איך תבחרו ריהוט מרוקאי בעבודת יד אונליין

עיצוב הבית או עיצוב בית העסק שלנו משקף לחלוטין את האופי הייחודי שלנו, עצמנו. ישנם בתים או עסקים כמו מסעדות שמעוצבים על פי איזשהו טרנד עכשווי נחשק, ישנם כאלה שמעוצבים בסגנון אורבני שכולל יותר צבעים של בטון, אפור, שחור ולבן בעיקר וכמובן שישנים עיצובים מיוחדים יותר, צבעוניים יותר בעלי צבעים חמים ועמוקים יותר אשר מאפיינים בהחלט את אופי בעלי הבית או בעלי העסק. 

 

יש לי חדר משלי…

עוד מימיי ילדותינו, יש לנו איזה חלום כיצד ייראה הבית שלנו כשנהיה גדולים, כשאבא ואימא לא יחליטו איזו תמונה מתאימה או איזה צבע יהיה קיר הסלון שלנו, אלא בית בעיצוב ייחודי משלנו, כפי שאנחנו אוהבים באמת.

סגנונות העיצוב מתחלקים לקטגוריות שונות כמו – עיצוב בסגנון אורבני, עיצוב בסגנון מודרני, עיצוב מרוקאי אשר עיצוב בסגנון זה מאופיין מאוד ברבגוניות שיש בו, צבעוניות מושלמת של גווני כחול משגעים שמכילים גם גווני של טורקיז מהפנט, ורוד עתיק עם גוונים של חום, ירוקים עמוקים ועוד.

הסגנון המרוקאי מאופיין לא רק בגוונים המיוחדים אלא גם בטקסטורות השונות כמו כדי חרס מעוטרים ועוד. כמובן שקיימים עוד סגנונות עיצוב נהדרים ומיוחדים.

יש לי חדר משלי...

כמו בסיפורי אלף לילה ולילה

בית או עסק אשר מעוצב בסגנון מרוקאי מושלם אך עם נגיעות של עיצוב מודרני חייב להיעשות בצורה הרמונית שלא תפגום בייחודיות של הסגנון המרוקאי. למעשה הרבה מעצבות ומעצבים טוענים שכל חלל של מגורים או של עסקים, אשר מעוצב בסגנון מודרני, יכול להפוך בקלות לחלל מעוצב בסגנון מרוקאי על ידי אביזרים שונים, גדולים או קטנים שייתנו את המגע המיוחד, את הערך מוסף.

עיצוב הסגנון המרוקאי כולל בתוכו אלמנטים כמו שטיחים בצבעים בורדו, כחול, סגול עמוק, וילונות עם עיטורים עדינים בזהב, כריות ייחודיות עם רקמות בצבעים של אדמה, פופים ופינות ישיבה נוספות עם כיסויים בצבעים של כחולים וירוקים וכמובן עם עיטורי רקמות בצורות שונות.

בנוסף הרבה אלמנטים כמו סלים מקש צבעוני או קש רגיל, נותנים את האווירה הייחודית של מרקש. בחנות דַאר מָרָקֶשׁ – חנות ריהוט מרוקאי בעבודת יד ניתן להתרשם מכל אלו – https://darmarrakech.co.il

כמו בסיפורי אלף לילה ולילה

לסיכום – לא רק טקסטיל אלא גם הטמעת העיצוב בקירות וברצפות

אם בעבר היינו רואים בתים, דירות ועסקים עם רצפה מיוחדת מעוטרת בסגנון מרוקאי הרי שהסגנון העיצובי הזה חזר ובגדול. למעשה היום הרבה זוגות שמשפצים את דירתם מעדיפים לבחור באריחים בעיצוב זה בחללים כמו חדר שירותים או חדרי אמבטיה, גם כדי לבדל את החדרים הללו משאר הבית וגם כדי לייחד אותם משאר החללים בבית.

חוץ מחדרי שירותים ואמבטיה, ניתן לשלב אריחים בסגנון מרוקאי במטבחים על ידי בחירת בריקים ייחודיים בצבעים שונים שמתאימים לכל מטבח מודרני. סגנון עיצוב זה מעניק, עומק ואופי לחללים שאותם רוצים לעצב.

איך תבחרו ריהוט מרוקאי בעבודת יד אונליין

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
איך תבחרו ריהוט מרוקאי בעבודת יד אונליין

מידע נוסף בנושא

אילו סוגי רמקולים קיימים בשוק?

בעולם האודיו קיים מגוון רחב של סוגי רמקולים, המיועדים לשימושים שונים ולהעדפות אישיות מגוונות. בין סוגי הרמקולים הנפוצים ביותר ניתן למצוא רמקולים ביתיים, רמקולים ניידים,

5 מקצועות שניתן ללמוד מרחוק

עולם חדש נפתח בפנינו בעידן הטכנולוגיה והוא – למידה מרחוק. מה בעצם יתרונות הלמידה מרחוק? בראש ובראשונה, למידה מרחוק מאפשרת לכם גמישות! גמישות במקום ולפעמים

מה זה לימודי NLP ולמי זה מתאים?

לאחרונה אנחנו שומעים הרבה על NLP. אנשים רבים לומדים על הנושא. אנשים שעוסקים בנושא מספרים על שינויי חיים מעמיקים וטובים בזמן קצר יחסית. מטפלים שנעזרים

6 מוצרי הרבלייף שניתן לקנות אונליין

המוצרים של הרבלייף תופסים תאוצה בשנים האחרונות בקרב אנשים המעוניינים להשיל ממשקלם כמה קילוגרמים. מעבר להרזיה, מדובר על מוצרים בריאים המכילים חלבונים, ויטמינים, מינרלים, סיבים