מהם לוחות בידוד ואיך ניתן למצוא אותם אונליין?

לוחות בידוד משמשים בחלק מהשיטות לבידוד תרמי של מבנים. הם עשויים מחומרים שונים בעלי איכויות שונות, ויתרונות וחסרונות שונים. לוחות בידוד ניתנים לרכישה באתרי ספקים ובחנויות מקוונות שונות. במאמר זה נסביר מהם לוחות בידוד ואיך תוכלו למצוא אותם אונליין.  

 

מה זה בידוד תרמי?

בידוד תרמי הוא טכניקה שמשמשת לשמירה על טמפרטורה נוחה בתוך המבנה, לאורך כל עונות השנה, בעזרת שימוש בשכבות בידוד, עשויות מחומרים שונים, ביניהם גם לוחות בידוד. הבחירה בין סוגי הבידוד השונים ובין החומרים המתאימים לבידוד תרמי מושפעת גם מאזור האקלים בו קיים המבנה וגם מהחלטות שקשורות בתקציב, שכן בידוד תרמי הוא הוצאה לא בלתי מורגשת.בידוד תרמי יעיל משפר מאוד את הנוחות במבנה, מבחינת טמפרטורה ובמקביל הוא משמש גם לחסכון באנרגיה לשליטה באקלים, משפר את הבידוד האקוסטי ומוסיף להגנה של המבנה מפני פגעי מזג אוויר.

בידוד תרמי

סוגי בידוד תרמי

בידוד תרמי במבנה יכול להיות בידוד פנימי או בידוד חיצוני וכן קיימים סוגי בידוד נוספים כמו בידוד ברצפה ובידוד של הצנרת. בידוד תרמי חיצוני נחשב לסוג היעיל ביותר של בידוד והוא מורכב משכבה של חומר בידוד על פני החלק החיצוני של קירות המבנה ושל גג המבנה.

בידוד תרמי יכול להיות מורכב מחומרים שונים, ביניהם צמר זכוכית, צמר סלעים, קצף זכוכית ופוליסטירן, שהוא פולימר שמיוצר מנפט וכאשר הוא מוקצף הוא מכונה קלקר. ניתן להכין לוחות בידוד בעזרת תהליך של חימום והזרקה בלחץ שנקרא שיחול והלוחות המיוצרים דחוסים ובעלי כושר בידוד משופר. ההבדלים בין החומרים שונים גם במחיר, אבל בידוד הוא אחד התחומים בהם כדאי להתעקש על איכות, לטובת העתיד.

 

רכישת לוחות בידוד אונליין

לוחות בידוד תרמי, עשויים מפוליסטירן או מחומרים אחרים, יכולים להימצא בחנויות מקוונות שונות או באתרים של ספרי ציוד בניה, לקנייה אונליין. לקנייה אונליין ישנם יתרונות ברורים – במחיר של דמי משלוח, אתה יכול לרכוש את הציוד ואת החומרים כרצונך, בכל שעה של היום ומכל מקום בעולם.

אבל בידוד הוא חלק מהותי מתהליך הבניה וכדי לבצע התקנה יעילה ונכונה של בידוד תרמי חיצוני, רצוי מאוד להיעזר באנשי מקצוע. ואם באנשי מקצוע אנחנו עוסקים, גם הרכישה של חומרי בידוד לבניה היא הליך מקצועי מורכב, שדורש ייעוץ וליווי מקצועי, כמו של אנשי מכירות מיומנים בחברות לפתרונות בידוד בבנייה. בעזרתם תדע שאתה רוכש את החומר הנכון, בכמות ובמידות המדויקות, טעות בעסקה כזו עלולה להיות טעות יקרה מאוד.

 

לסיכום

ישנם חומרים מגוונים שמשמשים לבידוד מבנים, לוחות בידוד עשויים פוליסטירן משוחל קשיח הם אחת האפשרויות המוצלחות. את החומר, בעל רמת בידוד גבוהה ועמידות ללחות ולרטיבות, מומלץ לרכוש באמצעות יועצים וסוכני מכירות שמכירים היטב את התחום ומנוסים בייעוץ אודות חומרי בידוד לבניה.

לוחות בידוד

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
לוחות בידוד

מידע נוסף בנושא

אילו סוגי רמקולים קיימים בשוק?

בעולם האודיו קיים מגוון רחב של סוגי רמקולים, המיועדים לשימושים שונים ולהעדפות אישיות מגוונות. בין סוגי הרמקולים הנפוצים ביותר ניתן למצוא רמקולים ביתיים, רמקולים ניידים,

5 מקצועות שניתן ללמוד מרחוק

עולם חדש נפתח בפנינו בעידן הטכנולוגיה והוא – למידה מרחוק. מה בעצם יתרונות הלמידה מרחוק? בראש ובראשונה, למידה מרחוק מאפשרת לכם גמישות! גמישות במקום ולפעמים

מה זה לימודי NLP ולמי זה מתאים?

לאחרונה אנחנו שומעים הרבה על NLP. אנשים רבים לומדים על הנושא. אנשים שעוסקים בנושא מספרים על שינויי חיים מעמיקים וטובים בזמן קצר יחסית. מטפלים שנעזרים

6 מוצרי הרבלייף שניתן לקנות אונליין

המוצרים של הרבלייף תופסים תאוצה בשנים האחרונות בקרב אנשים המעוניינים להשיל ממשקלם כמה קילוגרמים. מעבר להרזיה, מדובר על מוצרים בריאים המכילים חלבונים, ויטמינים, מינרלים, סיבים