איך תבחרו אוכל לכלבים בצורה הנכונה?

בגידול של כלב, אחד הדברים החשובים ביותר הוא כמובן המזון שאותו הכלב מקבל. כיום קיימים הרבה מאוד סוגי מזון לכלבים, ובתחילת הדרך אתם עלולים למצוא את עצמכם מעט מבולבלים. כדי לבחור את האוכל המתאים יש כמה דברים שכדאי לדעת, ואנחנו כאן על מנת לספר לכם אותם.

 

בחירת אוכל לכלב

כמו אצל כל בעלי החיים, האוכל הוא מה שמאפשר לכלב שלנו לגדול ולהתפתח. אוכל טוב הופך את הכלב שלכם לבריא יותר, חזק יותר וכמובן לכזה שנעים יותר לשהות בסביבה שלו. הבחירה של האוכל לכלב עלולה להיות מעט מבלבלת, ולכן בשלב הראשון חשוב לדעת שאת האוכל יש לקנות רק בחנות ידועה שמשווקת מזון לכלבים. מונג אוכל לכלבים עונה בדיוק על הדרישה הזו.

 

מזון יבש מול מזון רטוב

שני הסוגים העיקריים של אוכל לכלבים הם מזון יבש ומזון רטוב. לרוב הכלבים, המזון היבש הוא טוב יותר, ולמעשה המזון הרטוב נדרש בעיקר לכלבים צעירים, כאלה שמערכת העיכול שלהם איננה מספיק מפותחת.

 

התאמה של אוכל למצב הכלב

מבחינת כמויות אוכל וסוג המזון, כל עוד הכלב שלכם בריא, כדאי להיצמד להנחיות הרגילות של אנשי המקצוע. בחרו עבור הכלב שלכם מזון של חברה מוכרת, בדקו שהוא מכיל את כל אבות המזון הדרושים לכלב שלכם, וכנראה שזה יהיה בסדר. עם זאת, ברגע שאתם רואים שהכלב שלכם מעט חולה או שיש משהו מוזר בהתנהלות שלו, קיים סיכוי לא מבוטל שזה קשור לאוכל שלו.

האוכל יכול להשפיע גם על מצב רוחו של הכלב וכמובן על הבריאות שלו, ולכן זהו הדבר הראשון שאתם צריכים לבדוק במידה ואתם רואים שינוי בהתנהלות של הכלב. פנו לאיש מקצוע כדי לברר האם החלפה של האוכל יכולה להיטיב עם הכלב.

 

פינוקים לכלב

בדיוק כמו לבני האדם, גם עבור כלבים קיימים חטיפים ופינוקים שונים, ובדרך כלל גם לכלבים החטיפים הללו נחשבים פחות בריאים מאשר המזון הרגיל. בתחילת דרכו של הכלב, החטיפים הללו יכולים להוות כלי עזר נהדר לאלף את הכלב ולגרום לו להתנהג בצורה ידידותית יותר כלפינו. עם זאת, לא כדאי להגזים בשימוש בהם, כדי לא לגרום לו נזק.

 

המוכר הוא בדרך כלל הטוב ביותר

הדבר האחרון הוא לזכור שמה שעובד לרוב האנשים, סביר להניח שיעבוד גם לכם. אם יש לכם חברים או מכרים שמחזיקים בכלב דומה לשלכם, שאלו אותם מהו המזון שאותו הם מספקים לכלב שלהם, והאם הם מרוצים ממנו. בדרך כלל זה יעזור לכם למצוא מזון שמתאים גם עבור הכלב שלכם.

 

לסיכום

בחירה של אוכל לכלבים היא הבחירה החשובה ביותר שאנחנו בתור בעלי כלבים צריכים לעשות. מומלץ לקנות מזון של חברות ידועות בחנויות למזון כלבים, כדי להבטיח שהמזון שאותו הכלב שלנו מקבל מכיל את כל מה שנדרש לבריאות שלו.

אוכל לכלבים

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
אוכל לכלבים

מידע נוסף בנושא

אילו סוגי רמקולים קיימים בשוק?

בעולם האודיו קיים מגוון רחב של סוגי רמקולים, המיועדים לשימושים שונים ולהעדפות אישיות מגוונות. בין סוגי הרמקולים הנפוצים ביותר ניתן למצוא רמקולים ביתיים, רמקולים ניידים,

5 מקצועות שניתן ללמוד מרחוק

עולם חדש נפתח בפנינו בעידן הטכנולוגיה והוא – למידה מרחוק. מה בעצם יתרונות הלמידה מרחוק? בראש ובראשונה, למידה מרחוק מאפשרת לכם גמישות! גמישות במקום ולפעמים

מה זה לימודי NLP ולמי זה מתאים?

לאחרונה אנחנו שומעים הרבה על NLP. אנשים רבים לומדים על הנושא. אנשים שעוסקים בנושא מספרים על שינויי חיים מעמיקים וטובים בזמן קצר יחסית. מטפלים שנעזרים

6 מוצרי הרבלייף שניתן לקנות אונליין

המוצרים של הרבלייף תופסים תאוצה בשנים האחרונות בקרב אנשים המעוניינים להשיל ממשקלם כמה קילוגרמים. מעבר להרזיה, מדובר על מוצרים בריאים המכילים חלבונים, ויטמינים, מינרלים, סיבים