כל הכלים שחייבים להכיר בשיווק דיגיטלי

עולם השיווק והפרסום הוא תעשייה בינלאומית שמגלגלת עשרות מיליוני דולרים בכל שנה. כשעוד ועוד היבטים מהחיים שלנו הופכים דיגיטליים – אין ספק שמקצוע העתיד הוא שיווק דיגיטלי.בטקסט שלפניכם תוכלו לקרוא על 4 כלים שחייבים להכיר בשיווק דיגיטלי. אם אתם רוצים להכיר עוד כלים, תוכלו לקרוא כאן על לימודי שיווק דיגיטלי או באתר https://www.johnbryce.co.il/catalog/hi-tech-courses/seo-and-social-media-courses.

 

4 כלים שחייבים להכיר בשיווק דיגיטלי

גוגל אנליטיקס

גוגל אנליטיקס הוא כלי חינמי של גוגל שעוזר לכם לעקוב אחרי הטראפיק (תנועת האתר) והתנהגות הגולשים. Google Analytics מאפשר לכם לנתח את ביצועי האתר, לזהות דפים פופולריים בו, לעקוב אחר תנועת המשתמשים  בתוך האתר ועוד. עם Google Analytics אתם יכולים להבין טוב יותר את הקהל שלכם (או של הלקוחות שלכם) ולבצע אופטימיזציה של האתר בהתאם למסקנות.

שיווק דיגיטלי

Hootsuite

Hootsuite הוא כלי לניהול מדיה חברתית שעוזר לכם לנהל מספר חשבונות ברשת חברתית מלוח בקרה אחד. הכלי הזה יאפשר לכם לתזמן פוסטים, לעקוב אחר אזכורים, לפקח על תגובות וככלל – לנתח את ביצועי המדיה החברתית. עם הוּטסויט, אתם יכולים לחסוך זמן במעבר בין חשבונות שונים ולשפר את אסטרטגיית המדיה החברתית שלכם – או של הלקוחות שלכם.

 

Mailchimp

Mailchimp הוא כלי שיווקי לדוא"ל. מיילצ'ימפ עוזר לכם ליצור ולתפעל קמפיינים בדוא"ל למנויים שלכם. הכלי מאפשר לכם לעצב תבניות דוא"ל, לפלח את רשימת הדוא"ל שלך בהתאם למאפיינים שונים ואפילו לעקוב אחר פתיחות ולחיצות בדוא"ל. עם מיילצ'ימפ, אתם יכולים לבנות מערכות יחסים חיוביות עם הקהל שלכם.

 

SEMrush

SEMrush הוא ערכת כלים שיווקית מסוג "הכל כלול" (All in One) המספקת תובנות לגביSEO, PPC, מדיה חברתית, שיווק תוכן ועוד. הכלי הזה מאפשר לכם לחקור מילות מפתח, לעקוב אחר דירוגים, לנתח את המתחרים ולזהות הזדמנויות חדשות. עם SEMrush אתם יכולים לייעל את השיווק הדיגיטלי שלכם, על מנת לעקוף את המתחרים שלכם.

שיווק דיגיטלי

לימודי שיווק דיגיטלי – לומדים את מקצוע העתיד

אם אתם מתעניינים בשיווק דיגיטלי ורוצים ללמוד עוד על הכלים שהוזכרו ועל כלים נוספים, קורס שיווק דיגיטלי הוא אופציה מצוינת. קורס שיווק דיגיטלי יכול לספק לך הבנה מקיפה של הכלים והטכניקות השונות המשמשות בשיווק דיגיטלי, כולל גוגל אנליטיקס, Hootsuite, Mailchimp ו-SEMrush.

בקורס שיווק דיגיטלי תוכלו ללמוד כיצד להשתמש בכלים אלה ביעילות, כיצד אתם יכולים לייעל מסעות פרסום שיווקיים דיגיטליים – ולהשיג תוצאות טובות יותר. קורס שיווק דיגיטלי ילמד אותך גם על היבטים חשובים נוספים של שיווק דיגיטלי, כגון SEO, PPC ועוד.

 

סיכום

לסיכום, בין אם אתם משווקים מתחילים או חושבים על לימודי הייטק, קורס שיווק דיגיטלי יכול לעזור לכם. בקורס תלמדו על כל המגמות ושיטות העבודה המומלצות בתעשייה. קורס שיווק דיגיטלי יכול לספק לכם את הכישורים הדרושים לכך שתצליחו בקריירה שלכם.

שיווק דיגיטלי

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
שיווק דיגיטלי

מידע נוסף בנושא

למה חשוב להשקיע בשיווק של העסק שלך?

בעולם העסקי התחרותי של היום, עסקים קטנים וגדולים כאחד חייבים להשקיע בשיווק יעיל כדי להצליח. שיווק מוצלח יכול להביא לידים חדשים, להגדיל את המכירות ולבנות

כיצד נבדל את עצמנו מהמתחרים

האם אי פעם חוויתם תקלה מתסכלת במחשב וקיוויתם שתוכלו לפתור את הבעיה בעצמכם? תארו לעצמכם את הזמן והכסף שהייתם יכולים לחסוך אם הייתם יכולים לפתור

מדוע הפרסום שלך בדיגיטל לא עובד?

פרסום בדיגיטל כיום מהווה בפועל עמוד יסוד להצלחה עסקית. שימוש נכון בו יכול להוביל עסק  להצלחה קבועה, בעוד שמנגד, שימוש פזיז ולא מכוון בו יכול

5 דרכי שיווק עדכניות ברשת

פרסום באינטרנט אינו דבר של מה בכך. אם אתם מפקפקים בכך, שאלו הרבה בעלי עסקים קטנים שנטשו את הרעיון כי הם דיממו כסף מבלי לראות