איזו תשתית היא המומלצת ביותר לאחסון אתר וורדפרס?

ברשת קיימות היום פלטפורמות שונות שמאפשרות לכל אחד לבנות אתר בכוחות עצמו. לכל אחת מהן יש את היתרונות שלה, וכמובן גם חסרונות בלתי נמנעים. אחת הפלטפורמות המובילות בהקשר הזה היא וורדפרס שמאפשרת כמעט לכל אחד לבנות אתר בכוחות עצמו. אנחנו כאן כדי לספר לכם על התשתית שבה הכי מתאים לבצע אחסון אתרים לאתר וורדפרס.

 

השפעת המידע באתר על מהירות הגלישה

אחסון אתרים הוא כלי שנועד לשמור על האתר שלנו מכמה היבטים. לא משנה במה האתר שלכם עוסק, בכל אתר יש כמויות מידע גדולות שרק הולכות וגדלות עם הזמן. המידע הזה צריך להיות שמור במקום מסוים, ואם אנחנו לא מקצים עבורו מקום ייעודי הוא שמור על גבי השרת של האתר, מה שיכול לפגוע באופן מובהק במהירות הגלישה באתר.

מהירות גלישה היא לא משהו זניח, כיון שעל פי מחקרים רבים היא אחד הגורמים המרכזיים בשאלה האם הגולשים ימשיכו לגלוש באתר מסוים. יתר על כן, דירוג האתרים של גוגל לוקח בחשבון את מהירות הגלישה באתר בתור מדד מרכזי, מה שאומר שכדאי לכם שלאתר שלכם תהיה מהירות גלישה טובה.

אחסון אתרים

אחסון אתרים

אחסון אתר וורדפרס מאפשר לכם לשים את כל המידע שהאתר שלכם צובר במקום בטוח, שלא משפיע על מהירות הגלישה של האתר. כיום קיימות לא מעט אפשרויות לאחסון אתרי וורדפרס ואתרים באופן כללי, וכאן נסביר לכם איך למצוא תשתית מומלצת.

 

היקף האחסון

השאלה הראשונה שאתם צריכים לשאול את עצמכם היא מה היקף האחסון שלו אתם זקוקים. ככל שהאתר שלכם צובר כמויות גדולות יותר של מידע, כדאי שמראש תלכו על תשתית מקיפה, כזו שתאפשר לכם להיות בראש שקט גם אחרי שהאתר שלכם רץ הרבה זמן.

אחסון אתרים

גיבוי למידע

אחסון האתרים לא רק נותן לנו מרחב אחסון שלא ישפיע על מהירות הגלישה אלא גם מאפשר לנו לשמור את המידע של האתר שלנו בצורה בטוחה, ללא חשש מפני זליגות לא רצויות של מידע או אובדן שלו. בדקו מה רמת הגיבוי שאחסון האתרים מעניק למידע שלכם.

 

תמיכה טכנית ומענה לתקלות

שירות לאחסון אתרים נותן בדרך כלל גם מענה לתקלות שונות באתר שלכם, כאשר היקף השירות משתנה לפי הבחירה שלכם. אם האתר שלכם הוא כזה שצריך לעבוד סביב השעון, כדאי לקחת שירות אחסון אתרים שמאפשר לכם תמיכה לתשתיות במשך כל שעות היממה.

 

לסיכום

אחסון אתרים הוא צעד קריטי שנועד לשמור על האתר שלנו ולתת לו מהירות גלישה גבוהה. את בחירת התשתית עבור אחסון האתרים אנחנו צריכים לעשות מתוך מבט על שיקולים מסוימים, כאשר אחד המרכזיים שבהם נוגע לפלטפורמה שעל גביה בנינו את האתר. כאן קיבלתם סקירה על אחסון אתרים לאתרי וורדפרס, וכמובן תשובה לשאלה מהי התשתית שבה הכי מתאים לאחסן אתרים אלו.

אחסון אתרים

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
אחסון אתרים

מידע נוסף בנושא

כך תאחסנו את האתר שלכם בבטחה

כמעט בכל תחומי החיים השונים, אנשים, גופים עסקיים, גופים חברתיים וגם גופים ממשלתיים, העבירו בצורה כזו או אחרת את הפעילות שלהם לאינטרנט, לרוב בדמות אתרי

איך בוחרים סדנה לעובדים?

אם אתם מעסיקים עובדים ובא לכם לפנק אותם מצד אחד, ולתת להם כלים שיסייעו להם בעבודה אצלכם ויביאו לכם תועלת מצד שני, סדנאות לעובדים הן

הכול על אחסון אתרים בקלאודוייז

בחירה נכונה של חברת אחסון אתרים היא כה חשובה, עד שהבחירה הזו תשפיע ותשליך על ההתנהלות העסקית שלכם במידה ניכרת בעתיד. אם תבחרו בחבילת אחסון

שירותי מחשוב לעסק – כל מה שחשוב לדעת

בשנות השבעים והשמונים עסקים רבים התנהלו באמצעות קלסרים שמלאים בניירת, מכונות כתיבה ודפוס והעברת מסרים באמצעות הטלפון בלבד. אולם היום, שנת 2020 והמאה ה-21 בכלל,

אחסון אתרי וורדפרס בארץ ובעולם

על מנת לדאוג לכך שהמידע אשר מאוחסן באתר בפלטפורמה של וורדפרס יישמר בצורה המאובטחת ביותר, יש לבצע אחסון בשרתים בארץ או בעולם. כיצד נדע מה