לי ולך – 4 משחקי וידאו מומלצים לזוגות

אם נמאס לכם מערב סרט, מסעדה או כל בילוי אחרי שכבר עשיתם כל-כך הרבה פעמים, אולי צריך למצוא משהו שאפשר לעשות במשותף שהוא איך לומר ״קצת מחוץ לקופסא״. משחקי וידיאו הם דרך נפלאה לבילוי זוגי שמשלב בתוכו עבודת צוות, אדרנלין, חוויה, ואיך לא – מטרה משותפת לניצחון.

משחקי וידיאו לזוגות הפכו להיות להיט בקרב זוגות רבים שרצו לרענן את הזמן הזוגי והפכו את הזמן הזה למטרה משותפת ומגניבה. הנה כמה משחקי וידיאו לזוגות שיהפכו את זמן האיכות שלכם לאיכותי ביותר.

 

הילוכים של מלחמה

אם לא אכפת לכם לשניכם להיחשף אל משחקים עם מנסרים, אז משחק הילוכים של מלחמה יכול להיות משחק מצוין עבורכם. המשחק מדבר על חיילים שנלחמים על מה שנותר מהאנושות וכך למנוע את הכחדתה. אתם תצטרכו במשחק לחדור אל כוורות על ידי השמדה של ארבה שנחו מתחת לאדמה מאות שנים.

למשחק יש מהלכים מרתקים על התבוננות עמוקה, אך המשחק לא ידוע כמעט ככזה. הסדרה ידועה בזכות כדור צבע מהיר של יריות וזו סדרה מהנה במיוחד לערב רומנטי מלא באקשן.

 

שטן 3

אם אתם רוצים להילחם במפלצות, שטן 3 הוא לגמרי משחק עבורכם. הוא מכיל משחקי תפקידים שמאפשרים לכם לבחור דמויות מתוך סכל של כיתות וכך לבנות אותם תוך כדי שאתם מתקדמים במשחק. היתרון של משחקים לשניים במשחק הזה הוא שיתוף הפעולה בחקירה ומלחמה משותפת.

הסדרה ידוע בשלל מפלצות בצינוק שהשחקנים נאבקים בהם ומוצאים אוצרות גדולים. משחק זה הוא לא זול, אבל הוא מכיל אנימציה מעולה ותוכלו להשקיע גם 100 שעות במשחק ועדיין לא תספיקו להנות מכל מה שיש לו להציע לכם.

 

פורטל – ישן אבל מעולה

פורל הוא משחק שרוב המחשבים יכולים להריץ. אומנם מדובר במשחק שמלאו יותר מ-11 שנים, אבל יש לו יתרון גדול גם אם אין לכם שני מחשבים. המשחק בנוי לשניים ולשחק בו לבד הוא פשוט לא אותו הדבר.

בפורטל תהיו שני רובוטים שצריכים לעבור מספר רב של משימות חשובות. האסטרטגיה וגם החשיבה הופכים להיות קשים משלב לשלב ויגרמו לכם להפעיל טוב טוב את הראש עד שתמצאו פתרון נכון. הוא מכיל הרבה חשיבה ואסטרטגיה והוא מומלץ מאוד למשחק בזוג.

 

טרילוגיה – אנחנו היינו כאן

סדרת המשחקים ההלו בנויה על תקשורת ברורה בין שני השחקים. הם מופרדים ונזרקים לחדרים שכאשר בחדר הראשון ישנם רמזים לפתירת החידות שנמצאות בחדר השני. זה משחק שמתנהל באופן ששחקן אחד נותן הוראות לאחר לפי הרמזים שהוא מוצא והשני צריך לפתור את החידות בחדר הבריחה. המפתח במשחק הזה הוא תקשורת והוא זוגי, לכן מאוד מומלץ לפיתוח התקשורת כזוג.

 

לסיכום

משחקי וידיאו בזוגות יכולים לתרום לערב כיפי ויוצא מהשגרה, אך אפילו יכול לסייע לכם בתקשורת ועבודת צוות כיפית ונעימה ואסקפיזם מצויין לצאת מהשגרה.

זוּג

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
משחק וידאו

מידע נוסף בנושא

אילו סוגי רמקולים קיימים בשוק?

בעולם האודיו קיים מגוון רחב של סוגי רמקולים, המיועדים לשימושים שונים ולהעדפות אישיות מגוונות. בין סוגי הרמקולים הנפוצים ביותר ניתן למצוא רמקולים ביתיים, רמקולים ניידים,

5 מקצועות שניתן ללמוד מרחוק

עולם חדש נפתח בפנינו בעידן הטכנולוגיה והוא – למידה מרחוק. מה בעצם יתרונות הלמידה מרחוק? בראש ובראשונה, למידה מרחוק מאפשרת לכם גמישות! גמישות במקום ולפעמים

מה זה לימודי NLP ולמי זה מתאים?

לאחרונה אנחנו שומעים הרבה על NLP. אנשים רבים לומדים על הנושא. אנשים שעוסקים בנושא מספרים על שינויי חיים מעמיקים וטובים בזמן קצר יחסית. מטפלים שנעזרים

6 מוצרי הרבלייף שניתן לקנות אונליין

המוצרים של הרבלייף תופסים תאוצה בשנים האחרונות בקרב אנשים המעוניינים להשיל ממשקלם כמה קילוגרמים. מעבר להרזיה, מדובר על מוצרים בריאים המכילים חלבונים, ויטמינים, מינרלים, סיבים