איך בוחרים שרת עם שירות שיעזור לכם בכל שעות היממה 

שרת אחסון הוא ללא ספק אחד מן המרכיבים המרכזיים בכל אתר. בעלי אתרים רבים מסתבכים ואינם יודעים כיצד לבחור שרת. לשם כך, ערכנו עבורכם את המדריך הבא. איך בוחרים שרת עם שירות שיעזור לכם בכל שעות היממה – המדריך המלא. 

 

הקדמה

בעידן של היום, שמירה על הנתונים של האתר שלכם היא חשובה מאוד, על מנת שתוכלו להמשיך בעבודתכם ללא בעיות. שרת לאחסון אתרים שומר על המידע שלכם בשרת מרוחק, כך שכלל המידע שלכם נשמר, וניתן לעדכון בכל עת.

 

שרת אחסון – מה חשוב שיהיה בו

ישנה חשיבות רבה כי השרת בו תבחרו יהיה בטוח ומוגן. מלבד אבטחת הנתונים שלכם, שרת האחסון משפיע על מהירות הטעינה של האתר שלכם. המהירות, היא חד מן המרכיבים החשובים ביותר בכל פעילות של אתר, שכן המהירות משפיעה על הדירוג שלכם במנועי החיפש, דבר אשר יקבע את כמות התנועה באתר שלכם.

בעת בחירת שרת אחסון, ישנה חשיבות רבה לבחון הו שטח האחסון, מה אפשרויות השדרוג, וכן מהן אפשרויות השידרוג ומהם השירותים המוצעים. כמו כן, ישנה חשיבות רבה כי תוכלו לקבל שירותי תמיכה בכל שעות היממה. אם אתם מחפשים שרת עם שירות שיעזור לכם בכל שעות היממה – קלאודוויז היא הכתובת עבורכם.

 

סוגי השרתים הקיימים

כיום קיים בשוק מגוון רחב של שרתי אחסון, ביניהם 4 עיקריים:

  1. שרת שיתופי – מדובר בשרת פיזי, אותו אתם חולקים יחד עם בעלי אתרים נוספים. בשרת שיתופי כאשר חלה תקלה באתר של אחד מבעלי אתרים, הדבר עלול להשליך גם על האתר שלכם. אומנם עלות השרת השיתופי נמוכה יותר אך לא פעם תסבלו מחוסר זמינות, אשר עלול להשליך על כמות הכניסות והרכישות שלכם.
  2. שרת ייעודי – מדובר בשרת פיזי, בדומה לשרת שיתופי, אך השרת עומד רק לרשותכם, ואינכם חולקים בו עם בעלי אתרים נוספים. מדובר בפתרון שעלותו גבוהה ומצריכה את שירותיו של איש מקצוע בתחום אשר יתפעל את השרת.
  3. שרת בענן – מדובר על מערכת שרתים אשר מתקשרים ביניהם, כך שהאתר שלכם מגובה במספר שרתי גיבוי. זהו יתרון משמעותי, שכן רמת האבטחה היא גבוהה. כמו כן, האתר שלכם כמעט ולא יחווה תקלות ובעיות, שכן ברגע שישנה תקלה בשרת אחד, השרתים האחרים עובדים ומפעילים את אתרכם.
  4. שרת VPS – מדובר בשרת וירטואלי פרטי, אותו תחלקו עם בעלי אתרים נוספים, אך מוקצים לכם בו משאבים מסוימים.

 

 עיקרי הדברים – איך בוחרים שרת עם שירות שיעזור לכם בכל שעות היממה

כל בעל אתר חייב שרת אחסון אשר יספק הגנה וגיבוי לנתונים ולמידע של האתר שלכם. ישנה חשיבות רבה לבחור את השרת בקפידה, ולוודא מהם השירותים המוצעים ומהן האפשרויות בשרת, וכן לוודא כי לשרת יש שירות שיעזור לכם בכל שעות היממה.

וורדפרס

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
וורדפרס

מידע נוסף בנושא

כך תאחסנו את האתר שלכם בבטחה

כמעט בכל תחומי החיים השונים, אנשים, גופים עסקיים, גופים חברתיים וגם גופים ממשלתיים, העבירו בצורה כזו או אחרת את הפעילות שלהם לאינטרנט, לרוב בדמות אתרי

איך בוחרים סדנה לעובדים?

אם אתם מעסיקים עובדים ובא לכם לפנק אותם מצד אחד, ולתת להם כלים שיסייעו להם בעבודה אצלכם ויביאו לכם תועלת מצד שני, סדנאות לעובדים הן

הכול על אחסון אתרים בקלאודוייז

בחירה נכונה של חברת אחסון אתרים היא כה חשובה, עד שהבחירה הזו תשפיע ותשליך על ההתנהלות העסקית שלכם במידה ניכרת בעתיד. אם תבחרו בחבילת אחסון

שירותי מחשוב לעסק – כל מה שחשוב לדעת

בשנות השבעים והשמונים עסקים רבים התנהלו באמצעות קלסרים שמלאים בניירת, מכונות כתיבה ודפוס והעברת מסרים באמצעות הטלפון בלבד. אולם היום, שנת 2020 והמאה ה-21 בכלל,

אחסון אתרי וורדפרס בארץ ובעולם

על מנת לדאוג לכך שהמידע אשר מאוחסן באתר בפלטפורמה של וורדפרס יישמר בצורה המאובטחת ביותר, יש לבצע אחסון בשרתים בארץ או בעולם. כיצד נדע מה