שלוש דרכים לגבש ולהעלות את מורל העובדים שלך

אם אתם מנהלים עסק או צוות אתם בוודאי יודעים כמה חשוב המורל של העובדים שלכם. צוות טוב הוא צוות מגובש וחברי עם תקשורת פתוחה המייצרת עבודה צוות מצוינת. מנהלים ובוסים טובים יודעים איך לגרום לצוותי העבודה שלהם תחושות חיוביות כלפי מקום העבודה. תחושות חיוביות מייצרות מוטיבציה, אווירה מדהימה בעבודה ואף עוזרות לביצועים של צוות העבודה.

אנשים שמרוצים ממקום העבודה שלהם ויש להם חיבור משמעותי עם מקום העבודה, המנהלים והקולגות, הם עובדים טובים יותר. הם לרוב ידברו על מקום העבודה בגאווה, ימשכו עוד לקוחות ויהיו יעילים בעבודתם. אז בין עם אתם מנהלים משרד, מסעדה, חנות או כל עסק אחר המדריך הזה בדיוק עבורכם! אספנו עבורכם שלוש דרכים נהדרות לגבש ולהעלות את מורל העובדים שלכם. קדימה מתחילים!

 

גאוות יחידה!

צוות טוב מורכב מעובדים שאוהבים את מקום העבודה שלהם וגאים בעצמם שהם עובדים שם. הם יספרו לכולם בשמחה על המיזם החדש או על אופי העבודה שלהם. הם יתרמו רבות למוניטין המעולה של העסק או החברה והם יכניסו הרבה אנרגיה חיובית למקום העבודה. אז איך מייצרים גאוות יחידה? אחת הדרכים הכי מגניבות היא מיתוג פנימי! מפנקים את העובדים בפיצ׳רים מגניבים עם שם העסק.

חולצות, תיקים, קלמרים וכדומה. חשוב שהם יהיו מעוצבים יפה ויעשו לעובדים חשק ללבוש אותם! ההמלצה הלוהטת שלנו היא מאד פשוטה אך פשוט מצוינת: סיכות בעיצוב אישי. סיכות בעיצוב אישי יכולות להיות ממש יפות בעיצוב מתאים. אפשר לענוד אותן כמעט על כל פריט: חולצות, תיקים, פאוצ׳ים ועוד. בנוסף העובדים יכולים לקבל כמה סיכות ולחלק גם לחברים ומשפחה. דרך נהדרת להפיץ את שם העסק ולתרום לגאוות היחידה של הצוות!

גאוות יחידה!

יום גיבוש חברתי

כדי להרים את המורל והמוטיבציה של העובדים חשוב מאד לאפשר להם להתגבש מבחינה חברתית. זה יגרום להם להרגיש תחושת מחויבות גדולה יותר כלפי העבודה ולהגיע לעבודה בחיוך ובשמחה. מחקרים מוכיחים שעובדים שמרגישים שיש להם חברים במקום העבודה מגלים סבלנות גדולה יותר כלפי אתגרים בחבר.

הם מרגישים שיש להם עם מי להתייעץ הבטחון ויכולת העבודה שלהם משתפרים. הם גם עובדים שנשארים יותר זמן במקום העבודה ועצובים מאד במקרה שהם צריכים לעזוב. תחושת החברות חשובה במיוחד למקומות בהם צריך לעבוד כצוות. תוכלו לגבש את הצוות על ידי פעילות גיבוש מגניבה. מומלץ לחפש פעילות המורכבות ממשחקים או אתגרים וכך לייצר שיח חדש ועירני בין חברי הצוות.

 

פינוקים לצוות העבודה

אחד הדברים שגורמים לנו להרגיש הכי טוב היא ההרגשה שרואים אותנו. מקומות עבודה שמציעים פינוקים לעובדים מייצרים תחושת אהדה גדולה כלפי מקום העבודה. זו דרך נפלאה להגיד לעובדים במעשים ולא במילים שהם חשובים לכם. איך תפנקו את הצוות? תוכלו לקחת את כולם לארוחה במסעדה טעימה.

המליצו להם לא לדבר על ענייני עבודה ופשוט להנות מהנוכחות אחד של השני. גם יום כיף בבריכה או בים יכול להיות פינוק נהדר! אז קחו את אחת הדרכים והחלו ליישם בקרוב, מהר מאד תראו שיפור בביצועים וגם תהנו מאווירה טובה יותר במקום העבודה ומעובדים שמחים!

לגבש ולהעלות את המורל של העובדים שלך

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
לגבש ולהעלות את המורל של העובדים שלך

מידע נוסף בנושא

5 מקצועות שניתן ללמוד מרחוק

עולם חדש נפתח בפנינו בעידן הטכנולוגיה והוא – למידה מרחוק. מה בעצם יתרונות הלמידה מרחוק? בראש ובראשונה, למידה מרחוק מאפשרת לכם גמישות! גמישות במקום ולפעמים

מה זה לימודי NLP ולמי זה מתאים?

לאחרונה אנחנו שומעים הרבה על NLP. אנשים רבים לומדים על הנושא. אנשים שעוסקים בנושא מספרים על שינויי חיים מעמיקים וטובים בזמן קצר יחסית. מטפלים שנעזרים

6 מוצרי הרבלייף שניתן לקנות אונליין

המוצרים של הרבלייף תופסים תאוצה בשנים האחרונות בקרב אנשים המעוניינים להשיל ממשקלם כמה קילוגרמים. מעבר להרזיה, מדובר על מוצרים בריאים המכילים חלבונים, ויטמינים, מינרלים, סיבים