למה חשוב לבנות אתרים בהתאמה אישית

העידן הדיגיטלי גורם לבעלי עסקים רבים להקים אתר שיביא לנוכחות דיגיטלית ברשת. באופן מפתיע, ישנם בעלי עסקים שלא מכירים בהליך והם בוחרים להקים אתר "כללי" לבית העסק שלהם באופן עצמאי, מבלי להכיר בהשלכות החמורות שבאות לידי ביטוי בעקבות בחירה זו. המדריך הנוכחי עולה לרשת כדי להביא את הנושא למודעות ולהוביל לשינוי הנחוץ.

 

בניית אתרים – ההגדרה

ראוי להציג את ההגדרה של "בניית אתרים", רגע לפני שנרחיב אודות החשיבות של בניית אתרים בהתאמה אישית. נסביר שמדובר בהליך שמתקיים תוך תשומת לב לחלקים הבולטים הבאים:

  • הכנת תשתית
  • עיצוב
  • אחסון תוכן איכותי

בנייה של אתר כללי מתבצעת תוך בחירה אקראית של תשתית, עיצוב ותוכן. לקוחות שימצאו את עצמם באתר שכזה, עלולים לסגור את חלון הגלישה בן רגע, מכיוון שהאתר לוקה בחסר ולא ניתן למצוא בו את התכונה החיונית ביותר שמובילה לביצוע רכישה – חוויית משתמש. פסקה זו מרמזת על החשיבות שבבניית אתר בהתאמה אישית. בפסקאות הבאות נעמיק בנושא, כדי שניתן יהיה להבין איך הדבר בא לידי ביטוי בפועל.

בניית אתרים

כדי להתאים את עיצוב האתר לאופי של בית העסק

בניית אתרים בהתאמה אישית כוללת בחינה מעמיקה של סגנון עיצובי שתואם לבית העסק. הרי לכל בית עסק יש לוגו עם צבעים שנבחרו בקפידה, במטרה להעביר מסרים מסוימים. עיצוב האתר באופן שזהה ללוגו מעביר מסר של אחידות. תוצאה חיונית שכזו באה לידי ביטוי באתרים שנבנו על ידי חברת Webey בניית אתרים. מי שרוצים ליהנות מתוצאה זהה, יכולים ליצור קשר עם נציגי החברה ולקבל מידע נוסף בנושא.

 

בנייה של אתר בהתאמה אישית תעביר מסר ברור לקהל היעד

בעלי עסקים שיפנו לחברה מוכרת ומומלצת בתחום בניית אתרים, יגלו שהמומחים של החברה יבחנו את העסק מכל כיוון. המטרה של הליך זה היא להבין  איך נכון למתג ולבדל אותו. יישום של הליך זה יוביל בסופו של דבר לבנייה של אתר שמעביר מסר ברור לקהל היעד. שכן, זה יגלוש באתר ויבין מיהו העסק, מה השירותים או המוצרים שהוא מציע ולמה כדאי לבצע בו רכישה ולא באתר מתחרה.

אתר אינטרנט

כדי לאפשר חוויית משתמש ברמה גבוהה

אי אפשר לעסוק בבניית אתרים מבלי לציין את המושג החשוב "חוויית משתמש". מדובר בחשיבה מעמיקה אודות ההתנהלות באתר שעשויה לבוא לידי ביטוי למשל במשך ההמתנה בריענון הדף ובסדר שבו המוצרים שמוצעים למכירה מוצגים באתר. בנייה של אתר בהתאמה אישית תאפשר ליישם את חווית המשתמש על הצד הטוב ביותר ותעלה את הסיכויים לכניסתם של לקוחות לאתר.

 

לסיום

יש חשיבות גבוהה מאוד בבנייה של אתר שהתבצעה תוך התאמה אישית מצד גורם מוסמך. מי שיבחרו לבצע את ההליך באופן זה, צפויים להחזיק באתר מרשים שיוביל לכניסה של קהל היעד ולרכישה של מוצרים או שירותים שיוצעו בו.

אתרים מותאמים אישית

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
אתרים מותאמים אישית

מידע נוסף בנושא

כך תהיו HR מצטיינים!

בעולם התעסוקה המודרני והדינמי של ימינו, תפקידם של HR התפתח באופן משמעותי. אנשי משאבי אנוש כבר לא עוסקים רק במשימות אדמיניסטרטיביות, אלא ממלאים תפקיד מכריע