4 טיפים שיעזרו לאנשי המכירות שלך למכור יותר

אנשי מכירות צריכים להכיר בטיפים בסיסיים שיאפשרו להם לבצע מכירה בזמן קצר מאוד. מדובר בעובדה שקל לכתוב כך סתם על הדף, אך קשה ליישם אותה בשטח. מדריך זה נכתב כדי להקל על בעלי עסקים שרוצים להביא לשינוי באופן המכירות של עובדיהם. הישארו כאן ותגלו את 4 הטיפים שיהפכו את אנשי המכירות שלכם למומחים בתחום, כך שהם יביאו להכנסה גבוהה במינימום זמן ומאמץ.

 

טיפ ראשון – תגרמו להם להתאהב במוצר

זה אולי ישמע לכם מוזר, אבל אתם צריכים לגרום לאנשי המכירות שלכם להתאהב במוצר (או השירות) שהם מוכרים ללקוחות הפוטנציאליים. נסביר שברגע שהם יחוו קשר חזק עם המוצר הנמכר, הם יוכלו למכור אותו בקלות. כדי שזה יקרה, עליכם להעניק להם גם הכוונה בכל הנוגע לטכניקת מכירה שכוללת קבלת פרטים אודות הרגלי הלקוח. ברגע שאנשי המכירות שלכם ישאלו את הלקוח שאלות שנוגעות למוצר הנמכר, הם יוכלו לגרום לו לתחושת גירוי שתוביל להבנה שהוא זקוק למוצר זה בהקדם האפשרי.

גורם לדליפות

 

טיפ שני – תעניקו להם כלים מתקדמים מבחינה טכנולוגית

אנו שומעים לא פעם על בעלי עסקים שמעניקים לעובדיהם כלים שונים שנוגעים להתנהלות מול הלקוחות בשטח (בדומה לטיפ שהוצג לעיל). אל תבינו לא נכון, זהו טיפ חשוב וחיוני, אך הוא לא יספק אתכם. אם אתם רוצים להעלות את המכירות, עליכם להצטייד בכמה מסופונים לאנשי מכירות שיאפשרו להם לבצע את העסקה בדרך שמתאימה לעסק שלכם.

 

תכירו בשיטת המכירה של המסופונים

בחרנו להתעכב לרגע על שיטת המכירה שבאה לידי ביטוי לאחר רכישת מסופון לאנשי שטח ומכירות. נציין שקיימות 2 שיטות נפוצות שיובילו לתוצאה הרצויה ואנחנו בחרנו להתמקד בשיטת PRESALE שמתאימה למצבים שבהם יש מכירה מול לקוח לא פוטנציאלי. שיטה זו מאפשרת לאנשי השטח לזהות את הצרכים של הלקוח ולהגיע להעדפה של המוצר המתאים לו ביותר.

אנשי מכירות

 

טיפ שלישי – תסייעו בזיהוי התנגדויות

אנשי מכירות נתקלים לא פעם בהתנגדויות. סביר להניח שאתם יודעים בדיוק במה מדובר, כי מכירות זה לא משחק ילדים. כדאי שתיכנסו לתמונה ותעניקו את הכלים הדרושים אם תגלו שאנשי המכירות שלכם מתמודדים עם קושי זה לאורך זמן. נסביר שיש ביכולתכם לסייע להם באיתור הסיבה להתנגדות, כך שסוכני המכירות יוכלו להתייחס להתנגדות ללא קושי. נסביר שאנשי מכירות מפולפלים יכולים לקבל תשובה שלילית ולהפוך אותה לחיובית בין רגע, במידה ויש להם את הכלים הדרושים.

 

מילים אחרונות לסיום

כל בעל עסק צריך להכיר ב – 4 הטיפים הבסיסיים שרוכזו במדריך חשוב זה. כעת ברור לכם שיישום של הטיפים הללו יוביל לעלייה ניכרת במכירות שתבוא לידי ביטוי מצד אנשי המכירות. בשלב זה תצטרכו לעשות כל שביכולתכם, כדי לגרום לסוכנים שלכם להתאהב במוצר, תסייעו בזיהוי התנגדויות ותשתמשו במסופונים מתקדמים.

התנהלות מול לקוחות

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
נזילות בבניין ישן

מידע נוסף בנושא

5 מקצועות שניתן ללמוד מרחוק

עולם חדש נפתח בפנינו בעידן הטכנולוגיה והוא – למידה מרחוק. מה בעצם יתרונות הלמידה מרחוק? בראש ובראשונה, למידה מרחוק מאפשרת לכם גמישות! גמישות במקום ולפעמים

מה זה לימודי NLP ולמי זה מתאים?

לאחרונה אנחנו שומעים הרבה על NLP. אנשים רבים לומדים על הנושא. אנשים שעוסקים בנושא מספרים על שינויי חיים מעמיקים וטובים בזמן קצר יחסית. מטפלים שנעזרים

6 מוצרי הרבלייף שניתן לקנות אונליין

המוצרים של הרבלייף תופסים תאוצה בשנים האחרונות בקרב אנשים המעוניינים להשיל ממשקלם כמה קילוגרמים. מעבר להרזיה, מדובר על מוצרים בריאים המכילים חלבונים, ויטמינים, מינרלים, סיבים