הכירו את ה- ODT

לא מעט פעמים אנחנו שומעים על סדנאות ODT, אבל לא באמת ברור לנו על מה מדובר. אז אם גם אתם רוצים לתת לעובדים שלכם מתנה אמיתית ולאפשר להם להנות מיום ייחודי שיעזור להם להכיר צדדים שונים באישיות שלהם, וכמובן יעזור להם לפתח את הדינמיקה הקבוצתית, אנחנו כאן כדי לספר לכם על ODT ולמה הוא בדיוק מה שאתם בתור מעסיקים צריכים לעשות לעובדים.

 

ODT

רעיונות כמו עבודת צוות, גיבוש ושיתוף פעולה יכולים להיות מקושרים אצלנו לא פעם לעבודה קשה וחוסר הנאה. בשנים האחרונות, בעזרת מתודה חדשה שפותחה ניתן לערוך סדנאות ששמות דגש על הערכים הללו, אולם ההקניה שלהם נעשית בצורה חווייתית תוך כדי פעילות וביצוע משימות מהנות באוויר הפתוח. השיטה הזו נקראת ODT.

ODT הוא שם כולל למספר רב של סדנאות שהמכנה המשותף של כולם הוא שהן נערכות לקבוצה, ובמהלך הסדנה הקבוצה צריכה להתמודד עם משימות שונות, והיכולת שלה לעמוד במשימות הללו תלוי בעבודת הצוות וכמובן בגיבוש בין חברי הקבוצה. הפעילות מצד אחד מאתגרת, ודורשת הפעלה של כישורים שונים, אולם היא מהנה מאוד ולא דורשת יד מוקדם בשום תחום.

 

האם זה מתאים רק למבוגרים

כאשר מדברים על ODT, אחד היתרונות המרכזיים שלו הוא היכולת להתאים את הסדנה לכל הגילאים. לסדנאות ODT יש יכולות לעזור לילדים בכל גיל, לנערים, לתלמידי בי"ס, צוותי עובדים ועוד. כמובן, כל קבוצה מתמודדת עם אתגרים שונים, אולם בעזרת מנחים מנוסים ניתן להתאים את סדנת הODT כך שמצד אחד היא תהיה מאתגרת ויחד עם זאת גם מהנה.

לא משנה מה הגיל של משתתפי הסדנה, אתם יכולים להיות בטוחים שהם יקבלו ממנה את הערכים השונים, וכמובן ייהנו מעצם ביצוע הסדנה.

 

כמה זמן אורכת סדנת ODT

הזמן של הסדנה הוא בדרך כלל בין שעה וחצי לשעתיים על מנת לאפשר למשתתפים לחוות מצד אחד את האלמנטים השונים שמהם הסדנה מורכבת, ויחד עם זאת גם לא לגרום להם לעייפות או רצון לסיים את הסדנה.

 

איפה ניתן לערוך את הסדנה?

כדי לבצע את הסדנה בצורה נוחה, יש צורך בשטח ללא מכשולים שונים. העדיפות היא בדרך כלל לביצוע של הסדנה בשטח פתוח, אולם במקרה הצורך ניתן גם לערוך אותה באולמות סגורים. כאשר אתם חושבים על סדנה כזו, נסו למצוא מקום שבו משתתפי הסדנה יוכלו להיות כמה שיותר מנותקים ולהתחבר אחד לשני.

 

לסיכום

ODT היא פעילות פנאי שנערכת מתוך רצון לייצר גיבוש בין פרטים של קבוצה מסוימת. הסדנה יכולה להיערך על ידי צוות עובדים, תלמידי בית ספר או כל קבוצה אחרת. במהלך הסדנה המשתתפים מתמודדים עם משימות שונות וההצלחה שלהם תלויה ביכולות שלהם לנצל את היתרונות שיש לכל משתתף בסדנה. אז אם אתם מחפשים דרך מהנה לגיבוש, אין לכם מה להתלבט.

אימון בחוץ

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
אימון בחוץ

מידע נוסף בנושא

אילו סוגי רמקולים קיימים בשוק?

בעולם האודיו קיים מגוון רחב של סוגי רמקולים, המיועדים לשימושים שונים ולהעדפות אישיות מגוונות. בין סוגי הרמקולים הנפוצים ביותר ניתן למצוא רמקולים ביתיים, רמקולים ניידים,

5 מקצועות שניתן ללמוד מרחוק

עולם חדש נפתח בפנינו בעידן הטכנולוגיה והוא – למידה מרחוק. מה בעצם יתרונות הלמידה מרחוק? בראש ובראשונה, למידה מרחוק מאפשרת לכם גמישות! גמישות במקום ולפעמים

מה זה לימודי NLP ולמי זה מתאים?

לאחרונה אנחנו שומעים הרבה על NLP. אנשים רבים לומדים על הנושא. אנשים שעוסקים בנושא מספרים על שינויי חיים מעמיקים וטובים בזמן קצר יחסית. מטפלים שנעזרים

6 מוצרי הרבלייף שניתן לקנות אונליין

המוצרים של הרבלייף תופסים תאוצה בשנים האחרונות בקרב אנשים המעוניינים להשיל ממשקלם כמה קילוגרמים. מעבר להרזיה, מדובר על מוצרים בריאים המכילים חלבונים, ויטמינים, מינרלים, סיבים