3 דברים שחשוב שיהיה באתר ובאפליקציה שלכם

בעלי עסקים תרים לא פעם אחר מידע עדכני שיאפשר להם לבדוק את תקינות האתר והאפליקציה שברשותם. אנו מכירים בעניין זה מקרוב והחלטנו להעלות לרשת את המדריך הנוכחי שיציג בפני המתעניינים את 3 הדברים שחשוב לדעת בנושא. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתכירו במידע הנחוץ לכם.

 

הדבר הראשון: מיתוג ברור

מומחים בשיווק ופרסום ידקלמו מתוך שינה את הדבר הראשון שחייב להימצא באתר ובאפליקציה שלכם – מיתוג ברור. עליכם לשים לב שהמיתוג הקיים משקף את הזהות של המותג שלכם. אם לא די בכך, יש לבחון שיש התאמה בין המיתוג הקיים באתר לבין זה שקיים באפליקציה, כאשר צריך לשים דגש על האלמנטים הבאים:

  • צבעים
  • גופנים
  • לוגו ועוד

שימו לב – יש גורמים חיצוניים שיוכלו לסייע לכם בהתאמת המיתוג של האתר לזה שקיים באפליקציה. אם תגלו שישנה חוסר התאמה, תוכלו פשוט לפנות אליהם ולקבל שירות מקצועי שיביא לתיקון הבעיה.

מיתוג ברור

צריכים לערוך שינויים? כך תעשו זאת

בחרנו להתעכב לרגע על ההתאמה המרבית שצריכה לבוא לידי ביטוי בין אתר וורדפרס לאפליקציה. נסביר בקצרה שיש בעלי עסקים שמקימים תחילה אתר ולאחר מכן, פותחים אפליקציה לעסק מבלי להסתייע במומחים בתחום. אם תרחיש זה נוגע לכם, כדאי שתפנו לחברה מקצועית שתהפוך את האתר שלכם לאפליקציה תואמת תוך עמידה בתנאים הבאים:

  • עיצוב האפליקציה בהתאם למיתוג הקיים באתר
  • סנכרון בין האתר לאפליקציה
  • תמיכה בשפות שונות
  • סריקה של ברקודים לניווט מהיר ועוד

בשלב זה אתם יודעים שעליכם לפנות למומחים בהקדם האפשרי במידה ותגלו שאפליקציה שלכם לא עומדת בתנאים שהוצגו לעיל.

 

הדבר השני: תוכן איכותי ומשכנע

כידוע, התוכן הוא המלך בכל הנוגע לקידום אתרים. אם אתם עומדים בפני הפיכת אתר לאפליקציה או שיש לכם אתר ואפליקציה קיימים, עליכם לבדוק בפלטפורמות אלה תוכן איכותי, רלוונטי ומשכנע. תוכלו כמובן להוסיף תמונות וסרטונים שיוצגו לצד הטקסט ויעבירו את המסרים השונים ביעילות.

 

הדבר השלישי והאחרון: חיבור לרשתות החברתיות

אי אפשר לעסוק באתרים ואפליקציות, מבלי לכתוב מילה או שתיים על הרשתות החברתיות. שכן, הלקוחות הפוטנציאליים שלכם מעבירים שם זמן רב. שילוב בין האתר והאפליקציה למדיות הללו תרחיב את טווח ההגעה ללקוחות ותעודד את השיתוף החברתי. לכן, מומלץ בתור התחלה להוסיף כפתור שיוביל לעמוד העסקי ברשת החברתית. חשוב לציין שכדאי גם לחבר את הרשתות החברתיות לאפליקציה. למשל, לבצע קידום ממומן שימשוך את הגולשים לביצוע רכישות.

 

השורה התחתונה

אלה היו 3 הדברים שחשוב שיימצאו באתר ובאפליקציה שלכם. כעת ברור לכם שתצטרכו ליישם אותם באופן מקצועי, כדי שתוכלו להביא בסופו של דבר להגדלת ההכנסות של העסק. זכרו – תמיד אפשר להסתייע במומחים שיבדקו את קיומם של הדברים הללו ויוסיפו אותם לאתר ו\או האפליקציה במקרה הצורך.

אתר ואפליקציה

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
אתר ואפליקציה

מידע נוסף בנושא

למה חשוב לבנות אתרים בהתאמה אישית

העידן הדיגיטלי גורם לבעלי עסקים רבים להקים אתר שיביא לנוכחות דיגיטלית ברשת. באופן מפתיע, ישנם בעלי עסקים שלא מכירים בהליך והם בוחרים להקים אתר "כללי"

כך תהיו HR מצטיינים!

בעולם התעסוקה המודרני והדינמי של ימינו, תפקידם של HR התפתח באופן משמעותי. אנשי משאבי אנוש כבר לא עוסקים רק במשימות אדמיניסטרטיביות, אלא ממלאים תפקיד מכריע