5  הטיפים לבניית אתר לעסק המתחיל

כל עסק שלוקח את עצמו ברצינות ורוצה להגדיל את מחזורי המכירות שלו, צריך שיהיה לו גם אתר אינטרנט. בטח עכשיו בתקופת הקורונה שהאינטרנט הפך להיות המקור הראשון לרכישת מוצרים או שירותים. אז איך בונים אתר לעסק מתחיל? טיפים במאמר הבא.

עסקים רבים מודעים לחשיבות הרבה של בניית אתר לעסק והנגשתו ללקוחות. חלקם רוצים לבנות אתר לבד, וחלקם פונים לחברה שתעזור להם עם בניית אתר. כך או כך, ישנם מספר טיפים חשובים שכדאי להכיר כשבונים אתר לעסק מתחיל:

 

שימוש במערכת עם קוד פתוח:

קידום אתרים אורגני הוא אחת הפעולות החשובות כדי לקדם את העסק שלכם בגוגל, וכאשר אתם בונים אתר עם קוד סגור זה מונע את הקידום האורגני. מערכת עם קוד סגור מוגבלת באפשרויות ועושה לכם חיים קשים יותר בקידום האתר.

 

חנות וירטואלית:

לכל העסקים שמוכרים מוצרים ורוצים להגדיל את הרווחים, חשוב מאוד לבנות חנות וירטואלית שבה יוצגו כל המוצרים שלכם, ויהיו זמינים 24/7 ללקוחות. כך שגם אם לקוח מחליט לקנות מוצר שלכם באמצע הלילה – הוא יוכל. חשוב להציג את המוצרים עם כל המידע עליהם בצירוף תמונות.

 

כתיבת תוכן שיווקית:

אחרי שכבר יש לכם אתר שנראה טוב, עכשיו צריך שלקוחות יגיעו אליו. איך עושים זאת? בעזרת כתיבת תוכן שיווקית. המטרה של תוכן זה היא למכור את המוצרים או השירותים שלכם ולגרום ללקוחות לקנות מהאתר שלכם. כתיבת תוכן שיווקי בצורה נכונה, בשימוש עם פסיכולוגיה נכונה ומשפטים יפים – יש כוח אדיר למכור. אם אתם לא יודעים איך לכתוב בעצמכם, תמיד תוכלו לפנות לכותבי תוכן מקצועיים.

 

בניית אתר לפי החוקים של גוגל:

כדי שהאתר שלכם יופיע בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש, לגוגל יש כל מיני חוקים ותנאים בהם צריך לעמוד. אם מערכת הבסיס של האתר שלכם לא מתאימה לקידום לפי התנאים של גוגל, יהיה לכם מאוד קשה לקדם אותו. לכן, רצוי מאוד לבנות אותו לפי הפלטפורמה של וורדפרס ולהתאים אותו לחוקיו של גוגל.

 

עיצוב האתר:

כשלקוח נכנס לאתר שלכם, הדבר הראשון שהוא רואה הוא איך האתר מעוצב. ממש כמו בקבלת מנה במסעדה. אנחנו קונים קודם כל דרך העיניים. לכן, כשבונים אתר, אחד הדברים החשובים ביותר הוא לעצב אותו בצורה כזו שתמשוך לקוחות, ושכל חווית המשתמש בו תהיה נוחה וידידותית למשתמש. רצוי מאוד להעזר במעצב אתרים שמתמחה בכך, ויעצב לכם בצורה גרפית ומרשימה את האתר.

 

אל תקלו ראש בבניית אתר לעסק

בניית אתר יכולה להישמע כמו פעולה שמצריכה הרבה זמן ומשאבים כלכליים. אבל כשיש לכם עסק אתם צריכים לחשוב לטווח הרחוק, ולמעשה מדובר בהשקעה חד פעמית שמטרתה היא להכניס לכם עוד רווחים בעתיד, וכך להחזיר את ההשקעה. תעזרו בחברות לבניית אתרים, ותבנו אתר מרשים, אינטראקטיבי ומושך.
מסך

 

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מחשב נייד

מידע נוסף בנושא

10 כללי יסוד לקידום אורגני

אמנם קידום אתרים הוא תחום שמתפתח כל הזמן, אבל ישנם כמה כללי יסוד שפחות או יותר נשארו אותו הדבר מאז שהתחום הזה של SEO עוד

7 טיפים לעיצוב חכם של אתרי ecommerce

מי שמבין עניין בעסקים יודע שחנויות ecommerce הפכו בשנים האחרונות לשם דבר. אפשר להבין בקלות מה גרם להן להיות כל כך פופולאריות בקרב בעלי העסקים.

איך בונים אתר בלי ידע מקצועי?

אנשים נבהלים לרוב מהמחשבה לבנות אתר משלהם. חוסר בידע ובכישורים הדרושים עשוי להיראות כמו מחסום חמור. אך אל דאגה, אינכם צריכים להיבהל. בניית אתר ללא

היתרון שבסטודיו לבניית אתרים

בעזרת כלים טכנולוגיים, כמעט כל אחד יכול לבנות היום אתר. לא מעט בעלי עסקים לא מעוניינים למסור את בניית האתר לאיש מקצוע, ובונים את האתר

איך בוחרים חברה לבניית אתרים?

בניית אתר הוא תהליך מורכב, אשר דורש גם מקצועיות רבה. לכן, הבחירה בחברה לבניית אתרים, היא חלק משמעותי בתהליך. לא מקובל להחליף חברה באמצע התהליך,

הכל על בניית אתרים

אם אתם מרגישים שכל תחום בניית האתרים, הוא קצת סינית בשבילכם, הגעתם למקום הנכון. בכתבה הבאה ריכזנו את כל מה שצריך לדעת על בניית אתרים,