החשיבות שבסרטי תדמית לעסקים

אם בעבר, פרסומת בהחלט הייתה יכולה לספק את המטרות השיווקיות של העסק, כיום – ללא סרטי תדמית לעסקים, כמעט ולא ניתן להשיג את התדמית הנכונה של העסק. אז איך מצליחים להפיק לעסק את הסרט שהכי יבטא אותו וזה שגם יזרים לו קהל לקוחות רחב? למאמר המקצועי שלפניכם – הפתרונים.

 

מה זה סרטי תדמית לעסקים?

מתוך ניסיונה הרחב של חברת ויז׳ן הפקות, יש ביכולת החברה להגדיר מהו סרט תדמית לעסק. סרט תדמית לעסק, הוא סרט קצר בין כמה דקות, אשר מצליח להעביר את ערכי העסק בצורה מדויקת, שיווקית ואטרקטיבית וכך הוא משיג את המטרה העיקרית שלו – שהיא הזרמה של לקוחות, אשר צפו בסרטון, נהנו וכעת הם מעוניינים להפוך ללקוחות קונים.

סרטי תדמית ארגוניים

למה דווקא סרטי תדמית לעסקים?

בעולם רווי המדיה והדיגיטל בן ימינו, קשה עד בלתי אפשרי לתפוס את תשומת ליבו של הלקוח הפוטנציאלי. אם בכל אופן אנחנו מעוניינים שהוא ישים לב לעסק שלנו, לא ניתן להסתפק במודעה או פוסט חדשניים ואיכותיים ככל האפשר, כיוון שהלקוח כבר רגיל אליהם עד מחנק. לעומת זאת, לסרטון תדמית איכותי, תמיד יש את היכולת לתפוס את תשומת לב הלקוח ולגרום לו לעצור, לצפות ולהנות.

 

מה רק סרט תדמית לעסקים יכול לתת?

סרט תדמית לעסקים, למעשה משיג תדמית כפולה. התדמית הראשונית היא זו שנוצרת על ידי  הסרט עצמו, אשר מעביר את המסר השיווקי בצורה חכמה ויצירתית. אך התדמית הסמויה הנוספת, היא זו שנוצרת מעצם קיום הסרט, כיוון שעסק שקיים לו סרטון תדמית, מוכיח את עצמו ככזה שהוא בעל שם, עם עדכנות חדשנית ותדמית מובילה.

סרטי תדמית ארגוניים

סרט תדמית – מעט המכיל את המרובה

בעוד שבפוסט, מודעה ואפילו עיצוב דיגיטלי, אנחנו מוגבלים למסר אחד בלבד – סרט תדמית מאפשר לנו להציג סדרה של מסרים בסרטון אחד בלבד. אחרי הצפייה בסרטון, גם הצופים בו יידעו לדקלם בעל פה את הערכים של החברה שלנו, התועלות שבשירות או המוצר שלנו והסיבה בגלל הם יבחרו דווקא בנו, וכך הופך סרט התדמית למעט המכיל את המרובה.

 

סרט תדמית לעסקים – לגייס את כל החושים

בעוד שתשדיר רדיו כולל רק את חוש השמיעה, ומודעה צבעונית מכילה רק את חוש הראייה, סרטון תדמית לעסקים, מאפשר שילוב רב חושי, שמגייס יותר מחוש אחד לצורך הצפייה והאזנה. על פי מחקרים, ככל שחושים רבים יותר מעורבים בתהליך, כך גם יש סיכוי שהוא ישיג את מטרתו, וזו עוד סיבה למה סרטון תדמית לעסק הוא כזה שפשוט עובד בשטח.

 

לסיכום

כעת, גם אתם יודעים מה זה סרטון תדמית לעסקים, מה החשיבות שלו בפן השיווקי ואילו רווחים ישירים ומשניים הוא מגייס לטובת העסק. אם גם אתם מעוניינים בסרטון תדמית שירחיב משמעותית את מעגל הלקוחות הפוטנציאלים שלכם, זה הרגע לקבל הצעת מחיר משתלמת שתאפשר לכם את סרטון התדמית המושלם והאגדי.

סרטי תדמית ארגוניים

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
סרטי תדמית ארגוניים

מידע נוסף בנושא

אילו סוגי רמקולים קיימים בשוק?

בעולם האודיו קיים מגוון רחב של סוגי רמקולים, המיועדים לשימושים שונים ולהעדפות אישיות מגוונות. בין סוגי הרמקולים הנפוצים ביותר ניתן למצוא רמקולים ביתיים, רמקולים ניידים,

5 מקצועות שניתן ללמוד מרחוק

עולם חדש נפתח בפנינו בעידן הטכנולוגיה והוא – למידה מרחוק. מה בעצם יתרונות הלמידה מרחוק? בראש ובראשונה, למידה מרחוק מאפשרת לכם גמישות! גמישות במקום ולפעמים

מה זה לימודי NLP ולמי זה מתאים?

לאחרונה אנחנו שומעים הרבה על NLP. אנשים רבים לומדים על הנושא. אנשים שעוסקים בנושא מספרים על שינויי חיים מעמיקים וטובים בזמן קצר יחסית. מטפלים שנעזרים

6 מוצרי הרבלייף שניתן לקנות אונליין

המוצרים של הרבלייף תופסים תאוצה בשנים האחרונות בקרב אנשים המעוניינים להשיל ממשקלם כמה קילוגרמים. מעבר להרזיה, מדובר על מוצרים בריאים המכילים חלבונים, ויטמינים, מינרלים, סיבים