4 דרכים למיתוג החברה בעזרת מוצרים ממותגים

חברות גדולות או קטנות ועסקים מכל הסוגים והתחומים נעזרים במיתוג, כדי למשוך לקוחות, להגדיל את המכירות ולהרחיב את קהל היעד. מיתוג היא חלק מהעולם העסקי כבר שנים רבות ועדיין עסקים לא תמיד מצליחים למקסם את היכולות השונות שמיתוג להציע. באמצעות מוצרים ממותגים ניתן לשפר את מיתוג החברה בדרכים פשוטות, כאשר התוצאות יכולות להגיע באופן מידי או בטווח הרחוק יותר. הנה 4 דרכים למיתוג כזה.

 

מיתוג חברה

לכל חברה יש את המותג שלה. גם אם היא לא מודעת לכך, הפוטנציאל של מותג החברה הוא אינסופי. גם החברות הגדולות והממותגות ביותר בתחומים השונים, כמו ספורט, מזון, רכב או תרופות, התחילו כאשר המותג שלהן לא היה מוכר לציבור הרחב. באמצעות דרכי מיתוג שונים, חברות אלה מוכרות כיום בכל בית.

כשמדברים על מותג, מדברים על התפיסה התודעתית של הציבור הרחב כלפי חברה, עסק, שירות או מוצר כלשהו. מיתוג יעיל של החברה יגדיל את כמות הלקוחות ואת המכירות. חברות רבות מצליחות לכפר על הוצאה של מוצרים או שירותים חדשים שאינם איכותיים מספיק, רק באמצעות מיתוג מוצלח, המחזיר את הלקוח שוב אל אותה החברה.

 

מדבקות עם לוגו

אחת הדרכים למתג חברה היא שימוש במוצרים ממותגים, כמו מדבקות עם לוגו חברה. מדבקות עם לוגו חברה הן מדבקות בגדלים משתנים, שלוגו החברה מודפס עליהן. לוגו החברה ישקף לרוב בצורה חדה וברורה את התחום בו עוסקת החברה ואת הערכים שהיא מאמינה בהם. המטרה של הלוגו הוא להיות ברור, חזותי, אטרקטיבי ולא מסובך להבנת המסר.

ניתן לעשות כמה דברים באמצעות מדבקות עם לוגו של החברה. ראשית, הדבקה שלהן באזורים ספציפיים בהם עשוי להיות קהל יעד חדש לחברה, יכולה לגרום לאנשים להתוודע אל המוצר ולהתעניין בו. כמו כן, חלוקה של מדבקות עם לוגו של החברה לעובדים של החברה עצמם, תחזק את תחושת המחויבות שלהם כלפי המותג, מה שיסייע לעבודה הפנים ארגונית.

 

כרטיסי ביקור

כרטיסי ביקור הם מוצר ממותג ותיק. כרטיס הביקור יכלול לרוב את שם החברה, הלוגו שלה, מוטו ודרכי התקשרות, כמו מספרי טלפון וכתובות. עיצוב כרטיס הביקור יעניק ללקוח מסרים בדבר החברה. למשל, משרד עורכי דין שיעצב כרטיס ביוקר יוקרתי וממותג, יגרום ללקוח להרגיש שמדובר במשרד יוקרתי ורציני.

 

פליירים

באמצעות פליירים ניתן להשיג תוצאות מיתוג באופן מידי. פליירים מעוצבים באופן חזותי ומושך, עם מעט מלל והרבה גרפיקה. באמצעות חלוקת פליירים במקומות שמנתחים מראש, ניתן לנתב ולהפנות לקוחות פוטנציאליים רבים אל עסקים שונים, כמו מסעדות או חנויות.

 

רול אפ

מתקן רול אפ הוא פוסטר גדול, שניתן למקם במספר מקומות שונים. היתרון ברול אפ הוא שאפשר פשוט למקם אותו במרחב כלשהו. במידה ורוצים להעביר את הרול אפ, אפשר לקפל אותו ולנייד אותו בקלות. הרול אפ ניתן גם לשימוש רב פעמי, לעומת כרטיסי ביקור ופליירים.

כרטיסים

 

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מסך

מידע נוסף בנושא

אילו סוגי רמקולים קיימים בשוק?

בעולם האודיו קיים מגוון רחב של סוגי רמקולים, המיועדים לשימושים שונים ולהעדפות אישיות מגוונות. בין סוגי הרמקולים הנפוצים ביותר ניתן למצוא רמקולים ביתיים, רמקולים ניידים,

5 מקצועות שניתן ללמוד מרחוק

עולם חדש נפתח בפנינו בעידן הטכנולוגיה והוא – למידה מרחוק. מה בעצם יתרונות הלמידה מרחוק? בראש ובראשונה, למידה מרחוק מאפשרת לכם גמישות! גמישות במקום ולפעמים

מה זה לימודי NLP ולמי זה מתאים?

לאחרונה אנחנו שומעים הרבה על NLP. אנשים רבים לומדים על הנושא. אנשים שעוסקים בנושא מספרים על שינויי חיים מעמיקים וטובים בזמן קצר יחסית. מטפלים שנעזרים

6 מוצרי הרבלייף שניתן לקנות אונליין

המוצרים של הרבלייף תופסים תאוצה בשנים האחרונות בקרב אנשים המעוניינים להשיל ממשקלם כמה קילוגרמים. מעבר להרזיה, מדובר על מוצרים בריאים המכילים חלבונים, ויטמינים, מינרלים, סיבים