איך לעשות חבילת גלישה לחו"ל אונליין

היום כבר אין צורך להתמודד עם עמלות או אילוצי שירות כאשר משתמשים בחו"ל בטלפון הנייד. כרטיס eSIM – כרטיס סים דיגיטלי – מקל באופן משמעותי להישאר מחוברים, לא משנה איפה נמצאים ברחבי העולם. במידה ואתם מתלבטים האם כדאי להשתמש בכרטיס eSIM, אתם מוזמנים להמשיך לקרוא.

 

כרטיס eSIM

בדרך כלל השימוש בסלולרי בעת הנסיעה למדינה זרה הוא אילוץ מרגיז – או שצריך להסתפק בשירות איטי ועמלות גבוהות, או שיש לקבל כרטיס סים חדש שמותאם לשירות המקומי. אולם היום, הודות לדבר הנפלא בשם כרטיס eSIM, זה כבר ממש לא המקרה.

כרטיס eSIM הופך להיות תוספת נפוצה למכשירים חדשים, והשילוב בינו לבין נסיעות בין לאומיות עשוי לשנות לחלוטין את החוויה של נסיעה לחו"ל עבור אנשי מקצוע. כעת יהיה קל מתמיד להתחבר ולתקשר עם עמיתים כמו גם לקוחות פוטנציאליים גם במדינה זרה, ולא פחות חשוב – עם יקיריכם בבית.

 

מהו למעשה כרטיס סים דיגיטלי

מדובר ברכיב אלקטרוני ייעודי שקיים בסוגי מכשירים שונים, ומאפשר לגלוש ברשת, להחליף בין חברות סלולר, ולנהל שיחות טלפון בלי צורך בהוצאת הסים הישן תוך הכנסת אחד חדש במקומו. הטכנולוגיה הזו נקראת סים דיגיטלי, לא הגיע הזמן שתכירו אותה?

 

איך הוא עובד?

יש לציין שללא כרטיס סים אין אפשרות לגלוש באינטרנט או לקיים שיחות טלפון. אבל – צריך להתעסק פיזית עם כרטיס הסים, כלומר לשלוף אותו, להכניס ולהחליף את הכרטיס כאשר טסים לחו"ל מחליפים חברת סלולר. בדיוק מהסיבה הזו, פיתחו את הסים הדיגיטלי.

סים דיגיטלי נקרא במקור Embedded Sim (בקיצור, eSIM). מדובר ברכיב אלקטרוני שבכוחו לייתר את הצורך בכרטיסי הסים הישנים מפלסטיק. ברמת העקרון הוא דומה לכרטיסי הסים ה"רגילים",אולם בפועל השימוש בשבב הדיגיטלי שמוטמע בתוך המכשיר משנה לגמרי את אופן השימוש. אין אפשרות להוציא את רכיב הסים הדיגיטלי מהמכשיר מהרגע שבו הותקן – אבל גם אין סיבה לעשות זאת.

 

כיצד משתמשים בסים דיגיטלי?

כאמור, הסים הדיגיטלי מצריך מעט התעסקות – פחות במידה ניכרת מאשר הסים מפלסטיק אליו התרגלנו. את הסים מפלסטיק היה צריך לשלוף באופן פיזי מתוך המכשיר, באמצעות מכשיר מיוחד שיועד לכך עליו היה צריך לשמור בקפידה. עכשיו, באמצעות הסים הדיגיטלי, כל שינוי מתבצע מתוך ההגדרות. היום כבר ממש לא חייבים להיות בעלי ניסיון כדי להתעסק עם הסים.

 

לסיכום

קל יותר מתמיד עם כרטיסי eSIM להמשיך להשתמש במכשיר בחו"ל. במידה ולמכשיר הנייד שלכם יש כרטיס eSIM, כל \עליכם לבצע הוא לקנות תוכנית נתונים במדינת היעד שאליה אתם נוסעים. בשלב שלאחר מכן תוכלו להיעזר בקוד QR על מנת להפעיל את התוכנית באמצעות כרטיס ה-eSIM במכשיר הטלפון הנייד שלכם. ממש כך – ביכולתכם להשתמש בטלפון כמו כל אחד מקומי אחר.

חבילת גלישה בחו"ל באינטרנט

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
חבילת גלישה בחו"ל באינטרנט

מידע נוסף בנושא

אילו סוגי רמקולים קיימים בשוק?

בעולם האודיו קיים מגוון רחב של סוגי רמקולים, המיועדים לשימושים שונים ולהעדפות אישיות מגוונות. בין סוגי הרמקולים הנפוצים ביותר ניתן למצוא רמקולים ביתיים, רמקולים ניידים,

5 מקצועות שניתן ללמוד מרחוק

עולם חדש נפתח בפנינו בעידן הטכנולוגיה והוא – למידה מרחוק. מה בעצם יתרונות הלמידה מרחוק? בראש ובראשונה, למידה מרחוק מאפשרת לכם גמישות! גמישות במקום ולפעמים

מה זה לימודי NLP ולמי זה מתאים?

לאחרונה אנחנו שומעים הרבה על NLP. אנשים רבים לומדים על הנושא. אנשים שעוסקים בנושא מספרים על שינויי חיים מעמיקים וטובים בזמן קצר יחסית. מטפלים שנעזרים

6 מוצרי הרבלייף שניתן לקנות אונליין

המוצרים של הרבלייף תופסים תאוצה בשנים האחרונות בקרב אנשים המעוניינים להשיל ממשקלם כמה קילוגרמים. מעבר להרזיה, מדובר על מוצרים בריאים המכילים חלבונים, ויטמינים, מינרלים, סיבים