דרכים קלות לשפר את האנגלית של ילדכם

הורים רבים מודעים כיום לחשיבות של רכישת השפה האנגלית כמפתח להצלחה בעתיד ולעובדה שלילדים קל יותר ללמוד שפות חדשות, במיוחד כשהן מונגשות בצורה מעניינית וכייפית שנעים ללמוד. בוול סטריט פיצחו את השיטה ללימוד ילדים בגילאים 7-12 את השפה האנגלית בדרך של משחק, גירוי הסקרנות הטבעית, הנאה ותחושת הצלחה. 

 

אנגלית בגיל צעיר

השפה האנגלית התבססה כשפה בינלאומית בשל הפשטות שלה לעומת לשפות אחרות וכי היא ניתנת ללמידה בקלות יחסית. רכישת השפה האנגלית על בוריה משמשת כקרש קפיצה משמעותי כמעט בכל תפקיד ותורמת רבות להתפתחות המקצועית. כיום כמעט בכל תחום בחיינו אנו נעזרים במיומנויות שלנו באנגלית, אם זה ברשתות החברתיות, בחיפוש מידע באינטרנט, בלימודים האקדמיים ובסביבות עבודה שונות, בסדרות וסרטים, בספרים ועוד ועוד. ישנן שיטות רבות להשגת שיפור אנגלית לילדים ויש את שיטת וולסטריט.

שיפור אנגלית לילדים

וולסטריט – המומחים ללימוד אנגלית אונליין.

הורים רבים מודעים לעובדה שילדים לומדים שפות בקלות רבה יותר, במיוחד כשחומר הלימוד מונגש בצורה נעימה וכייפית באמצעות משחקים וגירוי הסקרנות הטבעית. בוולסטריט מלמדים אנגלית אונליין בקבוצות קטנות המיועדות לילדים בגילאי 7- 12 ( לכל שכבת גיל קבוצה משלה ) כאשר חומר הלימוד מותאם ליכולות ולגיל.

הילדים חווים את השפה כאילו הם נמצאים במדינה דוברת אנגלית, שיטה שהוכתרה כטובה ביותר על ידי אוניברסיטת קימבריג', וכך מרחיבים את אוצר המילים, רוכשים דיקדוק אנגלי ומיומנות בשטף הקריאה באופן הכי טבעי.

 

דרכים קלות לשיפור האנגלית של ילדכם

זוהי עובדה ידועה שהדרך הטובה ביותר ללמוד היא באמצעות פעילות מהנה. ילדים נהנים ללמוד כשכיף להם ונעים להם, כשהם מרגישים בטחון וסקרנים לדעת עוד. המומחים של וולסטריט שקדו על הכנת תוכנית לימודים מעשירה במיוחד המתקיימת אונליין פעמיים בשבוע למפגשים קצרים בני 40 דקות. במהלך קורס האונליין של וולסטריט יהנו הילדים ממספר דרכים קלות לשיפור האנגלית בצורה חוויתית ונעימה של הכרת הנושא באמצעות הדרכת מורה אונליין לקבוצה קטנה של ילדים הכוללת פעילות מהנה הקשורה לנושא, לדוגמא:

  • שירים
  • סיפורים
  • יצירה
  • וידאו
  • חוויות אינטרקטיביות
  • גירוי הסקרנות הטבעית
  • משחקים

שיפור אנגלית לילדים

למה דווקא וולסטריט?

שיטת וולסטריט פשוט עובדת! לילדים כיף ללמוד, לחוות תחושה של הצלחה, לחזק את הבטחון העצמי בדיבור ובקריאת אנגלית, להרחיב את ידיעותיהם וללמוד באוירה טובה. עם צוות מורים מנוסה ומיומן בעבודה עם ילדים ותוכנית לימודים שכבר העניקה כישורי אנגלית לאלפי ילדים בעבר תוכלו להיות בטוחים שילדיכם לא רק ירכשו את השפה האנגלית אלא גם יהנו מן התהליך.

 

אנגלית כחוויה – מפתח להצלחה

בוולסטריט ילדיכם ישפרו משמעותית את הבטחון העצמי שלהם בכל הנוגע לקריאה, דיבור וכתיבה באנגלית, יהנו ללמוד באמצעות יצירה, משחק ופעילות מהנה, ויבטיחו לעצמם עתיד מזהיר עם ידיעות נרחבות בשפה האנגלית.

שיפור אנגלית לילדים

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
שיפור אנגלית לילדים

מידע נוסף בנושא

אילו סוגי רמקולים קיימים בשוק?

בעולם האודיו קיים מגוון רחב של סוגי רמקולים, המיועדים לשימושים שונים ולהעדפות אישיות מגוונות. בין סוגי הרמקולים הנפוצים ביותר ניתן למצוא רמקולים ביתיים, רמקולים ניידים,

5 מקצועות שניתן ללמוד מרחוק

עולם חדש נפתח בפנינו בעידן הטכנולוגיה והוא – למידה מרחוק. מה בעצם יתרונות הלמידה מרחוק? בראש ובראשונה, למידה מרחוק מאפשרת לכם גמישות! גמישות במקום ולפעמים

מה זה לימודי NLP ולמי זה מתאים?

לאחרונה אנחנו שומעים הרבה על NLP. אנשים רבים לומדים על הנושא. אנשים שעוסקים בנושא מספרים על שינויי חיים מעמיקים וטובים בזמן קצר יחסית. מטפלים שנעזרים

6 מוצרי הרבלייף שניתן לקנות אונליין

המוצרים של הרבלייף תופסים תאוצה בשנים האחרונות בקרב אנשים המעוניינים להשיל ממשקלם כמה קילוגרמים. מעבר להרזיה, מדובר על מוצרים בריאים המכילים חלבונים, ויטמינים, מינרלים, סיבים