לקרוא את המספרים: איך לפענח שפת גוף בפוקר

משחק הפוקר הוא אחד המשחקים הכי פופולריים בעולם, כאשר אחד הכלי הכי מרכזיים בו זו היכולת שלכם לקרוא את מי שמולכם. 

 

החשיבות של שפת הגוף

שפת גוף היא הדרך היחידה שלכם ללמוד את מצב היריבים במהלך משחק פוקר. הקלפים שלהם מכוסים, ואם אתם רוצים לדעת האם להגדיל את ההימור או שאולי כדאי דווקא לשחק באופן זהיר, כדאי שתדעו להסיק משפת הגוף של היריבים מה בדיוק המצב שלהם. 7XL הפקדה מאפשרים לכם לשחק פוקר בצורה מהנה, אבל לפני כן, כדאי שתדעו לקרוא שפת גוף.

XL7 הפקדה

למדו מהמומחים

הדבר הראשון שחשוב לנו לומר הוא ששפת גוף זו אומנות שבהחלט ניתן ללמוד. אם אתם רוצים להיות טובים יותר בקריאה של שפת גוף, למדו מהמומחים הגדולים ביותר בתחום. לא חייבים להתחיל דווקא משפת גוף בפוקר כיון שיש עקרונות שנכונים לכל שפת גוף באשר היא. עם הזמן תלמדו מה המצבים שרלוונטיים למשחק פוקר, ותוכלו לממש בשולחן המשחק את אותם עקרונות.

 

האם מי שמולכם משדר ביטחון

ביטחון עצמי ונוחות בסיטואציה מסוימת הם דברים שקשה לזייף. הדבר שצריך להיות מול העיניים שלכם כל הזמן הוא מה רמת הביטחון שיש למי שמולכם. אם אתם מרגישים שמי שמולכם לא בטוח, כנראה שאתם יכולים לקחת הימור גבוה. קלפים טובים מעניקים תחושת ביטחון שקשה לשלוט בה, וגם ההפך הוא הנכון. קלפים לא טובים בהכרח ישרו על מי שמחזיק בהם חוסר ביטחון עצמי.

 

כמה מבטים לצדדים היריבים שלכם מפנים

אחת הדרכים הכי טובות לקרוא את המצב של היריבים שלכם היא לבדוק כמה מבטים הם מפנים לצדדים. שחקן שמחזיק בקלפים מנצחים יתרכז בדרך כלל בקלפים שלו ולא כל כך יתעניין במה שקורה עם השחקנים האחרים מתוך וודאות שהוא הולך להצליח להביס אותם. אם אתם רואים יריב שמביט כל הזמן לצדדים, כנראה שהמצב שלו ביחס לאחרים לא מאוד טוב.

XL7 הפקדה

אל תסמכו על האינטואיציות שלכם

לא משנה כמה אתם טובים בקריאת שפת גוף, וגם אם יש לכם ניסיון רב במשחקי פוקר, תמיד תיקחו בחשבון את האפשרות לפיה אתם לא קוראים בצורה נכונה את המפה. בשולחן המשחק עלול להיות שחקן מנוסה שמטעה אתכם באמצעות שפת הגוף שלו. זה לא אומר שאסור לכם להתחשב במה שאתם קוראים משפת הגוף של היריבים, אלא פשוט להיות חשדניים גם כלפי האינטואיציות שלכם.

 

לסיכום

הכלי החשוב ביותר שלכם בתור שחקני פוקר הוא קריאה של שפת גוף. זוהי כנראה הדרך היחידה שלכם לדעת מה גובה ההימור שאתם יכולים לקחת בהנחה שאתם קוראים נכון את המצב של היריבים שלכם. שימו לב מה רמת הביטחון שהיריבים שלכם משדרים, ובדקו כמה מבטים הם מפנים אליכם ואל שאר השחקנים בשולחן. זכרו לא לסמוך עד הסוף רק על האינטואיציה שלכם.

XL7 הפקדה

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
XL7 הפקדה

מידע נוסף בנושא

אילו סוגי רמקולים קיימים בשוק?

בעולם האודיו קיים מגוון רחב של סוגי רמקולים, המיועדים לשימושים שונים ולהעדפות אישיות מגוונות. בין סוגי הרמקולים הנפוצים ביותר ניתן למצוא רמקולים ביתיים, רמקולים ניידים,

5 מקצועות שניתן ללמוד מרחוק

עולם חדש נפתח בפנינו בעידן הטכנולוגיה והוא – למידה מרחוק. מה בעצם יתרונות הלמידה מרחוק? בראש ובראשונה, למידה מרחוק מאפשרת לכם גמישות! גמישות במקום ולפעמים

מה זה לימודי NLP ולמי זה מתאים?

לאחרונה אנחנו שומעים הרבה על NLP. אנשים רבים לומדים על הנושא. אנשים שעוסקים בנושא מספרים על שינויי חיים מעמיקים וטובים בזמן קצר יחסית. מטפלים שנעזרים

6 מוצרי הרבלייף שניתן לקנות אונליין

המוצרים של הרבלייף תופסים תאוצה בשנים האחרונות בקרב אנשים המעוניינים להשיל ממשקלם כמה קילוגרמים. מעבר להרזיה, מדובר על מוצרים בריאים המכילים חלבונים, ויטמינים, מינרלים, סיבים