בנושא

למה חשוב להשקיע בשיווק של העסק שלך?

בעולם העסקי התחרותי של היום, עסקים קטנים וגדולים כאחד חייבים להשקיע בשיווק יעיל כדי להצליח. שיווק מוצלח יכול להביא לידים חדשים, להגדיל את המכירות ולבנות

כיצד נבדל את עצמנו מהמתחרים

האם אי פעם חוויתם תקלה מתסכלת במחשב וקיוויתם שתוכלו לפתור את הבעיה בעצמכם? תארו לעצמכם את הזמן והכסף שהייתם יכולים לחסוך אם הייתם יכולים לפתור

מדוע הפרסום שלך בדיגיטל לא עובד?

פרסום בדיגיטל כיום מהווה בפועל עמוד יסוד להצלחה עסקית. שימוש נכון בו יכול להוביל עסק  להצלחה קבועה, בעוד שמנגד, שימוש פזיז ולא מכוון בו יכול

5 דרכי שיווק עדכניות ברשת

פרסום באינטרנט אינו דבר של מה בכך. אם אתם מפקפקים בכך, שאלו הרבה בעלי עסקים קטנים שנטשו את הרעיון כי הם דיממו כסף מבלי לראות