איך להפוך את סעודת השבת למושלמת

כל אחד מאתנו מכיר את הציפיה הגבוהה לסעודת שבת. ההמתנה לריחות, הטעמים והישיבה המשותפת מסביב לשולחן הערוך, אך מעטים הם אלה שמכירים בטיפים שיהפכו את סעודת השבת למושלמת. שכן, האימהות לוקחות בדרך כלל את האחריות בנושא ומותירות אותנו, הילדים (הצעירים והמבוגרים) חסרי ידע. מדריך זה עולה לרשת, כדי להעלות את המודעות לעניין. הישארו כאן ותגלו איך תוכלו להרים סעודת שבת עם ניחוח של בית.  

 

השלב הראשון – תבחרו במפה לבנה

בחרנו לפתוח את המדריך בעניין שעשוי להיראות לכם פעוט, אך האמת היא שזהו מרכז הערב. נמליץ בשלב זה לבחור במפה לבנה בלבד. לא שמנת, קרם או בז'. לצד זאת, עליכם לבדוק שמדובר במפה חלקה לחלוטין, ללא הדפסים או ציורים. שכן, זו הופכת כל שולחן פשוט לחגיגי.

 

השלב השני – תכינו מראש את תשמישי הקדושה

עליכם לבדוק מראש שיש לכם בהישג יד את תשמישי הקדושה ההכרחיים לעריכת סעודת שבת. מדובר כמובן בפמוטים, גביע קידוש וכיסוי לחלות. זו ההזדמנות לציין שמדובר בשלב חיוני שעלול להטעות. שכן, יש מי שמבצעים אותו ברגע האחרון והם מגלים שיש תשמיש קדוש מסוים שלא נמצא בהישג יד. תרחיש כזה עשוי להיות קריטי, משום לשכל אחד מתשמישי הקדושה יש תפקיד חיוני אחר. אי הימצאותו במקום עלולה לפגוע בסעודת השבת.

כלי שבת

השלב השלישי – תוודאו שיש מספיק צלחות, כוסות וסכו"ם

סביר להניח שנתקלתם בעבר בשולחן שבת שכלל צלחות רב פעמיות שהוצבו לצד סכו"ם או כוסות חד פעמיות. מדובר בתרחיש שקורה לא פעם למי שמחליטים לסדר את השולחן ברגע האחרון. אלה עשויים לגלות שאין בידם מספיק צלחות, כוסות או סכו"ם לאירוח. אם אתם רוצים להימנע ממצב שכזה, עליכם לבדוק מראש את המזווה ולרכוש את הפריטים הדרושים, במידה ויתגלו חוסרים. שכן, הימצאותם של כלים חד פעמיים על השולחן פוגעת בנראות של סעודת השבת ומרחיקה אותה מהמראה המושלם.

 

השלב הרביעי –  תזמינו קייטרינג איכותי

אי אפשר לעסוק בהקמה של סעודת שבת מושלמת, מבלי לציין מילה או שתיים על האוכל. שכן, יש לו חלק חיוני בדירוג של הסעודה שלשמה התכנסנו כאן היום. חשוב שתדעו שבחרנו להמליץ לכם על הזמנה של קייטרינג איכותי, כדי להקל עליכם. שכן, העמדת סירים, חיתוך סלטים והכנת קינוחים עשויה לארוך זמן רב ולא בטוח שיש לכם את הידע המספק. לכן, כדאי ליצור קשר עם קייטרינג מומלץ שיש בו מנות שמתאימות לארוחת השבת. הזמנה זו תשלים את הסעודה ותהפוך אותה למושלמת ביותר.

 

מילים אחרונות לסיום

כל אחד יכול להפוך את סעודת השבת שלו למושלמת. בשלב זה אתם יודעים מה עליכם לעשות, כדי להגיע לתוצאה רצויה זו. נאחל לכם שתיישמו את השלבים שהוצגו לעיל באופן מדויק, משום שכך תוכלו לארח חברים, קרובי משפחה ומכרים שיחמיאו לכם על הסעודה הטובה.

צלחות, כוסות וסכו"ם

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
סעודת שבת

מידע נוסף בנושא

אילו סוגי רמקולים קיימים בשוק?

בעולם האודיו קיים מגוון רחב של סוגי רמקולים, המיועדים לשימושים שונים ולהעדפות אישיות מגוונות. בין סוגי הרמקולים הנפוצים ביותר ניתן למצוא רמקולים ביתיים, רמקולים ניידים,

5 מקצועות שניתן ללמוד מרחוק

עולם חדש נפתח בפנינו בעידן הטכנולוגיה והוא – למידה מרחוק. מה בעצם יתרונות הלמידה מרחוק? בראש ובראשונה, למידה מרחוק מאפשרת לכם גמישות! גמישות במקום ולפעמים

מה זה לימודי NLP ולמי זה מתאים?

לאחרונה אנחנו שומעים הרבה על NLP. אנשים רבים לומדים על הנושא. אנשים שעוסקים בנושא מספרים על שינויי חיים מעמיקים וטובים בזמן קצר יחסית. מטפלים שנעזרים