ככה לא בונים חומה – איפה משיגים כרטיסים למונדיאל 2026?

קיום המונדיאל בקטאר הקטנה מהמפרץ הפרסי לוותה בביקורת רבה, אבל הוא גם הבטיח שעות צפייה נוחות לצופה הישראלי הממוצע. במונדיאל הבא, בשנת 2026, המצב יהיה שונה לגמרי. מעבר לעובדה שהטורניר יתקיים בשלוש מדינות שונות – כל המדינות הללו נמצאות בצד השני של כדור הארץ! כלומר, מבחינת הצופה הישראלי – המשחקים יתקיימו באמצע הלילה.

אז מה עושים? איך  נוכל לראות את משחקי הגביע העולמי מבלי להירדם בעבודה ביום שלמחרת? האפשרות הטובה – והמהנה – ביותר היא לקנות כרטיסים למשחקי מונדיאל 2026. אבל הגביע העולמי של פיפ"א הוא לא הדרבי התל אביבי.אי אפשר להגיע לקופות שעתיים לפני המשחק ולקוות לטוב. אז איך קונים כרטיסים למונדיאל 2026? והאם יש דרך להקל את הליך בניית החופשה סביב המשחקים? התשובות – בטקסט.

 

איפה קונים כרטיסים למונדיאל 2026

כרטיסים למונדיאל מתחילים להימכר בערך חצי שנה לפני שריקת הפתיחה. כלומר, עד ינואר 2026 – אפשר בעיקר לחסוך כסף לקראת חופשת המונדיאל הבאה. אבל זה לא אומר שלא תוכלו לראות טורנירים בינלאומיים מעניינים לא פחות!

ליגת האומות, יורו 2024, הקופה אמריקה ואפילו אולימפיאדת פריז – כולם יספקו לנו משחקים מרתקים ומפגשים בין הכוכבים הכי גדולים של הכדורגל העולמי. כרטיסים לכל אחד מהאירועים הללו, כמו כרטיסים למשחקי כדורגל בחול באופן כללי, ניתן לקנות מסוכנות כרטיסים רשמית שעובדת עם הארגון שמנהל את הטורניר או הליגה.

אבל העובדה שהקופה אמריקה מתרחשת (בעיקר) בדרום אמריקה – לא אומרת שאתם חייבים לקנות כרטיסים מסוכנות כרטיסים בלתי מוכרת בברזיל. יש לא מעט סוכנויות ישראליות שימכרו לכם כרטיסים כמעט לכל משחק כדורגל שתרצו – החל ממשחקים של לך פוזנן בליגה הפולנית, ועד משחקים של ליברפול בליגה האנגלית.

כרטיסים למשחקי כדורגל בבחריין

חבילות ספורט למונדיאל 2026 בצפון אמריקה

מונדיאל 2026 יכלול לא מעט חידושים ושינויים. בנוסף לכך שבמונדיאל ישתתפו הרבה יותר נבחרות, הטורניר גם יתקיים בשלוש ארצות שכנות במקביל. עבור המארגנים – והתיירים – מדובר באתגר לוגיסטי לא פשוט. אז איך פותרים אותו?

אם בניית חופשה בארצות הברית, קנדה ומקסיקו נראית לכם כמו מטלה גדולה מדי – יכול להיות שחבילות ספורט יעניינו אתכם. במסגרת חבילת ספורט, סוכנות הנסיעות מציעה לכם חבילה מושלמת של טיסות, מלונות וכמובן – כרטיסים לכל המשחקים הכי שווים. אם אתם מרגישים שמדובר בשירות שמדבר אליכם, אנחנו מציעים לכם ליצור קשר עם סוכנות נסיעות שמתמחה בתחום.

 

סיכום

לסיכום, כרטיסים למונדיאל הבא אתם חייבים לקנות דרך סוכנות כרטיסים. אנחנו ממליצים לקנות כרטיסים דרך סוכנות כרטיסים ישראלית גדולה מוכרת, שתוכל לתת לכם שירות וסיוע, במידת הצורך, גם בזמן שאתם בחו"ל.

לפעמים, כל מה שאתם רוצים הוא לצפות במשחק, ולא להתחיל להשוות מחירי מלונות ולדאוג לטיסות. בדיוק בשביל זה סוכנויות הנסיעות משותפות פעולה עם סוכנויות הכרטיסים – ומציעות חבילות ספורט לחו"ל.

כרטיסים למשחקי כדורגל בבחריין

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
כרטיסים למשחקי כדורגל בבחריין

מידע נוסף בנושא

אילו סוגי רמקולים קיימים בשוק?

בעולם האודיו קיים מגוון רחב של סוגי רמקולים, המיועדים לשימושים שונים ולהעדפות אישיות מגוונות. בין סוגי הרמקולים הנפוצים ביותר ניתן למצוא רמקולים ביתיים, רמקולים ניידים,

5 מקצועות שניתן ללמוד מרחוק

עולם חדש נפתח בפנינו בעידן הטכנולוגיה והוא – למידה מרחוק. מה בעצם יתרונות הלמידה מרחוק? בראש ובראשונה, למידה מרחוק מאפשרת לכם גמישות! גמישות במקום ולפעמים

מה זה לימודי NLP ולמי זה מתאים?

לאחרונה אנחנו שומעים הרבה על NLP. אנשים רבים לומדים על הנושא. אנשים שעוסקים בנושא מספרים על שינויי חיים מעמיקים וטובים בזמן קצר יחסית. מטפלים שנעזרים

6 מוצרי הרבלייף שניתן לקנות אונליין

המוצרים של הרבלייף תופסים תאוצה בשנים האחרונות בקרב אנשים המעוניינים להשיל ממשקלם כמה קילוגרמים. מעבר להרזיה, מדובר על מוצרים בריאים המכילים חלבונים, ויטמינים, מינרלים, סיבים