איך בוחרים סדנה לעובדים?

אם אתם מעסיקים עובדים ובא לכם לפנק אותם מצד אחד, ולתת להם כלים שיסייעו להם בעבודה אצלכם ויביאו לכם תועלת מצד שני, סדנאות לעובדים הן כלי נהדר להשיג את המטרה הזו. לסדנאות לעובדים יש ערך עצום, הן מסייעות בגיבוש כוח האדם של החברה, תורמות לכישורים של העובדים, מרימות את המורל שלהם, ובסופו של דבר תורמות לחברה ולמעסיק הרבה מאוד.

 

אז מה זה סדנא לעובדים בכלל?

סדנה לעובדים היא סדנה ייעודית שמקום עבודה דואג שהעובדים שלו יעברו. הסדנה יכולה להיות קשורה באופן ישיר לעבודה ולעיסוק היום יומי של העובדים, והיא גם יכולה להיות משהו אחר לגמרי שלא קשור באופן ישיר לתחום העיסוק של העובדים. את הסדנאות לרוב מזמינים מבחוץ מגופים שמתמחים בהעברת סדנאות ומחזיקים במדריכים מקצועיים. הסדנאות יכולות להיות במקום העבודה, בטבע, או בכל מקום אחר על פי דרישות הסדנא.

עובדים בכל מקרה

איזה סדנאות קיימות בשוק?

אם בא לכם לפנק את העובדים שלכם בסדנה כלשהי, לא תהיה לכם בעיה למצוא סדנה. אולי הבעיה שלכם תהיה לבחור סדנה אחת מן המגוון העצום שיש כיום בשוק. בין הסדנאות שתוכלו למצוא: סדנאות טכנולוגיות שונות שקשורות למיומנויות עבודה ממוחשבות, סדנאות יצירה בשלל תחומים וחומרים, סדנאות ODT ופעילויות ספורט ואקסטרים שונות, מבחר סדנאות טיקטוק, סדנאות צילום בטלפון הנייד, סדנאות שקשורות לבישול ואפייה, ועוד.

 

איך לבחור סדנה לעובדים?

כפי שראינו, יש מבחר עצום של סדנאות לעובדים בשוק, איך נדע באיזו סדנה לבחור? בשביל זה הכנו כאן עבורכם מדריך קצר שיסייע לכם בבחירת הסדנה. קודם כל חשוב מאוד להגדיר לעצמנו מהי מטרת הסדנה. אם מטרת הסדנה היא לפתח את הכישורים המקצועיים של העובדים כדאי להזמין סדנה שתפתח יכולות שונות.

אם המטרה היא גיבוש חברתי וחיזוק הקשר בין העובדים אנו ממליצים על סדנאות ODT, אם המטרה היא פשוט יום כיף ופינוק לעובדים אפשר להתייעץ איתם או לחשוב על תחום עניין שמשותף לרובם. שיקול אחר שצריך לקחת בחשבון הוא מקום הסדנה. אם תרצו סדנה שמתקיימת בשטח צריך לחשוב על מקום מתאים לפעילות שלא רחוק מדי ממקום העבודה. התקציב שעומד לרשותכם גם הוא שיקול משמעותי כמובן.

 

מה היתרונות של סדנה לעובדים?

כפי שציינו בהתחלה, לסדנאות לעובדים יש יתרונות גדולים מאוד. היתרון הראשון הוא כמובן הגיבוש החברתי שהופך את העובדים לצוות, וכמו שכולם יודעים, השלם גדול מסך חלקיו. יתרון נוסף הוא שבירת שגרת העבודה והרמת המורל בקרב העובדים, וכמו שכל בוס יודע, עובד שמח ומרוצה הוא עובד הרבה יותר טוב.

סיכום

סדנא לעובדים היא ללא ספק השקעה מצוינת לטווח ארוך. העובדים נהנים מאוד ומכירים לכם טובה, וחוזרים לעבודה בשיא המרץ והתשוקה. היתרון הגדול כיום הוא המגוון העצום של הסדנאות שעומד לרשותכם. אפשר כמובן לקחת כמה סדנאות ולתת לעובדים בחירה ביניהן.

עובדי הסדנה

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
עובדי הסדנה

מידע נוסף בנושא

כך תאחסנו את האתר שלכם בבטחה

כמעט בכל תחומי החיים השונים, אנשים, גופים עסקיים, גופים חברתיים וגם גופים ממשלתיים, העבירו בצורה כזו או אחרת את הפעילות שלהם לאינטרנט, לרוב בדמות אתרי

הכול על אחסון אתרים בקלאודוייז

בחירה נכונה של חברת אחסון אתרים היא כה חשובה, עד שהבחירה הזו תשפיע ותשליך על ההתנהלות העסקית שלכם במידה ניכרת בעתיד. אם תבחרו בחבילת אחסון

שירותי מחשוב לעסק – כל מה שחשוב לדעת

בשנות השבעים והשמונים עסקים רבים התנהלו באמצעות קלסרים שמלאים בניירת, מכונות כתיבה ודפוס והעברת מסרים באמצעות הטלפון בלבד. אולם היום, שנת 2020 והמאה ה-21 בכלל,

אחסון אתרי וורדפרס בארץ ובעולם

על מנת לדאוג לכך שהמידע אשר מאוחסן באתר בפלטפורמה של וורדפרס יישמר בצורה המאובטחת ביותר, יש לבצע אחסון בשרתים בארץ או בעולם. כיצד נדע מה