מהי מערכת CRM ולמה צריך אותה?

כל בעל עסק צריך לשמוע על מערכת CRM  או בשמה השני – תוכנה לניהול הלקוחות של העסק. אם במקרה שמעתם על המערכת הזו אך לא באופן מעמיק, כדאי שתקראו את השורות הבאות בעיון רב ותגלו מהי המערכת הזו ואיך היא תסייע לכם בניהול העסק שלכם.

 

תכירו קודם כל את הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

רגע לפני שנעמיק במערכת ה – CRM, ראוי שנציין בפניכם מי הם האנשים שסייעו לנו בכתיבת המדריך. מדובר בבעלי עסקים שונים שעושים שימוש יום – יומי במערכת הזו. הגענו אליהם לאחר שפרסמנו סקר מקיף ברחבי הרשת וביקשנו לקבל פניות מצד מי שמכירים את התוכנה מקרוב.

לשמחתנו, קיבלנו מעל ל – 40 תשובות על הסקר שאפשרו לנו לכתוב את המדריך הנוכחי. זו ההזדמנות להודות לאלו לקחו חלק בכתיבת המדריך. בזכותם מדריך זה עולה לרשת והוא צפוי להביא למודעות רחבה בנושא.

 

אז מה זה בכלל CRM?

התכנסנו כאן היום כדי להציג בפניכם את המערכת השימושית ביותר עבור העסק שלכם, מערכת ה – CRM. זו בעצם תוכנת ניהול שמאגדת בתוכה את המכלול של כל כלי הניהול הממוחשבים. היא מציגה בפניכם, בעלי העסקים את התמונה העדכנית על כל לקוח וגם את הפעילות הכללית של העסק בכל רגע נתון. מבט מהיר בתוכנה יאפשר לכם לראות באופן מעמיק את כל הפרטים הבאים:

  • מלאי
  • ניהול של פרויקטים שונים
  • שימור לקוחות
  • תהליכי מכירה ועוד

אם זו הפעם הראשונה שאתם שומעים על המערכת הזו, כדאי שתצרו קשר בהקדם האפשרי עם המומחים של טופמי.

 

למה אתם צריכים את ה – CRM?

כל בעל עסק צריך שתהיה לו CRM על המחשב. שכן, המערכת הזו היא לא סתם תוכנה. מדובר בתוכנה שנועדה לנהל את העסק באופן הקל ביותר. ניתן ללמוד אותה במהירות וליישם בקלות. אם לא די בכך, אופן ניהול הקשר עם לקוחות שונים באמצעות התוכנה הזו מאפשר להביא להבנה עמוקה ביותר של הצרכים של כל אחד ואחת מהם.

אלו שבנו את התוכנה הציבו לעצמם מטרה – לשפר את איכות היחסים שבין בעל העסק לבין הלקוחות שלו. אלו שסייעו לנו בכתיבת המדריך אמרו שהדבר אכן אירע מאז שהתחילו לעשות שימוש בתוכנה.

 

בחירה נכונה של מערכת CRM

אלו שסייעו לנו בכתיבת המדריך ציינו בפנינו כי חשוב מאוד לערוך בירור מקיף רגע לפני שבוחרים את מערכת ה –CRM  לעסק. ביקשנו לקבל מכל אחד מהפונים המלצה על מערכת מסוימת שבה הם משתמשים ובחרנו להציג בפניכם את 3 המערכות המומלצות ביותר:

  • HUBSPOT
  • KEAP
  • ZOHO

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שהציג בפניכם, קוראים יקרים, את כל הפרטים שעליכם לדעת בנוגע למערכת CRM  ולמה אתם בכלל צריכים אותה. כעת, כשיש לכם את כל המידע, נותר לכם רק לבחור את המערכת המתאימה לכם.

מערכת CRM

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מערכת CRM

מידע נוסף בנושא

אילו סוגי רמקולים קיימים בשוק?

בעולם האודיו קיים מגוון רחב של סוגי רמקולים, המיועדים לשימושים שונים ולהעדפות אישיות מגוונות. בין סוגי הרמקולים הנפוצים ביותר ניתן למצוא רמקולים ביתיים, רמקולים ניידים,

5 מקצועות שניתן ללמוד מרחוק

עולם חדש נפתח בפנינו בעידן הטכנולוגיה והוא – למידה מרחוק. מה בעצם יתרונות הלמידה מרחוק? בראש ובראשונה, למידה מרחוק מאפשרת לכם גמישות! גמישות במקום ולפעמים

מה זה לימודי NLP ולמי זה מתאים?

לאחרונה אנחנו שומעים הרבה על NLP. אנשים רבים לומדים על הנושא. אנשים שעוסקים בנושא מספרים על שינויי חיים מעמיקים וטובים בזמן קצר יחסית. מטפלים שנעזרים

6 מוצרי הרבלייף שניתן לקנות אונליין

המוצרים של הרבלייף תופסים תאוצה בשנים האחרונות בקרב אנשים המעוניינים להשיל ממשקלם כמה קילוגרמים. מעבר להרזיה, מדובר על מוצרים בריאים המכילים חלבונים, ויטמינים, מינרלים, סיבים