כרטיס ביקור דיגיטלי לארגונים ועסקים

כרטיס ביקור דיגיטלי לארגונים ועסקים הוא פריט חובה לכל ארגון או חברה שרוצה להותיר רושם טוב על הגורמים שבאים איתם במגע, כרטיס דיגיטלי לוקח את כל יתרונות עולם הדיגיטל ומיישם אותו בתחום כרטיסי הביקור, מדובר במהפכה של ממש שמותירה על לקוחות שעוד לא ראו את הכרטיסים הללו רושם עז.

כרטיס חכם

כרטיס ביקור

כיום שימוש בכרטיס ביקור נראה לנו כמעט ארכאי, מי צריך לתת לאדם אחר כרטיס עם הטלפון והשם, כיום פשוט שומרים את המספר באופן מיידי בסלולארי ופרטי הקשר של האדם שמולכם נשמרים אצלכם לעד. הרבה חברות ועסקים שומרים על המסורת וממשיכים להנפיק ולחלק כרטיסי ביקור.

על אף החיבה למסורת צריך להודות על האמת, זה מיותר ויקר, הכרטיסים הללו עולים כסף רב בטווח הזמן הארוך ובפועל רוב הלקוחות שכן משתמשים בכרטיס משתמשים בו לכמה שניות וזורקים אותו מיד לאחר מכן.

חיסרון נוסף של שימוש בכרטיס ביקור פיזי הוא הבזבוז הנורא של משאבים והזיהום הרב שהוא יוצר, דמיינו שבמקום להדפיס את כל כרטיסי הביקור שראיתם עד היום היו בוחרים לחלק ככרטיס דיגיטלי ותבינו כמה השינוי המוצע יכול לתרום לסביבה.

אז למה לבחור בכרטיס ביקור דיגיטלי

הכרטיס הדיגיטלי למעשה לוקח את הטוב שבכל העולמות, הוא גם מאפשר ללקוחות שלכם לשמור את פרטי הקשר שלכם לטובת יצירת קשר עתידית, כך אתם יכולים לרתום לטובתכם את הטכנולוגיה ולהציע את כרטיס הביקור שלכם במחיר זעיר לעומת המחיר של כרטיסי הביקור הפיזיים.

יתרון נוסף של כרטיסי הביקור הדיגיטליים היא העובדה שניתן לעצב אותם ממש כמו דף נחיתה, או דף אינטרנט, ניתן לשלב תמונות, משפטים ולוגואים בצורה הרבה יותר פשוטה וקלה. כמו כן חלק מהתוכנות מציעות לכם לעצב בעצמכם את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם.

תוכלו ליצור על כרטיס הביקור הדיגיטלי לחצנים, כל לחצן יוביל אתכם לפעולה שבה אתם חושקים, למשל ניתן להכניס קישור לוואטספ, למייל, ל-SMS, לדף הפייסבוק שלכם, ניתן להכניס קישור לוויז שיוביל לבית העסק שלכם, להוסיף קישור לאתר ואף להוסיף קישור לדפי פרטים. למעשה מרחב האפשרויות שעומד בפניכם הוא בלתי מוגבל.

מה העלות של כרטיס ביקור דיגיטלי

העלות של כרטיס ביקור דיגיטלי משתנה, היא יכולה להתחיל בכ-200 ₪ לחודש ויכולה להגיע גם ל-400 ₪ לחודש, בוודאי סכום גבוהה יותר מהסכום שעולה להדפיס כרטיסי ביקור וכשלוקחים בחשבון את העובדה שחברת wise למשל מציעה התאמה אישית ותמיכה 24/7 מבינים כי מדובר בעסקה משתלמת במיוחד.

בוודאי לא תופתעו לגלות שחלק גדול מהחברות המובילות ברשת כבר קפצו על העגלה ומתחילות להציע כרטיסי ביקור דיגיטליים, הגיע הזמן שגם אתם תצטרפו ותעצבו את כרטיס הביקור הדיגיטלי הראשון שלכם. בוודאי תרגישו בשיפור וביעילות הגדולה יותר של כרטיס זה.

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
ארנק

מידע נוסף בנושא