איזה קולר לכלבים הכי יעיל נגד קרציות ופשפשים?

קרציות, פרעושים, ופשפשים, יכולים להפוך את החיים של הכלב שלנו ושלנו לסיוט. מדובר על יצורים קטנים ומזיקים שמתרבים בקצב בלתי נשלט ויכולים להפיץ כל מיני מחלות. אבל חשוב שתדעו: קרציות, פרעושים ופשפשים הם לא גזירת גורל.

אנחנו נמצאים לקראת הקיץ, העונה שבה החרקים הללו משגשגים, ולכן חשוב מאוד להתכונן מראש ולהגן על הכלב שלנו ועל עצמנו מפני אותם חרקים. איך עושים את זה? תמשיכו לקרוא ותגלו.

 

מהן שיטות ההתמודדות עם פרעושים וקרציות?

כדי לסייע לכלב שלנו להתמודד עם אותם מזיקים קטנטנים וכמעט בלתי נראים יש כמה שיטות, כאשר לכל אחת יש את היתרונות ואת החסרונות שלה. אחת השיטות היא לשים על הכלב טיפות שבהן יש חומר שהורג פרעושים. היתרונות הם הטיפול האפקטיבי וחוסר התלות בחפץ כלשהו שצריך לשים על הכלב. החסרונות העיקריים הם חוסר היעילות של הטיפות נגד קרציות, והעובדה שמדובר בעיקר על טיפול מניעתי.

שיטה נוספת ומיושנת יותר היא אבקה נגד פרעושים וקרציות. מדובר על מוצר מן הדור הישן של חומרי הדברה לכלבים, והחסרונות שלו גדולים מאוד ביחס ליתרונות המעטים. החומר זול ומכסה שטח גדול, אך הוא מיושן, לא מאוד יעיל לטווח של מעבר לכמה ימים, לא עמיד במים, ופוגע בסביבה. שיטות טיפול אחרות הן שמפו או ריסוס וגם להן יש יתרונות וחסרונות.

שיטות

קולרים נגד פרעושים וקרציות?

אחד הפיתוחים האחרונים והחדישים יחסית בתחום הוא קולר ייעודי לכלבים נגד פרעושים וקרציות. הקולר הוא בעצם קולר רגיל לכל דבר שבתוכו יש חומר מסוים שמרחיק את הקרציות. ניתן למצוא ם קולרים עמידים למים וקולרים שאינם מדיפים ריח.

היתרונות הגדולים של הקולר הוא הנוחות לשימוש ולכלב, והעובדה שהוא פעיל לתקופה של כמה חודשים עד חצי שנה. יתרון נוסף של הקולר הוא השחרור המבוקר והאיטי של החומר הפעיל, בשונה מתכשירים אחרים.

 

איזה קולר הכי יעיל?

יצאנו לבדוק בשבילכם איזה מן הקולרים הזמינים כיום בשוק הוא היעיל ביותר לכלב שלכם. התשובה שלנו היא חד משמעית: הקולר הטוב והיעיל ביותר כנגד פרעושים וקרציות הוא קולר סרסטו לכלב. הקולר של סרסטו יעיל גם נגד פרעושים וגם נגד קרציות, בעוד ששאר הקולרים לרוב לא יעילים נגד פרעושים.

לקולר של סרסטו יש גם עמידות למים והוא מספק הגנה לתקופה של עד 8 חודשים! הקולר של סרסטו בטוח לשימוש גם לכלבים שנמצאים במגע עם ילדים, והוא מגיע בשני גדלים, בהתאם לגודל של הכלב שלכם.

 

סיכום

אין ספק שפרעושים וקרציות על הכלב הם בעיה גדולה מאוד גם לכלב וגם לבעלים שלו. הקיץ הישראלי מהווה זמן מושלם לאותם חרקים ומזיקים לשגשג, ולכן חשוב מאוד לטפל בכלב שלנו ולמנוע מהם להגיע אליו עוד לפני הקיץ. הקולר של סרסטו הוא טיפול מושלם שיסגור לכם את הפינה.

קולר לכלב

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
קולר לכלב

מידע נוסף בנושא

אילו סוגי רמקולים קיימים בשוק?

בעולם האודיו קיים מגוון רחב של סוגי רמקולים, המיועדים לשימושים שונים ולהעדפות אישיות מגוונות. בין סוגי הרמקולים הנפוצים ביותר ניתן למצוא רמקולים ביתיים, רמקולים ניידים,

5 מקצועות שניתן ללמוד מרחוק

עולם חדש נפתח בפנינו בעידן הטכנולוגיה והוא – למידה מרחוק. מה בעצם יתרונות הלמידה מרחוק? בראש ובראשונה, למידה מרחוק מאפשרת לכם גמישות! גמישות במקום ולפעמים

מה זה לימודי NLP ולמי זה מתאים?

לאחרונה אנחנו שומעים הרבה על NLP. אנשים רבים לומדים על הנושא. אנשים שעוסקים בנושא מספרים על שינויי חיים מעמיקים וטובים בזמן קצר יחסית. מטפלים שנעזרים

6 מוצרי הרבלייף שניתן לקנות אונליין

המוצרים של הרבלייף תופסים תאוצה בשנים האחרונות בקרב אנשים המעוניינים להשיל ממשקלם כמה קילוגרמים. מעבר להרזיה, מדובר על מוצרים בריאים המכילים חלבונים, ויטמינים, מינרלים, סיבים