אופיס – הדרך שלכם לסדר את המשרד

אופיס היא חבילת יישומים של חברת מיקרוסופט המכילה את כל מה שאנחנו צריכים בשביל לנהל סדר יום משרדי. באופיס יש תוכנות שאותן כל אחד מכיר, אולם יש תוכנות שרלוונטיות יותר עבור אנשי מקצוע, והן פחות מוכרות לציבור. אנחנו כאן כדי לספר לכם על כל מה שאופיס יכולה להביא לכם, ואיך היא תהפוך את ניהול המשרד שלכם ליעיל הרבה יותר.

 

חבילת אופיס לעסק

חבילת אופיס לעסק היא חבילה שמאפשרת לכם בתור בעלי עסקים לקבל את כל מה שיש ליישומי אופיס לתת לעסק שלכם. החבילה מאפשרת לכם שימוש חופשי בוורד, אקסל, פאוור – פוינט וכמובן האאוטלוק. הכלים הללו יהפכו את העבודה במשרד שלכם ליעילה יותר, וכיום אתם יכולים לקבל אותם או בעזרת דיסק או באמצעות קנייה של אופיס 2019 להורדה.

חבילת אופיס לעסק

למה לקנות את האופיס בצורה הזו?

ברגע שאנחנו קונים את האופיס בצורה הזו, אנחנו פשוט מחזיקים בקוד דיגיטלי שמאפשר לנו לעשות שימוש חופשי באופיס. הקוד הוא למעשה רישיון שימוש, והיתרון שלו הוא שאנחנו יכולים להעביר אותו בין מחשבים בעסק. בנוסף, עלות הרכישה של חבילה כזו תהיה זולה יותר כיון שאין עלויות משלוח או הוצאות נלוות שמייקרות את הקנייה.

יתרון נוסף לקנייה של אופיס בצורה הזו הוא שאתם מקבלים את הקוד ויכולים להתחיל מיד לעשות שימוש באופיס, בלי לחכות לזמן משלוח והתקנה של התוכנות השונות אצלכם בעסק.

 

בחרו את החבילה

מיקרוסופט מאפשרת לכם לקנות חבילות אופיס בהיקפים שונים, כאשר קיימות חבילות לסטודנטים, חבילות לבית וכמובן חבילות עבור עסקים. ככל שהחבילה מכילה יותר יישומים היא תהיה יקרה יותר, אולם היעילות שאותה תוכלו לקבל על ידי התוכנות הללו בהחלט משתלמת עבורכם.

 

אאוטלוק

הכלי המרכזי שיעזור לכם בתור מנהלי משרד הוא האאוטלוק, המייל של חברת מיקרוסופט. המייל הזה מסונכרן עם רשת המחשבים שלכם והוא יוכל לעדכן את העובדים על כל מה שקשור למשרד. בתור מנהלים תוכלו לשתף הודעות חשובות מהיומן שלכם ולקבוע לוחות זמנים משרדיים בלחיצת כפתור. שימוש נכון באאוטלוק הוא כלי רב עוצמה עבור מנהלים.

חבילת אופיס לעסק

תמיכה ואחריות

ברגע שקניתם חבילת אופיס, סביר להניח שבמהלך השימוש תיתקלו בקשיים מסוימים, וחשוב שיהיה מי שיוכל לתת לכם את המענה המתאים. בדקו כבר בעת הקנייה שיש לכם אחריות על החבילה, ושבכל תקלה שבה תיפגשו יהיה לכם למי לפנות. עם הזמן הפניות שלכם ילכו ויתמעטו אולם בשלב הראשוני חשוב שיהיה לכם מענה זמין.

 

לסיכום

תוכנות הניהול של אופיס מאפשרות לנו לנהל את המשרד בצורה יעילה. באמצעות קנייה של חבילת אופיס להורדה אתם מקבלים קוד דיגיטלי שמאפשר לכם להשתמש באופיס בכל המחשבים של העסק. הקוד יישלח אליכם מיד בסיום העסקה ותוכלו להתחיל להשתמש באופיס בלי לחכות למשלוח או להתקנה. זכרו לבדוק שיש לכם תמיכה טכנית.

חבילת אופיס לעסק

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
חבילת אופיס לעסק

מידע נוסף בנושא

למה חשוב לבנות אתרים בהתאמה אישית

העידן הדיגיטלי גורם לבעלי עסקים רבים להקים אתר שיביא לנוכחות דיגיטלית ברשת. באופן מפתיע, ישנם בעלי עסקים שלא מכירים בהליך והם בוחרים להקים אתר "כללי"