באיזה אזור הכי מומלץ לסגור מלון בפלמה דה מיורקה?

אם אתם מבקרים בספרד ורוצים להכיר את אחד הלוקיישנים הכי שווים לחופשה, פלמה דה מיורקה קורא לכם – אי גדול ויפהפה שלחופו שוכנת פלמה הקסומה, לצד פינות חמד רבות שרק מחכות שתגלו אותן. בנוסף לחופים מרהיבים, תיהנו מחיי לילה תוססים, קתדרלות גותיות ואוכל משובח. אז כל שנותר לעשות הוא לבחור מקום לינה.

 

מלונות בפלמה דה מיורקה

אם אתם מחפשים היכן לישון במהלך החופשה שלכם, תשמחו לשמוע שמבחינת מלונות בפלמה דה מיורקה יש הכל מהכל, כך שתוכלו לבחור בהתאם לסגנון החופשה שאתם אוהבים, התקציב שעומד לרשותכם, הרכב הנופשים והאווירה הכללית.

הטיפ החשוב ביותר בהקשר זה הוא לא לחכות לדקה ה-90, כי המקומות הטובים ביותר אוזלים מהר וככל שתקדימו לשריין מקום תיהנו ממחירים אטרקטיביים יותר ותוכלו לשדרג את חוויית האירוח וליהנות מחופשה בלתי נשכחת.

מלונות בפלמה דה מיורקה

למבקרים בפלמה דה מיורקה בפעם הראשונה: העיר העתיקה – Old Town

אם זהו ביקורכם הראשון בפלמה או שאתם פשוט אוהבים להיות במרכז העניינים ולא אכפת לכם שהמחירים גבוהים יותר מהממוצע – העיר העתיקה היא מקום המושלם עבורכם. זהו האזור הלוהט ביותר באי, עם שלל אטרקציות למשפחה כולה, מסעדות מעולות ונבחרת מנצחת של מקומות לינה – כולם במרחק הליכה זה מזה, כך שבסופו של דבר מדובר בתמורה מעולה ביחס למחיר.

 

למשפחות: פלאיה דל פלמה – Playa de Palma

בפלמה דה מיורקה יש המון מקומות נהדרים לנופש משפחתי, אך אם אתם רוצים ליהנות מחופשה כמו בגלויות, רצועת החוף השמשית הזאת היא אתר נופש מופלא שיספק לכם שלל פעילויות, אטרקציות והפתעות נוספות, לגדולים וקטנים. נוסף לחופים ומלונות מעולים, יש באזור המון מסעדות וברים וניתן להגיע לנמל התעופה בקלות.

לנופשים בהרכב משפחתי שמחפשים אווירת צ'יל נינוחה יותר, מומלץ להתארח בשכונת קאלה מייג'ור – Cala Major. גם בה חוף יפהפה, אטרקציות ימיות ופעילויות רבות, אך האווירה שקטה יותר ויש שלל מקומות לינה אטרקטיביים.

מלונות בפלמה דה מיורקה

בילויים וחיי לילה: מגאלוף – Magaluf

חיי הלילה של פלמה תוססים במיוחד, בעיקר אם אתם באזור מגאלוף שמהווה את מרכז הסצנה ומושך אליו צעירים ובליינים מכל קצוות תבל. מועדוני לילה, ברים ופאבים הם חלק קטנטן ממה שתמצאו באזור ובנוסף להם פארק מים, מרכזי קניות ואווירה שוקקת חיים.

 

לינה בתקציב נוח: ס'ארנל – S’Arenal

אם אתם מטיילים בתקציב נמוך או שמא לינה היא רק פונקציה מבחינתכם, זוהי השכונה עבורכם. יש באזור שלל מקומות לינה ברמות שונות, עם מחירים נמוכים מהממוצע בהשוואה למקומות דומים בפלמה, והאטרקציות – וואו. מסעדות טובות, טיילת תוססת, פעילויות מים ועוד ועוד.

לסיכום, לא משנה היכן תבחרו ללון, כל חופשה בפלמה דה מיורקה תהיה חלומית… ובכל זאת, מוטב שתבחרו את המקום הטוב ביותר עבור סגנון החופשה המועדף עליכם.

מלונות בפלמה דה מיורקה

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מלונות בפלמה דה מיורקה

מידע נוסף בנושא

אילו סוגי רמקולים קיימים בשוק?

בעולם האודיו קיים מגוון רחב של סוגי רמקולים, המיועדים לשימושים שונים ולהעדפות אישיות מגוונות. בין סוגי הרמקולים הנפוצים ביותר ניתן למצוא רמקולים ביתיים, רמקולים ניידים,

5 מקצועות שניתן ללמוד מרחוק

עולם חדש נפתח בפנינו בעידן הטכנולוגיה והוא – למידה מרחוק. מה בעצם יתרונות הלמידה מרחוק? בראש ובראשונה, למידה מרחוק מאפשרת לכם גמישות! גמישות במקום ולפעמים

מה זה לימודי NLP ולמי זה מתאים?

לאחרונה אנחנו שומעים הרבה על NLP. אנשים רבים לומדים על הנושא. אנשים שעוסקים בנושא מספרים על שינויי חיים מעמיקים וטובים בזמן קצר יחסית. מטפלים שנעזרים

6 מוצרי הרבלייף שניתן לקנות אונליין

המוצרים של הרבלייף תופסים תאוצה בשנים האחרונות בקרב אנשים המעוניינים להשיל ממשקלם כמה קילוגרמים. מעבר להרזיה, מדובר על מוצרים בריאים המכילים חלבונים, ויטמינים, מינרלים, סיבים