מה זה לימודי NLP ולמי זה מתאים?

לאחרונה אנחנו שומעים הרבה על NLP. אנשים רבים לומדים על הנושא. אנשים שעוסקים בנושא מספרים על שינויי חיים מעמיקים וטובים בזמן קצר יחסית. מטפלים שנעזרים בשיטה מספרים שהיא הגדילה מאד את ארסנל הכלים שלהם. אחד הדברים הנהדרים ב NLP הוא שהוא קל להבנה, ללמידה וליישום. אתם סקרנים ושוקלים ללמוד  NLP? מעולה! זו יכולה להיות החלטה מדהימה שתשפיע על החיים שלכם לחיוב בתחומים רבים. אז מה זה בכלל NLP ומה זה לימודי NLP ולמי זה מתאים?

 

מה זה NLP

ראשי התיבות של NLP הםNLP – Neuro-Linguistic Programming. בעברית ניתן להגדיר בתור: "תכנות עצבי-לשוני". יש כאלו שמכנים את שיטת NLP גם "חקר המצוינות האנושית״. פרופסור ג'ון גרנידר וריצ'ארד בנדלר מייסדי השיטה חיפשו דרך קלה ומהירה להגיע ללב ולמוח של אנשים. הם האמינו שהמציאות שאנו חווים היא סובייקטיבית.

אנחנו מגיבים למציאות מתוך החוויה הספציפית שלנו ולא תמיד ״לוקחים״ את הנתונים שניתנו לנו למקום חיובי. מכיוון שהחוויה שלנו סובייקטיבית אנחנו יכולים לכוון אותה בצורה שתיטיב איתנו יותר. לפי שיטת NLP הדרך הטובה להשפיע על עצמנו ועל אחרים לטובה עוברת דרך שינוי דפוסי ההתנהגות שלנו.

אפשר להגדיר את השיטה כמין מדריך למשתמש במוח, מדריך שמאפשר לנו לקחת שליטה על ההרגלים שלנו ולשנות אותם. ההרגלים שלנו מורכבים בין היתר מהתגובה הסובייקטיבית שלנו למציאות. לקיחת אחריות והעלאת המודעות בנוגע לדפוסי התנהגות והרגשות שלכם תשנה את המציאות שלכם ותעזור לכם להצליח בתחומי החיים השונים.

 

מה זה לימודי NLP?

בלימודים תלמדו לעומק את השיטה, את העקרונות המובילים שלה וגם את הפרטים והטיפים הקטנים שהופכים אותה ליעילה ומעולה ונגישה. לימודי NLP יכולים להיות משני חיים. במוסד לימודים מקצועי תוכלו ללמוד איך להשתמש בכלים באופן פרקטי. לפי NLP המוח שלנו הוא גמיש בלימודים תלמדו כיצד להשתמש במוח בצורה שתבנה את המיינד, המוח והרגש בצורה חיובית.

לימודים NLP טובים יחפשו לשים דגש על חוויה של צמיחה. איך זה עובד? כשהאדם הזה חזר שוב ושוב על פעולה מסוימת, נוצרו קשרים עצביים אוטומטיים בתת המודע שלו. שיטת ה-NLP מסייעת לנתק קשרים עצביים לא רלוונטיים ומדגישה את הקשרים החיובים הקיימים כבר במוח ומייצרת חדשים חיוביים שיקחו אתכם למקומות טובים!

 

למי מתאימים לימודי NLP?

מייסדי השיטה האמינו בהנגשת השיטה לכולם. השיטה היא קלה יחסית ללמידה וליישום ומתאימה לכל מי שרוצה להתנסות ולשפר את חווית החיים שלו. היא מומלצת בעיקר לאנשים שמחפשים להכניס שינוי חיובי לחיים שלהם, לאנשים שעומדים הרבה מול קהל ורוצים לשפר את הבטחון ולמטפלים שתמיד מחפשים עוד כלים מקצועיים לשיפור רמת הטיפול שלהם.

אם אתם עוברים תהליכי צמיחה עצמית או בשאיפה לעבור תהליכים העצמה – לימודי NLP יתאימו לכם ככפפה ליד! אז אם אתם שוקלים ללמוד אל תתמהמהו עם ההחלטה. לימודים הם תמיד דבר נהדר ומפתח ולימודי NLP על אחת כמה וכמה. בהצלחה!

תוכנית NLP

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מה זה לימודי NLP ולמי זה מתאים

מידע נוסף בנושא

5 מקצועות שניתן ללמוד מרחוק

עולם חדש נפתח בפנינו בעידן הטכנולוגיה והוא – למידה מרחוק. מה בעצם יתרונות הלמידה מרחוק? בראש ובראשונה, למידה מרחוק מאפשרת לכם גמישות! גמישות במקום ולפעמים

6 מוצרי הרבלייף שניתן לקנות אונליין

המוצרים של הרבלייף תופסים תאוצה בשנים האחרונות בקרב אנשים המעוניינים להשיל ממשקלם כמה קילוגרמים. מעבר להרזיה, מדובר על מוצרים בריאים המכילים חלבונים, ויטמינים, מינרלים, סיבים