בוא נדבר ביזנס: כמה עולה לעצב לוגו לעסק קטן?

כשמחפשים את צמד המילים "עיצוב לוגו" בגוגל, מקבלים מגוון רחב של תוצאות – מעצבים גרפים, משרדי פרסום וסטודיו'ז לעיצוב גרפי מציעים את שירותיהם במחירים שונים, הנעים בין מאות לאלפי שקלים. בנוסף, ביקור חפוז באתר הפרילאנסרים Fiverr מגלה שישנם מעצבים שמציעים עיצוב לוגו ב…5 דולר בלבד. איך זה יכול להיות? מה הפער?

כמו כל דבר אחר בחיים, מקבלים את מה שמשלמים עבורו.

בוא ניקח לדוגמה את שוק הנדל"ן. אם אנחנו מחפשים בית חדש, לאחר מחקר קצר נגלה שישנן דירות בכמה מיליוני שקלים ודירות ב800 אלף שקלים. מפתיע? ברור שלא, כי אנחנו מבינים שקיים מגוון של מצבים ואפשרויות.
אמנם כל הבתים ממלאים את אותו תפקיד: לספק קורת גג, אך כל בית מציע בתוכו אפשרויות נוספות ומחירו עולה בהתאם לפרמטרים שונים המעלים את השווי שלו. כך גם בעסקי עיצוב הלוגואים: קיים מגוון רחב של מעצבי לוגו בעולם, אך כל אחד מהם שונה מחברו ביכולת, הניסיון, היצירתיות והתמורה שהוא מציע ביחס למחיר. ובכל זאת, כל הלוגואים ממלאים את אותו תפקיד: לייצג ולסמל את המותג העומד מאחוריהם.

בדומה לרכישת דירה, אתם בתור צרכנים צריכים להחליט על הספקטרום התקציבי שלכם: האם אתם מחפשים דירה קטנה או וילה יוקרתית בסביון? מה אתם יכולים להרשות לעצמכם בהתאם לתקציב? מהי ההשקעה הטובה ביותר לטווח הארוך?
אותו דבר בעסקי הלוגו: כמה המותג שלכם שווה? על השאלות האלה רק אתם יכולים לענות, והן אלה שיעזרו לכם להחליט מי עיצב את הלוגו שלכם.

לוגו חברת שליחים

מה מייחד עיצוב לוגו לעסק קטן?

לרוב, עסקים קטנים פועלים מתוך תקציב מוגבל. המסקנה הראשונית העולה מכך היא שהם אינם יכולים להרשות לעצמם עיצוב לוגו איכותי וייחודי, אך לא כך הדבר!
בשנים האחרונות, בשל הגידול המסיבי בהיצע דרך האינטרנט והפצת הטכנולוגיה לכל דורש, מחירי עיצוב לוגו ירדו משמעותית. כיום ניתן למצוא מעצבים גרפיים מוכשרים ועתירי ניסיון המציעים את שירותיהם במחירים מצחיקים דרך חיפוש זריז בגוגל.
עם זאת, האינטרנט מלא שרלטנים ומעצבים המציגים את עצמם כמובילים בעולם העיצוב מתגלים כ…חובבנים.

אז איך אפשר למצוא לוגו איכותי במחיר טוב?

התשובה הכי טובה שאוכל לתת לכם היא… חפשו. כמה שיותר. סרקו את השוק, קבלו כמה שיותר הצעות, בקשו לראות תיק עבודות, בררו לגבי לקוחות קודמים של המעצב כדי לקבל חוות דעת נוספות. לאחר שביררתם ובדקתם וקיבלתם לפחות 5 הצעות מחיר, בחרו במעצב שהציע לכם את חבילת עיצוב הלוגו המשתלמת ביותר לכם, בה תקבלו מקסימום תמורה למחיר.

רוצים גם אתם עיצוב לוגו כמו של הגדולים?

המעצבים הגרפיים של המיזם האינטרנטי Interload מגיעים עם שנים של ניסיון בעיצוב גרפי וידע עשיר בעיצוב לוגו מותאם לעסק שלכם. הבחירה בInterload תבטיח לכם תוצאה איכותית ומקצועית, כך שהלוגו של העסק שלכם ימשוך את הקהל הנכון ביותר עבורכם.

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
לוגואים פופולריים

מידע נוסף בנושא