כמה עולה להקליט שיר באולפן?

באולפני הקלטות תוכלו למצוא צוות אשר מתמחה בהפקות שונות, החל מעריכת וידאו, הפקת סרטי תדמית, הכנת מצגות, צילום קליפים, תלת מימד וכמו כן פרויקטים נוספים בתחום המדיה הדיגיטלית אשר נוצרים באמצעות ציוד צילום העריכה והוידאו החדישים והמתקדמים ביותר.

ניתן להכין באופן הזה הקלטות שירים למגוון אירועים כמו חתונות, בת מצוות, ימי הולדת, קידום בעבודה, הצעות נישואין ועוד. אז אם גם אתם מתלבטים, הכתבה הבאה נועדה במיוחד עבורכם.

 

למה בכלל להקליט שיר?

האמת היא שמסתתר סיפור מאחורי כל אירוע, אשר במרכזו חתני האירוע וסביבם משפחתם וחבריהם אשר מתייצבים להשתתף בשמחתם. וכמו בכל אירוע מגיע שלב האיחולים והברכות – הקלטת שיר לאירוע במקום כמו אולפן הקלטות היא ללא ספק דרך יצירתית ומקורית להעברת מסר, שתוכל להעלות חיוך על פני בעל השמחה ותוכל להישאר בתור זיכרון מתוק לאורך הרבה זמן. נשמע מעולה, לא?

 

שימו לב

לפני שאתם רצים לכם להקליט בדחיפות את השיר שלכם במיקרופון שמחובר למחשב, מומלץ וכדאי לשקול לבחור בחברת הקלטות מקצועית לשם הקלטת השיר בשביל שתפיק אותו על הצד הטוב ביותר, בתנאים טובים שלא יכולים להתקיים בביתכם.

 

אולפן הקלטות

באולפן הקלטות אפשר לבצע הקלטת שיר באולפן, להקליט דרשות או ברכות לכל מטרה ולכל אירוע. לרשות אולפני ההקלטות מאגר פלייבקים אדיר של אלפים, לכן בהם אפשר להקליט כל מה שרק אפשר לבקש. כמו כן, גם אם אתם לא זמרים מלידה תוכלו לבקש מטכנאי ההקלטות לשפר את הקול שלכם באופן ניכר באמצעות הציוד המתקדם שבאולפן.

אם אתם מעוניינים להקליט ברכה או שיר לאירוע, למשפחה, ההורים או הילדים – באולפני הקלטות תוכלו למצוא גם מתמללים מוכשרים שיכתבו לכם מילים לכל שיר או ברכה שתרצו.

 

כיצד מתבצעת ההקלטה

בהתאם לפרטים שאתם מוסרים באמצעות תיאום טלפוני או שאלון מיוחד שנמסר לתמלילן מהלקוח, נכתבות מילים במיוחד עבורכם לשיר או ברכה שיש לכם צורך בהם. חשוב לציין שאין בהכרח צורך להשקיע זמן בלהיפגש עם הכותב, מכיוון שניתן לנהל הכל מרחוק דרך המייל והטלפון.

לעומת זאת, יש צורך להגיע לאולפן בשביל שטכנאי ההקלטות יעבוד איתכם באופן צמוד, ידריך אתכם בכל השלבים ויוודא שהתוצאה הסופית תואמת את מה שאתם רוצים. בסוף ההקלטה תקבלו דיסק שעליו ההקלטה שביצעתם, ותמיד תוכלו לשדרג אותה להפקת קליפ.

 

הקלטת שיר באולפן

יש הרבה סיבות שונות לאנשים שונים לפנות לאולפני הקלטות מקצועיים למטרת הקלטת שיר באופן מקצועי. מטרת האולפנים היא להקליט באיכות גבוהה תוך התמודדות עם אפס קשיים לוגיסטיים ותקלות בדרך. אם זה מה שאתם רוצים, עליכם ללא ספק לפנות למומחים בעלי ידע מעמיק וניסיון בתחום השירה וההקלטה.

 

לסיכום

אם אתם רוצים להעניק שיר במתנה לקרובי משפחה, חבר או חברה, לרגל אירוע או סתם בשביל לפנק את עצמכם – שווה לכם לפנות לעזרת אולפן הקלטות מקצועי. באולפן יוכלו גם לכתוב לכם את השיר, לעבד אותו, להקליט, לעשות מיקס, לתקן זיופים וכמובן להדריך לשירה נכונה. הקלטה בלבד באולפן תעלה בסביבות 450 שקלים, כאשר כל שירות כמו כתיבת שיר או קליפ ייקר את המחיר.

להקליט שיר באולפן

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
להקליט שיר באולפן

מידע נוסף בנושא

אילו סוגי רמקולים קיימים בשוק?

בעולם האודיו קיים מגוון רחב של סוגי רמקולים, המיועדים לשימושים שונים ולהעדפות אישיות מגוונות. בין סוגי הרמקולים הנפוצים ביותר ניתן למצוא רמקולים ביתיים, רמקולים ניידים,

5 מקצועות שניתן ללמוד מרחוק

עולם חדש נפתח בפנינו בעידן הטכנולוגיה והוא – למידה מרחוק. מה בעצם יתרונות הלמידה מרחוק? בראש ובראשונה, למידה מרחוק מאפשרת לכם גמישות! גמישות במקום ולפעמים

מה זה לימודי NLP ולמי זה מתאים?

לאחרונה אנחנו שומעים הרבה על NLP. אנשים רבים לומדים על הנושא. אנשים שעוסקים בנושא מספרים על שינויי חיים מעמיקים וטובים בזמן קצר יחסית. מטפלים שנעזרים

6 מוצרי הרבלייף שניתן לקנות אונליין

המוצרים של הרבלייף תופסים תאוצה בשנים האחרונות בקרב אנשים המעוניינים להשיל ממשקלם כמה קילוגרמים. מעבר להרזיה, מדובר על מוצרים בריאים המכילים חלבונים, ויטמינים, מינרלים, סיבים