כך תאחסנו את האתר שלכם בבטחה

כמעט בכל תחומי החיים השונים, אנשים, גופים עסקיים, גופים חברתיים וגם גופים ממשלתיים, העבירו בצורה כזו או אחרת את הפעילות שלהם לאינטרנט, לרוב בדמות אתרי אינטרנט. באתרים הללו יש מידע רב, שעל מנת שיהיה מונגש ומוצג בצורה טובה ואיכותית לגולשים השונים, עליו להיות מאוחסן בצורה בטוחה. כך תאחסנו את האתר שלכם בבטחה.

 

אחסון אתרים

כמעט כל מי שאחראי על הפעלה של אתר אינטרנט מחפש שירות אחסון אתרים מומלץ. אחסון אתרים הוא חלק מרכזי בכל מה שקשור ליכולת להפעיל את אתר האינטרנט בצורה טובה. בין אם אתם מחפשים אחסון וורדפרס או אחסון של אתר אינטרנט מסוג אחר, אתם לא תוכלו להתעלם מהעובדה שללא אחסון טוב, אתר האינטרנט שלכם יכול לתפקד בצורה שאינה טובה.

אחסון לא איכותי ולא יעיל של האתר שלכם יכול להוביל לבעיות שונות, וביניהן בעיות אבטחתיות בכל מה שקשור למידע באתר.

אחסון אתרים

מדוע חשוב לעשות זאת בצורה בטוחה?

אתרי אינטרנט אוספים מידע רב. ככל שיש יותר גולשים ויותר פעולות מבוצעות באתר מסוים, כך האתר מאחסן יותר מידע מגוון. המידע הזה יכול להיות שווה לאנשים אחרים, שינסו להשיג אותו בדרכים שאינן חוקיות. אחסון אתר בצורה בטוחה יאפשר לכם גם להנות מגיבוי של האתר על השרת, אך גם יסייע בשמירה על המידע הרב שנאסף.

 

שירותי אחסון שונים

אם אתם מעוניינים לאחסן את האתר שלכם, אתם יכולים לעשות זאת באמצעות שירותי אחסון שונים. בין שירותי האחסון השונים, אפשר למנות את חדרי השרתים למשל, שמתחברים אל המחשב עם כבלים ומאפשרים אחסון של האתר. מדובר על שיטה ישנה יותר ביחס לשיטת הענן, שכיום היא השיטה בה נהוג לאחסן אתרים.

 

אחסון בשרת VPS

שרת VPS (Virtual Private Server) הוא שרת וירטואלי, כפי שאפשר להבין מהשם שלו, שנמצא על ענן. שירותי הענן כוללים יתרונות רבים. מי שיבחר להשתמש בשרת VPS יוכל לנצל דרך אתר האינטרנט שלו את היתרונות הרבים ששרתי הענן מאפשרים כיום.

 

ניצול משאבים מוגבר יותר

שרת VPS יאפשר לכם לנצל משאבים בצורה מוגברת יותר. לעומת שירותים אחרים של שרתים, בין אם מדובר על שרתים מיושנים או שרתי ענן, שרת VPS יכול לנצל משאבי מחשוב של ארבע ליבות וזיכרון ראם של 8 ג'יגה בייט.

 

אפשרויות מגוונות

שרתי ה-VPS מציעים אפשרויות מגוונות עבור המשתמשים. למשל, הם יכולים להשתמש בדוא"ל על השרת שלהם ללא הגבלה, לאחסן דומיינים נוספים על גבי השרת ללא הגבלה גם כן ולהנות מתיבות דואר אלקטרוני ללא הגבלה.

 

יעילות גבוהה

קיימים שרתים שנחשבים לאיכותיים יותר משרתי VPS מבחינת הביצועים, אך אם משקללים לכך גם פרמטרים כמו מחיר, נוחות, אבטחה ואיכות יחסית למחיר, מקבלים פתרון IT משמעותי מאוד גם עבור מי שמוגבל באמצעים.

אתר אינטרנט

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
אתר אינטרנט

מידע נוסף בנושא

איך בוחרים סדנה לעובדים?

אם אתם מעסיקים עובדים ובא לכם לפנק אותם מצד אחד, ולתת להם כלים שיסייעו להם בעבודה אצלכם ויביאו לכם תועלת מצד שני, סדנאות לעובדים הן

הכול על אחסון אתרים בקלאודוייז

בחירה נכונה של חברת אחסון אתרים היא כה חשובה, עד שהבחירה הזו תשפיע ותשליך על ההתנהלות העסקית שלכם במידה ניכרת בעתיד. אם תבחרו בחבילת אחסון

שירותי מחשוב לעסק – כל מה שחשוב לדעת

בשנות השבעים והשמונים עסקים רבים התנהלו באמצעות קלסרים שמלאים בניירת, מכונות כתיבה ודפוס והעברת מסרים באמצעות הטלפון בלבד. אולם היום, שנת 2020 והמאה ה-21 בכלל,

אחסון אתרי וורדפרס בארץ ובעולם

על מנת לדאוג לכך שהמידע אשר מאוחסן באתר בפלטפורמה של וורדפרס יישמר בצורה המאובטחת ביותר, יש לבצע אחסון בשרתים בארץ או בעולם. כיצד נדע מה