פתחת עסק לתיקון טלפונים? קבל 6 טיפים חשובים לקידום העסק שלך!

מעבדת סלולר יכולה להיות עסק רווחי ומשתלם, אבל בלי תשומת לב לפרטים הקטנים, גם איש מקצוע מעולה יכול למצוא את עצמו עם מעט לקוחות והרבה כאב ראש. הנה 6 טיפים חשובים בניהול ותפעול מעבדת סלולר, שיעזרו לך לקדם את העסק שלך לשלב הבא.

 

1 – שמור על תקשורת צלולה ותיאום ציפיות

גם אם עבדת רק שעה בחייך בשירות לקוחות – אתה יודע שהלקוח תמיד צודק, אבל הוא לא תמיד מבין על מה הוא מדבר. במיוחד בתחום כמו תיקון פלאפונים, שיקוף הבעיה ותיאום ציפיות מלא עם הלקוח על זמני התיקון, בעיות פוטנציאליות שעלולות לצוץ, סיכויי ההצלחה, והאחריות שלך – כל אלה קריטיים לשמירה על לקוחות מרוצים, שימליצו עליך לחבריהם.

תקשורת ותיאום

2 – למד משהו חדש כל יום

מעבדת פלאפונים היא עסק טכנולוגי מאוד, וזה אומר שתפקידך לשמור על כשירות, וללמוד כל הזמן את הטרנדים, הדגמים והפתרונות הכי חדשים בשוק. על כל דגם חדש של אייפון או סמסונג שיוצא יש לא מעט מאמרים מקצועיים, ומקורות מידע שישמרו אותך שני צעדים קדימה במקצוענות.

 

3 – הקפד על לוקיישן לוקיישן לוקיישן

אנשים מטבעם הם עסוקים. בין הריצות עם הילדים, לקניות והעבודה, ללקוח הממוצע שלך אין זמן לעוד התרוצצות מיותרות. רוב הלקוחות יעדיפו לתת את המכשיר שלהם למעבדה שקרובה לבית או לעבודה כדי שהמסירה והאיסוף יהיו ׳׳על הדרך׳׳. שווה לשים עין על חנויות ולוקיישנים חדשים שנפתחים, כי המיקום הנכון יכול להיות ההבדל בין עסק מדשדש, לביזנס משגשג.

 

4 – השתמש בחלפים איכותיים

לנהל עסק זה דבר יקר, ולא חסר מקומות שאפשר לחסוך בהם כמה שקלים, אבל לא על המקצועיות והחלפים שלנו. אולי מגן מסך יכול להיות זול ופשוט, אבל שימוש בחלקי אלקטרוניקה, סוללה, או מסכים חליפיים עלול להוביל לבעיות חדשות שהלקוח יאשים אותך בהן. חסוך לעצמך זמן וכאב ראש – איפה שחשוב להשקיע – תשקיע.

 

5 – שמור על זמינות גבוהה

הלקוח שלך מפחד בטירוף מלפספס שיחה, אימייל או נוטיפיקציה, ובגלל זה הוא רץ אלייך לתיקון דחוף, נכון? תראה לו שאתה מעריך את הזמן שלו, בדיוק כמו את שלך, ושמור על זמינות גבוהה, גם ברשתות החברתיות וגם בערוצי התקשורת שלך.

 

6 – תמיד שמור על פתרון חליפי זמין

אל תיתן ללקוחות שלך לסבול סתם – לתת להם מכשיר חליפי לזמן התיקון זה כבר לא ׳׳בונוס׳׳, זה מאסט! בעולם של היום אי אפשר להתנתק ליותר מכמה שעות, ואם תיתן להם פתרון טוב ואיכותי (לא אייפון 3, הא?) הם יחזרו אליך רגועים ושלווים בהרבה.

 

לסיכום, הסטנדרטים שלך הם השם שלך

הרבה מעבדות נפתחות, והרבה אנשים חושבים שהם יכולים להתפרנס בנחת מהקמת מעבדת טלפונים. אבל מעט מאוד מצליחים לקדם את העסק שלהם ולשמור על שם טוב, ולקוחות חוזרים ומרוצים. עם ששת הטיפים האלו תוכל להיות בטוח שאתה מחזיקם סטנדרט גבוה, שיקדם את העסק שלך בנוכחות ומוניטין.

עסק לתיקון טלפונים

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
עסק לתיקון טלפונים

מידע נוסף בנושא

למה חשוב לבנות אתרים בהתאמה אישית

העידן הדיגיטלי גורם לבעלי עסקים רבים להקים אתר שיביא לנוכחות דיגיטלית ברשת. באופן מפתיע, ישנם בעלי עסקים שלא מכירים בהליך והם בוחרים להקים אתר "כללי"

כך תהיו HR מצטיינים!

בעולם התעסוקה המודרני והדינמי של ימינו, תפקידם של HR התפתח באופן משמעותי. אנשי משאבי אנוש כבר לא עוסקים רק במשימות אדמיניסטרטיביות, אלא ממלאים תפקיד מכריע